Bij deze...
Na een lange carrière (+20j) van soortjes, smaken en geuren te proeven, wil ik toch even de balans opmaken.
Wat zijn de voordelen die ik nog iedere dag ervaar?
Wat zijn de negatieve effecten op mijn dagelijks leven?
Werkt mijn gebruik psychische problemen in de hand?
Heeft cannabis een positief effect op mijn gezondheid?
Voilà,
Na de vele studies van onervaren studenten
gelezen te hebben op het internet, wordt het misschien eens tijd om het aan de echte ervaringsdeskundigen te vragen.
Namelijk u en ik...
Wie heeft er meer kennis en ervaring als het over de effecten van onze beste vriendin, Mary Jane, gaat?
Positief of negatief, alles moet bespreekbaar zijn.
Ik start dit topic, omdat ik op het punt in mijn leven sta dat ik begin na te denken over het feit of ik op mijn 85ste in het OCMW of verzorgingstehuis nog steeds met een jonko in men bek door de hallen strompel.
Dus...
Mijn positieve effecten die ik dagdagelijks ervaar zijn oa
_ vanaf de eerste trek, voel ik de spanning van mijn schouders vallen
_moeilijke dag? Jointje... FUCK IT! we zien morgen wel weer.
_wanneer mijn vrouw aan het klagen is, hoor ik ze niet!
.... Teveel om op te sommen eigenlijk!
Negatief....
_ als ik gerookt heb dan kom ik mijn huis niet meer uit. Of toch moeilijker...
_ geen zin om veel werk te verzetten in huis
_ uitstelgedrag
Psychisch...
_ ik kamp momenteel met een depressie maar of dit door mijn 20 jarig gebruik nu plots opduikt lijkt me heel merkwaardig.
_ paranoia, hoor ik vaak... Nooit last van gehad. Ik zou de inbreker nog een koffietje zetten, valt toch niet veel te halen.
_ studies tonen aan dat langdurig gebruik tot psychische problemen lijdt... Depressie, persoonlijkheidsstoornissen,.... Iemand?
Gezondheid!
_ veel pro's en contra's in de wereld
_ eerder rust in mijn hoofd dan paranoia of depressie, dus voor mij eerder een hulp dan oorzaak.
_ soms wel eens last van hartkloppingen. Kort maar krachtig.
_ CBD olie helpt mijn vriendin met cv's en reuma klachten, enorm! Onwerkelijk.
_ ik geef mijn hond dagelijks 1 druppel CBD olie om de goedaardige kankergezwellen niet te laten groeien. En dit werkt!
_ nachtrust... Als ik rook voordat ik slaap, kan ik de volgende dag terug perfect functioneren maar als ik niets rook slaap ik niet..
Dat was zon beetje de aanzet.
Laat maar horen wat jullie ervaringen zijn!
Groeten!
Na een lange carrière (+20j) van soortjes, smaken en geuren te proeven, wil ik toch even de balans opmaken.
Wat zijn de voordelen die ik nog iedere dag ervaar?
Wat zijn de negatieve effecten op mijn dagelijks leven?
Werkt mijn gebruik psychische problemen in de hand?
Heeft cannabis een positief effect op mijn gezondheid?
Voilà,
Na de vele studies van onervaren studenten
gelezen te hebben op het internet, wordt het misschien eens tijd om het aan de echte ervaringsdeskundigen te vragen.Namelijk u en ik...
Wie heeft er meer kennis en ervaring als het over de effecten van onze beste vriendin, Mary Jane, gaat?

Positief of negatief, alles moet bespreekbaar zijn.

Ik start dit topic, omdat ik op het punt in mijn leven sta dat ik begin na te denken over het feit of ik op mijn 85ste in het OCMW of verzorgingstehuis nog steeds met een jonko in men bek door de hallen strompel.

Dus...
Mijn positieve effecten die ik dagdagelijks ervaar zijn oa
_ vanaf de eerste trek, voel ik de spanning van mijn schouders vallen
_moeilijke dag? Jointje... FUCK IT! we zien morgen wel weer.
_wanneer mijn vrouw aan het klagen is, hoor ik ze niet!

.... Teveel om op te sommen eigenlijk!
Negatief....
_ als ik gerookt heb dan kom ik mijn huis niet meer uit. Of toch moeilijker...
_ geen zin om veel werk te verzetten in huis
_ uitstelgedrag

Psychisch...

_ ik kamp momenteel met een depressie maar of dit door mijn 20 jarig gebruik nu plots opduikt lijkt me heel merkwaardig.
_ paranoia, hoor ik vaak... Nooit last van gehad. Ik zou de inbreker nog een koffietje zetten, valt toch niet veel te halen.
_ studies tonen aan dat langdurig gebruik tot psychische problemen lijdt... Depressie, persoonlijkheidsstoornissen,.... Iemand?
Gezondheid!

_ veel pro's en contra's in de wereld
_ eerder rust in mijn hoofd dan paranoia of depressie, dus voor mij eerder een hulp dan oorzaak.
_ soms wel eens last van hartkloppingen. Kort maar krachtig.
_ CBD olie helpt mijn vriendin met cv's en reuma klachten, enorm! Onwerkelijk.

_ ik geef mijn hond dagelijks 1 druppel CBD olie om de goedaardige kankergezwellen niet te laten groeien. En dit werkt!

_ nachtrust... Als ik rook voordat ik slaap, kan ik de volgende dag terug perfect functioneren maar als ik niets rook slaap ik niet..
Dat was zon beetje de aanzet.
Laat maar horen wat jullie ervaringen zijn!
Groeten!

Comment