Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is jullie favoriete soort en smaak van cannabis?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wat is jullie favoriete soort en smaak van cannabis?

    Korting op 420shop
    Aangezien ik puur kweek om verschillende smaken te proeven van de wiet en ik vooral heb gemerkt dat ik echt wel fan ben van blueberry soortjes.
    Een lekkere kush gaat er ook wel in.
    En jullie?
    The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
    5 lekkere grieten onder de zon

    #2

    Comment


    • Jamzieman
      Jamzieman commented
      Editing a comment
      tabak vergelijken met groene goud niet echt vergelijkbaar vind ik.
      loop dan van voor naar achter ipie

    #3
    Ik ben een haze liefhebber

    De famkes van Waldpiek https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...s-van-waldpiek

    Comment


    • Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      Amen!!!

    • Jamzieman
      Jamzieman commented
      Editing a comment
      ja een goed haze smaakje lust ik ook wel,25 jaar geleden koffieshop baron bangelijke haze mmmm. we worden oud

    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Breda! Die kennen we .... helaas zijn buitenlanders daar niet meer welkom.

    #4
    Tja je favo wietje?....
    dat is denk ik heel lastig te zeggen... de ene plant is de andere niet, zo kun je 5 whitewiddows zetten met allen een andere smaak.

    ik denk dat hier heel veel factoren op meespelen, zoals watergift,temp, lv, aarde, licht.... etc...

    zelf lust ik alles wel... maar een cheese soort (skunk) vind ik altikd heeeel lekker!

    gr,
    Ricky

    Comment


    • Jamzieman
      Jamzieman commented
      Editing a comment
      zo zie je maar ricky iedereen heeft altijd wel een favorite weedje bij jou is het dus de cheese. triple cheese van barneys heel lekker,aanrader grts

    #5
    Pff... Moeilijk.. Als ik nou zelf een binnen tentje had dan zou ik denk ik het liefste blueberry roken.
    Maar ik heb nog nooit voor een lange periode een echt lekker wietje kunnen roken..
    Zelf alleen buiten kunnen kweken..
    En de kwaliteit van de shop hier is nou niet bepaald stabiel te noemen..
    Ik zie het afgelopen jaar ineens zoveel nieuwe soortjes in de coffeeshop opduiken, dat ik het eigenlijk niet durf te zeggen.

    Zoet/fris. Is mijn ding.
    En af en toe een goeie cheese/diesel

    Ik heb geen haze liefhebber, maar ik zeg er ook zeker geen nee tegen.

    Ik word van de smaak van haze heel snel zat.
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


    • Jamzieman
      Jamzieman commented
      Editing a comment
      Blueberry dat is nu nt ook men favoriete smaak.waanzinnige smaak zoet rustige high.
      de echte dieselsmaak al lang niet meer gerookt mmmm enige aanrader van soort die echt diesel smaakt.
      Gisteren cherry van de pacha gerookt ook heel smaakvol de cherry blijft in je mond kleven .grts

    • Cheese420
      Cheese420 commented
      Editing a comment
      Jamzieman was het toevallig de cherry berry og van pasja tilburg? Heb deze ook gerookt en moet je toegeven dat de cherry in jouw mond blijft kleven..

    #6
    Favorieten ? Njet, niet echt, zolang er maar een lekkere smaak aan zit, ik ben wel van de smaakjes

    De White Diesel van White label (= Sensi) is erg goed als je de Diesel smaak zoekt.
    8 weken bloei ongeveer. (staat in m'n 2017 verslag)



    De bepalende factor is hoe gebruik je je wiet ?
    Want roken of verdampen is een wereld van verschil.
    Qua effect natuurlijk, dampen is wat milder-relaxter en het effect met roken is wat intensiever-sneller, maar zeker ook qua smaak.
    Met het dampen proef je smaken die je met roken niet tegenkomt.
    Als je nog nooit gedampt hebt kun je eigenlijk de smaak van een wietje niet goed beoordelen, imho
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • rookpuur
      rookpuur commented
      Editing a comment
      Hey QnQ, heb je het dan over de white diesel haze automatic? Want deze trekt mijn aandacht.

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Nope.
      Een autoflower heeft altijd Ruderalis in z’n genen en die bijsmaak vind ik niet lekker.
      De echte Dieselsmaak zoals in de White Diesel is vrij sterk, ik weet niet in hoeverre die de Ruderalis overheerst bij de autoflower-versie. Het zou kunnen meevallen.

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      De ny diesel van vision is ook fenomenaal van smaak vind ik.

    #7
    Merci makker heb ik idd iets aan.
    Ik denk dat ik voor de arizer extreme q ga gaan, nog is wat rondneuzen.
    In ieder geval een investering die goed moet zitten,wil geen kat in een zak kopen
    The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
    5 lekkere grieten onder de zon

    Comment


      #8
      Wel een paar keer getest ... was niets voor mij. Ooit ook zo’n glazen bol waar je je stuff dan in verwarmde met een aansteker gehad, was ook niets voor mij. Ik rook sinds 10 jaar geen tabak meer dus rook ik puur. Maar ieder zijn ding ...

      Comment


      • Jamzieman
        Jamzieman commented
        Editing a comment
        Dan hoest ik men longen eruit man puur komt zwaar binnen bij mij. Ook al geprobeerd misschien is dat wat wennen ik weet het niet. Grts

      #9
      citroen

      Comment


      • Jamzieman
        Jamzieman commented
        Editing a comment
        ah een zure jongen, kan ook smaken

      #10
      Er zijn tegenwoordig echt veel soorten, allerlei kruisingen en veel overlap. Ik heb geen specifieke voorkeur, omdat er ook veel kruisingen met indica en sativa is, maar ook omdat de ene dag de andere dag niet is. Op dit moment heb ik een blueberry (dutch passion) in mijn bong zitten, bevalt goed.

      Comment


        #11
        Blueberry is een van mijn lievelingsmaken. Ik ben echt voor fruitig en zoet.
        The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
        5 lekkere grieten onder de zon

        Comment


          #12
          - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
          - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

          Comment


          • Nederhigh
            Nederhigh commented
            Editing a comment
            Ik herken dit wel ja. Heb het zelf ook wel is. Maar nog nooit met blueberry.
            Als een week lang haze rook word ik na dag 3 al kots misselijk van de smaak.
            Met cheese na een dag of 5 en met diesel 7.
            Ik moet bepaalde smaakjes echt afwisselen. Anders is het al heel snel bah.
            Niet door het effect van de wiet, maar de smaak.

            Ik heb een paar maanden geleden echt bijna kotsend over een bosje gestaan door een cheese joint.
            rookte toen die hele wel al cheese. Maar kon het gelukkig nog net binnen houden.

            Wel gek, want ik kan vol genieten van een lekker cheese als het 1 keer per week rook.

            De meeste kush kan ik ook gewoon onbeperkt door roken. Maar vind de smaak van kush een beetje saai soms.
            Al hoewel sommige kush meer wat weg hebben van Diesel.
            Last edited by Nederhigh; 12 December 2019, 18:43.

          • kroket
            kroket commented
            Editing a comment
            Het was voor mij echt een nieuwe ervaring. Moet ik er ook wel bij zeggen dat de keren dat het gebeurde die wiet ook van erg slechte kwaliteit was. Daarom geef ik de coffeeshop maar de schuld, wie weet wat er over die toppen heen zat

            Maar het is sowieso lekker om af te wisselen. Anders wen ik er ook veel te snel aan naar mijn idee.

          • Jamzieman
            Jamzieman commented
            Editing a comment
            Ik word soms kotsmisselijk smorgens na men eerste rokertje maar ik steek het dan weer op niet gegeten te hebben.misschien kan je lichaam bepaalde smaken niet zo goed verdragen.Ik ben vezot op fanta maar 1 slok en heb heel de tijd last van maagzuur bij cola en ice tea enz. niks last van.
            Die lsd heeft men maat nu ook staan, heeft de naam niet gestolen zeker

          #13
          Momenteel 3 fenotypes WW die lekker skunky smaken vind ik
          intussen. Maar de keuze is beperkt
          ​​​​​​, nu twee soortjes in de kweekkast.

          Comment


            #14
            Wat vinden jullie van wedding cake & gorilla glue #4 van coffeeshop toermalijn tilburg? En de gelato33 van de muze tilburg? Ik vond dit 1van de beste en sterkste dat ik ooit al gerookt heb de kosher kush van easy times amsterdam heeft mij ook laten bloeien in mn lichaam deze 4soortjes zou ik overwegen om de volgende kweek te doen

            Ps: mijn lievelingssmaak is nog altijd cheese.. met name de big buddha cheese en exodus cheese

            Iemandt al enige ervaring met de blue getalo 41 van barneys?
            Last edited by Cheese420; 14 December 2019, 13:52.

            Comment


            • Cheese420
              Cheese420 commented
              Editing a comment
              Oke dan geen gorilla glue maar ik vroeg jullie mening of jullie die al gerookt hadden..

            • Jamzieman
              Jamzieman commented
              Editing a comment
              Varianten wel zoals gorilla skittlez ook van barneys farm,maar zaad in gekregen.
              barneys heeft ook goed zaad dus ik vermoed die gelato 41 is ook ok alleen duur eh man.
              Jja je naam verklapt je lievelingssoort haha

            • QnQ
              QnQ commented
              Editing a comment
              Soortjes met een nummer denk ik altijd van, hmmm Gelato41, maar wat is er met die andere 40 gebeurd en is er ook een gelato42 of 43 of 724 ?
              Als je ze goed kweekt en minstens 2 weken spoelt op het eind kan bijna elke soort erg lekker zijn.
              Het geheim zit niet in de prijs

            #15
            QnQ Ik lig krom om je Gelato41 comment xD
            Zou dat niet net als bij top44 een bloeitijd indicator kunnen zijn? Al moet ik zeggen dat 41 dagen wel heel kort is.


            Cheese is waarschijnlijk ook wel mijn favoriet, Super Silver Haze ging er ook goed in toen ik nog in NL zat duurt me iets te lang om zoiets binnen te kweken plus ik heb er niet echt de ruimte voor
            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

            Comment

            Bezig...
            X