Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verschillende soorten wiet

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Verschillende soorten wiet

    amnesia
    jack herald
    powerplant

    Comment


      #47
      Re: Verschillende soorten wiet

      Ik wissel zelf ook heel erg van wat ik elke keer opsteek, ik ben nu al schoon 2 jaar bezig(valt dus ook wel mee) en probeer zoveel mogelijk uit. Qua soorten moet ik het eens zijn dat ik erg fan ben van White Widow en als ik lekker wil genieten neig ik naar een orange bud(die ik dan via via krijg). van NYC Diesel krijg je wel echt een klap maar die is daarna wel echt lekker. Verder pak ik alles wat ik pakken kan in een ordinaire shoppa-tour door Amsterdam.
      Ik ben alleen geen fan van hash, aangezien ik me erg op smaak richt en ik hash(meestal en bij de soorten die ik heb gehad) nogal veel minder smaak vind hebben. Overigens heb ik via via dure Happy Brother plantjes bemachtigd die ik helaas guerilla moet laten groeien en ik weinig aandacht kan geven maar ik heb die eens geproefd en kan echt niet wachten op me eigen oogst(die ik ook geforceerd moet drogen omdat ik ze echt echt echt niet kan ophangen)

      Comment


        #48
        Re: Verschillende soorten wiet

        laten drogen,
        ergens een verlaten huisje ofzo zoeken
        http://i37.photobucket.com/albums/e1...len_feiss1.jpg

        Comment


          #49
          Re: Verschillende soorten wiet

          Het meest gewoon doordeweeks rook ik Super Shiva...heerlijke smaak
          Ook Bubblegum haal ik regelmatig
          en amnesia elke week zoiezo wel...blijft 1 van mijn favo wietjes...

          Comment


            #50
            Re: Verschillende soorten wiet

            white widow
            amnesia
            powerplant

            Comment


              #51
              Re: Verschillende soorten wiet

              Santa Maria lekker smaak .
              NLX
              Ed Rosenthal super bud Heb ik vorige week gekocht , en vind het een goed soort je (lijkt wat op Orange bud)

              Jack soortjes vind ik ook top.

              mvg boky

              Comment


                #52
                Re: Verschillende soorten wiet

                Is er dan niemand die paarse wiet rookt???
                Het is geen sterke "ram voor je harses" wiet, maar geen enkele ruikt zo fris en fruitig, je blijft gewoon wakker ook, maar het aantal zweefmomenten zijn aanzienlijk
                Ik heb het iemand hier eerder horen zeggen, vroeger wilde je gewoon sterke knock out wiet, tegenwoordig (ik nu oud) het wat lichtere spul met de mooie high
                Misschien wel het verschil tussen een goeie wijn en flink zuipen om bezopen te worden hahaha... (no offence, been there done that)

                Comment


                  #53
                  Re: Verschillende soorten wiet

                  Ja hier! lekker man, purple uit eigen tuin heb er helaas geen zaad meer van, anders zou het een vast onderdeel uit maken van de jaarlijkse buitenkweekronde!

                  Gelukkig hoef ik nooit wiet te halen bij een coffeeshop, genoeg bekenden die kweken Het probleem hierzo is ook dat de naampjes in de coffeeshops meestal gepimpt zijn en niks meer van doen hebben met de oorspronkelijke plant.
                  Maar goed mijn favorietenlijstje :
                  Mainstream
                  Wiet : k2 en afghani
                  Hasj : blonde (en vette) maroc, op z'n tijd 'n vette nepalese van eigen import

                  speciaaltjes (helaas zijn sommigen al jaren niet meer gesignaleerd)
                  Indiase charras,goeie verse kashmir, gele libanon, Ruslands Rooie lieb (helaas van de kaart), een marocaans stufje genaamd madeleine, Nepalese pollen(alleen ter plekke verkrijgbaar). En natuurlijk : schaarhasj :o)

                  De zware meiden van tegenwoordig trek ik slecht > na een jointje amnesia moet ik even gaan liggen...
                  Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                  Comment


                    #54
                    Re: Verschillende soorten wiet

                    Amnesia (altijd goed) & Arjan Ultra Haze #2 ==> beste kief da ik al heb gesmoort

                    elke haze is eigenlijk fantastisch, maar amnesia blijft de beste op arjan ultra haze na dan

                    grtz

                    Comment


                      #55
                      Re: Verschillende soorten wiet

                      voor alle amnez lief hebbers ga 1 keer naar de kosbor in maastricht

                      Comment


                        #56
                        Re: Verschillende soorten wiet

                        Oorspronkelijk geplaatst door hevige View Post
                        voor alle amnez lief hebbers ga 1 keer naar de kosbor in maastricht

                        Price winner Amnesia in de Kosbor aan 12.5 de gr!! beste amnesia ooit gesmoort

                        grtz

                        Comment


                          #57
                          Re: Verschillende soorten wiet

                          K heb zelf hele goede ervaring met White Choco van BoerenJongens (Amsterdam).
                          Heerlijke smaak geur en zag er lekker uit. Was een heerlijke Space, niet te beschrijfen. Zeker een aanrader!


                          Comment


                            #58
                            Re: Verschillende soorten wiet

                            haha northernlights zeker een aanrader als je dat wilt x)

                            Comment


                              #59
                              Re: Verschillende soorten wiet

                              vind Shiva best wel lekker en lemonhaze
                              The more I see, the less I know, the more I like to let it go

                              Comment


                                #60
                                Re: Verschillende soorten wiet

                                De Brilliant Haze van The Wall in Eindhoven is oook oooow zo lekker........

                                Comment

                                Bezig...
                                X