Verschillende soorten wiet

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • mafkees
    Retired
    • Apr 2010
    • 9

    #61
    Re: Verschillende soorten wiet

    jack herrer in grasshopper eindhoven zeker goeie wel prijzig maar waar voor je geld

    Comment

    • jimny5
      Advanced Stoner
      Member
      • Mar 2010
      • 72

      #62
      Re: Verschillende soorten wiet

      Ik ga altijd naar coffeeshop Baron in breda, niet de goedkoopste maar steeds goeie wiet en het personeel daar is echt top, steeds behulpzaam en goedgezind

      Comment

      • ama
        Retired
        • Mar 2010
        • 182

        #63
        Re: Verschillende soorten wiet

        hmmm het eerste wat in me opkomt is santa Maria

        Comment

        • lazy420
          Retired
          • Dec 2009
          • 6

          #64
          Re: Verschillende soorten wiet

          de lekkerste wa ik tot nu toe gesmoort heb;
          Big Buddah Cheese(uit Toermalijn in Tilburg)12€ voor 1.2 dachtk, die smaakt echt alsof je met je mond int bos valt :p heerlijk smaakske
          L.A. Confidential, heeft een iets zachtere smaak maar ongeveer dezelfde als BBC, persoonlijk verkies ik BBC boven LA.
          Happy brother(Toermalijn, Tilburg) ooit eens 12ke van gekocht, was er wreed content van.
          White widdow(Rif Tilburg) 8.5/g de beste WW die ik in Tilburg al gesmoort heb!
          Amadeus en Demolition haze,..(muze,Tilburg) als je goeikope haze soortjes(±10€/g) zoekt, naar de muze!

          hash persoonlijk nie echt een voorstaander van, alleen als ge der wiet bijsmijt ;p
          goei combinatie is:
          Maroc gold(bakerij, eindhove) met New wave special(new wave, eindhove) echt lekker!
          De meeste Maroc hashes zijn allemaal wel lekker in combinatie met wa wiet ;p

          ik zou nog ure kunne doorgaan..
          maar de meeste name van soortjes heb ik er ondertusse al weer uitgesmoort ook ^^

          Comment

          • sprinterke2
            Retired
            • Jul 2009
            • 353

            #65
            Re: Verschillende soorten wiet

            in de tijd van "checkpoint-terneuzen" waar echt goede weed was te vinden (al moest ge er 2 uur voor w8ten)

            Brabands-wit

            mexican-haze

            haze

            en een tijdje "orange-bud"

            Comment

            • Amili
              Son of the Bong
              420 MemberMemberLucky Member
              • Apr 2010
              • 418

              #66
              Re: Verschillende soorten wiet

              Hallo,

              Zelf rookte ik meestal Santa maria/White Widow/Shiva vanwegen de goeie kwaliteit en de lekkere stoned heid. Deze koop ik vaak in een mix 10 euro 2 gram
              Het liefst natuurlijk Black Widow/Silverhave/S5 Wel wat duurder vooral de Black Widow is bij me in de buurt toch al wel gauw 12 euro de gram.
              Maar je word er wel goed knetter van

              Comment

              • Mazzo
                Ultra Stoner
                MemberLucky Member
                • Mar 2010
                • 107

                #67
                Van de week bij Speak easy in Amsterdam Choco Lopo gehaald.
                Wat een heerlijke geur en smaak, niet echt knetter maar meer high.
                Zit echt een choco smaakte aan, een lekker wietje voor overdag.
                €9 een gram.

                Iemand die weet waar je de zaadjes kan kopen? Let me know!!

                Normaal rook ik altijd white widow maar nu mijn oogstje klaar is wordt het Power plant roken en die heeft een bijzondere smaak en heel knetter.

                Gtz Mazzo

                Comment

                • HCH
                  Retired
                  • Jun 2010
                  • 14

                  #68
                  Re: Verschillende soorten wiet

                  Ik ga voor eerste keer zefl wiet halen etc.

                  Wil Spacake maken (hasj+wiet)
                  en wil zelf paar gaan draaien.

                  Nou is mijn vraag wat heb ik hiervoor nodig
                  Hoeveel gram voor spacecake en welke
                  en welke is het meest geschikt voor beginner, en hoeveel?

                  Alvast bedankt,

                  Comment

                  • monty
                    Banned
                    • May 2009
                    • 11215

                    #69
                    Re: Verschillende soorten wiet

                    Wil je een spacecake bakken, hasj brownies maken, of een ander recept met wiet maken? Kijk naar bestaande recepten of plaats je eigen recept en vertel over je ervaringen!

                    Comment

                    • elephanton
                      Elite Stoner
                      • May 2010
                      • 127

                      #70
                      Re: Verschillende soorten wiet

                      aangezien er in belgiƫ geen coffeeshops zijn, weet ik bijna nooit wat ik smoor!

                      Comment

                      • chemdog
                        Advanced Stoner
                        Member
                        • Jul 2010
                        • 57

                        #71
                        Re: Verschillende soorten wiet

                        doe mij maar:

                        nyc diesel
                        chiesel (diesel x cheese)
                        strawberrie kush
                        sour diesel
                        vanilla kush
                        lavender haze
                        choco
                        la confedential
                        OG kush

                        allemaal homegrown!

                        coffeeshop wiet is allemaal bagger.. te vroeg geoogst, chemish bemest ,niet geflusht ,niet gecured en veeeeeeeeeeeels te duur!!!!!
                        NO PANIC... GO ORGANIC !

                        Comment

                        • chemdog
                          Advanced Stoner
                          Member
                          • Jul 2010
                          • 57

                          #72
                          Re: Verschillende soorten wiet

                          heb nu trouwens pineapple chunk en vanilla OG. in mn tent staan!!! hoooowe nog 3 weekies!!
                          NO PANIC... GO ORGANIC !

                          Comment

                          • Danja Diff
                            Stoner
                            Member
                            • Nov 2010
                            • 22

                            #73
                            Re: Verschillende soorten wiet

                            Ik heb al een heel aantal soorten geproeft, en eigenlijk nog nooit echt slechte wiet gehad.
                            Er waren natuurlijk wel wat "uitspringers".
                            hier de gedane soorten + Ervaring ervan

                            Soorten:
                            Skunk ; Super Skunk (Rookte ik in het begin, goed maar verloor zijn kracht na een tijd)
                            Cheese (Zelfde als hierboven)
                            White Widow (Wordt je goed stoned van, maar niet een van m'n lievelingssoorten)
                            Amnesia ; Super Amnesia (Altijd al een voorliefde gehad voor dit spul)
                            Ak-47 (Een heel goede wiet)
                            Northern Light (Lekkere smaak, goed stoned, fijn wietje)
                            Hindu Kush (tot nu toe mijn persoonlijke favoriet ;D)
                            Orange Bud (heel fijn gevoel)
                            Holland Hope (Nog niet zo lang geleden gerookt, van iemands zelfkweek. kreeg er een beetje een lachkick van en een lekker gevoel)
                            Afghani (Stonk een beetje, maar smaakte wel lekker en gaf een fijn gevoel)

                            Er zijn er nog meer maar ik kan me ze niet allemaal meer herinneren, of ik kende de naam niet.
                            Ook een drietal hashsoorten gedaan, maar 'k weet van geeneen wat het was ;p. Enkel dat 1 een Marocsoort was xd.

                            gr. Diff (;
                            Last edited by Danja Diff; 11 November 2010, 19:13.

                            Comment

                            • loewie
                              Senior Stoner
                              Member
                              • Sep 2009
                              • 28

                              #74
                              Wat vinden jullie eigenlijk van Lowryder? Nog nooit op de kaart zien staan van een coffeeshop. Verkoopt men dit onder een andere naam?

                              Comment

                              • CatsEye
                                Retired
                                • Sep 2010
                                • 462

                                #75
                                Re: Verschillende soorten wiet

                                Volgens mij is Lowryder niet echt een productieplant, dus denk niet dat de kans heel groot is dat je die bij de coffeeshop ziet.

                                Comment

                                Bezig...