Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoeveel jointjes rook jij per dag??

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

    5-6 op een dag, op school zit ik de hele dag door tussen andere blowers en dr is dus altijd wel wiet, en wie ben ik om nee te zegge als ze me meevrage..

    Comment


      Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

      Door de weeks niets (Behalve in de vakanties dan) omdat ik mijn opleiding erg leuk vind en me minder goed op het onderwerp kan concentreren als ik high/stoned ben.
      In het weekend 2-3 voordat ik gestopt ben met roken (Met tabak)
      En nu 1 per avond wel puur gedraait, en dan gewoon op het gemakje er 2 uurtjes mee doen, zo lang mogelijk van genieten. : )

      Comment


        Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

        heb van men 15 tot men 19 dagelijks zeker 4-6 per dag geblowed.
        Nu is dat 1 tot 4 op een week.

        Comment


          Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

          Overgestapt op Vaporizer
          Why drink and drive when you can smoke and fly

          Comment


            Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

            Bij mij verschilt het nogal. De ene dag zijn het er 1 of 2, de andere dag kunnen het wel 5 6 zijn.

            Comment


              Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

              1 als k rond 22:00 uit mn werk kom...
              en in t weekend 4 ofzo

              Comment


                Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                sowieso elke dag wel een jointje of 2 denk ik
                en in het weekend nog wel meer
                maar ik ben van plan om het niet meer elke dag te doen (A)
                ben bijna 18 dus wil ff de verantwoording nemen enzo snapje
                ff voorbereiden en teste hoe veel ik het onder controle heb
                anders verpest ik het misschien al zodra ik 18 ben XD en daar heb k geen zin in

                Comment


                  Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                  2 a 3 per dag. In het weekend zijn dat er een paar meer natuurlijk

                  Comment


                    Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                    enkel in het weekend met die verdomde speeksel test.

                    Comment


                      Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                      Oorspronkelijk geplaatst door thex View Post
                      ben bijna 18 dus wil ff de verantwoording nemen enzo snapje
                      ff voorbereiden en teste hoe veel ik het onder controle heb
                      anders verpest ik het misschien al zodra ik 18 ben XD en daar heb k geen zin in
                      je moet 18 zijn voor dit forum...
                      Long time ago, Back on track.

                      Comment


                        Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                        ik meestal 2! in de ochtend of middag ,, en eind middag of avond
                        met een jointje elke dag, ben ik elke keer weer lekker skaf

                        Smoking marihuana , till I die

                        Comment


                          Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                          in de dag af en toe eentje als me werk me gaat vervelen (zit in de verkoop en soms kunnen ze echt TE hard aan je kop zeiken)
                          maar is dan wel goeikope weed waar je ni volle chicklet van gaat gaan :p

                          onderweg na huis van werk ook een redelijke (WW of jackske ofzo)

                          en dan wachten totda mijn klein peutertje slaapt en dan zien welke het is en hoe laat het is
                          HPH of amne meestal 2 en nog WWtje derbij
                          indien enkel WW ofzo in huis en nix zwaarder durven het er nog 5 worden die avond...

                          PS Zijn er soms meetings van dit forum? of homebase die we eens kunnen bezoeken?
                          want ik zie in een van de eerste post (toen ik bij jointjedraaien was...)
                          grtz

                          Comment


                            Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                            Volgens mij zeg ik dit nu dit voor de 3e keer ofzo maar dat maakt niet uit, toch?

                            Ik knal er nog steeds rustig 1 a 2 per maand, in de vakanties meestal 1 a 2 per week. Heerlijk zo rustig aan.
                            ik ben maar nog het begin...

                            Comment


                              Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                              Dat is niet echt knallen, maar wel verstandig. Beter dan hele dag knetter stoned te zijn.
                              Last edited by Xtreme; 20 May 2011, 08:06.

                              Comment


                                Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                                ik had ooit een vriendin die simpelweg niet funtioneerde zonder een blowtje > ochtendhumeur smolt als sneeuw voor de zon als ze gezapig in haar roesje wegzakte, om vervolgens blij op het fietsje te gaan richting werk. Ze deed er echt alles onder > sollicitatiegesprekkn, tentamens maken, stressvol horecawerk, ga zo maar door. Alleen iemand die heel dichtbij haar stond had het in de gaten. Totaal zal ze misschien 5-8 jointjes per dag hebben gerookt... (en daarom ging het ook mis > blowen is voor mij puur recreatief, als ik er smorgens mee begin kan ik zo terug mn mandje in)
                                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                                Comment

                                Bezig...
                                X