Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoeveel jointjes rook jij per dag??

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

    Denk dat het zo bij de meeste wel is ze
    Ik begin wel ten vroegste pas smiddags te blowen...

    Comment


      Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

      Valt er aan te zien of ik wat heb of niet. Als ik wat heb dan ga ik vaak 's avonds op mijn gemak 1 a 2 joints roken maar evengoed ga ik een maand niet roken. Zeer wisselvallig dus. (Al neigt het wat meer te zijn in de vakantiemaanden :p)

      goss

      Comment


        Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

        Nou ik smook zo'n 5 per week soms wat meer soms wat minder.
        If you learn your test HIGH.. If you make your test HIGH.. You get HIGH notes.!!!

        Comment


          Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

          regelmatig (3 a 4x per dag) doe ik een klein wandeling om toch maar niet vast te roesten in de zetel.
          dan leg ik mij ne goe toeterke dicht anders hou ik het geen 10 min uit van de pijn en s'avond opt gemak in de zetel nog een stuk of 2

          Comment


            Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

            Ik ga wel over de 10 per dag heen. Voel me nergens schuldig over want functioneer goed en ben gezond.
            Bartjeboy
            Lonsdale, Fairtex en BenLee shop
            Yoga en Japanse taal in Zutphen

            Comment


              Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

              Tot over drie jaar terug rookte ik er pakweg 10-15 p/dag
              Maar ik moet wel toegeven dat ik veel minder weed in mijn j-ke stop dan andere mensen. Omdat ik niet zo hou van te straffe waar je meteen van om valt Ik bouw het liever langzaam op, en wil ook nog vanalles kunnen doen. Maar nu de laatste tijden rook ik er zelfs maar minimum 2 en maximum 3. En dat is veel beter voor mijn portomonee (geldbeugel)

              Comment


                Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                dammm als ik dat hier zo lees blow ik veel te veel
                ik begin altijd s'avonds te roken van rond 20.00 en ben meestal wakker tot 08.00 s'morgens ( heb slaap probleem )
                ik heb schouder en zware rug klachten zo rook ik voor de pijn en omdat het zalig is in mijn hoofd
                ik rook nu zo een 15 jaar en rook tussen de 12 en 16 joints op een avond
                zal eens moeten beginnen te verminderen als ik dat hier zo lees weinig mensen blowen blijkbaar zo veel als ik dammmm
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
                KEEP ON GROWING AND SMOKING

                Comment


                  Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                  ik rook een 6 joints per dag , waarvan misschien 1 of 2 alleen en de rest met vrienden die ff langs komen voor een jointje :p
                  vindt het belangrijk dat je wiet deelt met je maten , veel leuker dan saai alleen te zitten (kan soms wel chill zijn) ! heb dagen dat ik er wel 15 a 20 rook (met vrienden) als we cash and stash hebbe .

                  Comment


                    Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                    Ik rook gewoon hele dag door om het uur ongeveer een joint .
                    Sta om 5u30 op voor me werk tegen dat ik vertrek is me eerste op
                    heb het geluk dat ik iedere dag in buitenlucht zit
                    ongeveer 15 a 20 joints per dag

                    Grtz

                    Comment


                      Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                      Je doet net of je met 15 tot 20 joints per dag een prestatie van formaat levert. In mijn ogen ben je een zielenpoot die hoog nodig toe is aan professionele hulp.

                      Comment


                        Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                        1 per 1

                        Comment


                          Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                          Sommige dagen niet, sommige dagen wel, als ik het doe is het 1-3 op een avond, zon 4 keer per week max (het zijn meestal wel dunnetjes) en in het weekend met maten een paar goeie dikke

                          Comment


                            Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                            5/6 per dag, soms dagje overslaand...

                            Comment


                              Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                              ben nu al eventjes gestopt met blowen omdat ik er redelijke para en angstig van werd. Nu wil ik in oktober terug beginnen met een ligt bio buitenwietje , als de problemen zich niet oplossen in verloop van tijd zal het mijn laatste oogst ooit zijn ..

                              Vroeger rookte ik 3-5 joints per dag.

                              Comment


                                Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                                Zo'n 3 per dag... maar dat zal ongeveer neerkomen op 1 complete joint die ik zelf rook, aangezien ik nooit alleen rook.

                                Comment

                                Bezig...
                                X