Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoeveel jointjes rook jij per dag??

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

    Oorspronkelijk geplaatst door peacemaker View Post
    als ik er heb dan rook ik meestal 2 jointjes s'avonds lekker in mijn zetel als ik niet meer buiten moet zijn, soms kan het al eens gebeuren dat ik eentje rook als ik aan het vissen ben, zalig gewoon
    Dat is ook mijn manier: 2 joints samen met de vrouw na tienen 's-avonds. Tussen 22.00 uur en 06.00 uur ben ik onbereikbaar voor mijn klanten. Waarop vis je eigenlijk? Ik vis op zeebaars, paling en tong. Soms ook op forel in de Ourthe.

    Comment


      Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

      rook niks meer vissen ja dat nog steets kabejouw, makreel, zeebaars, paling en tong en alles wat ik maar kan vangen
      Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
      laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

      Comment


        Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

        Ik beperk/probeer het te beperken tot 2/3 jointjes per dag! Dat vind ik nog knap. Ik ken ook mensen die er 7/8 per dag roken en daarna vreemdgaan met een blonde milf. En soms in het weekeinde tijdens het uitgaan ofzo er wel 15/16 door heen jagen!
        Last edited by HarrieJanssen; 14 December 2011, 13:37.

        Comment


          Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

          16 joints op 1 dag ?
          God was never on your side..

          Comment


            Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

            vissen en een joint ja dat is een goede combinatie zeker aan te raden hoeveel joint per dag hangt er van af na zeker 25 jaar iedere dag gerookt en veel stuf en wiet gerookt te hebben rook ik nu af en toe een paar jointjes zo een maand niet en zo weer als een gek het is bij mij alles of niets en oo ja ik vis op snoekbaars

            Comment


              Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

              Daarop vis ik eveneens: alleen sinds er niet meer met levend aas mag worden gevist vind ik er niet veel meer aan.

              Comment


                Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                Voor u een vraag,voor mij een weet

                Comment


                  Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                  heerlijk met een joint in de mond aan de waterkant met levend aas op snoek vissen
                  In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

                  Comment


                    Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                    Van mij gemiddeld 4 in een dag.. Heb wel voorkeur 's morgens als ik net opsta met een potje koffie.. Zaaaaaalig "wakker" worden

                    Comment


                      Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                      Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
                      Dat is ook mijn manier: 2 joints samen met de vrouw na tienen 's-avonds. Tussen 22.00 uur en 06.00 uur ben ik onbereikbaar voor mijn klanten. Waarop vis je eigenlijk? Ik vis op zeebaars, paling en tong. Soms ook op forel in de Ourthe.
                      ik vis puur op brasem en karper met de vaste stok wel te verstaan, eenmaal het witvisseizoen gedaan is ga ik roofvissen op snoek en snoekbaars met levend aas, bij ons wel nog toegestaan Xtreme en tijdens het vissen kan dat heel erg smaken en zeker als het goed koud is maar daarom hebben we een warmtepak he
                      Wil je blowen, moet je het zelf growen

                      Comment


                        Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                        vorig jaar ging het wat harder dan nu. toen heb ik een hele tijd een soort high life gehad. 's ochtends voor school eentje. dan in de eerste pauze een of twee. dan tweede pauze een of twee. uiteraard ook als je tussenuurtje had. na school stuk of vijf. dan 's middags als je ging chillen met vrienden. en 's avonds als ik tegen mijn ouders zei dat ik ging hardlopen. maar dan ga je dus naar bed en word je volgende ochtend wakker en dan begin je weer.

                        Comment


                          Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                          Hoe oud ben je eigenlijk? Je klinkt meer als een puber die de weg kwijt is dan een meerderjarige. Als dit je manier van leven is heb ik geen hoge pet op van je carriereperspectief. Het zal me overigens ook worst zijn, zolang je in de nabije toekomst niet gaat zeiken over mensen die hun leven wel op de rails zetten en daarmee enige materiele welstand verwerven. Rook je maar compleet uit de voegen, maak je schoolopleiding volstrekt niet af en ga in een gribusbuurt in een uitgewoond flatje leven. Succes Bluntje!

                          Comment


                            Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                            Oorspronkelijk geplaatst door bluntje View Post
                            vorig jaar ging het wat harder dan nu. toen heb ik een hele tijd een soort high life gehad. 's ochtends voor school eentje. dan in de eerste pauze een of twee. dan tweede pauze een of twee. uiteraard ook als je tussenuurtje had. na school stuk of vijf. dan 's middags als je ging chillen met vrienden. en 's avonds als ik tegen mijn ouders zei dat ik ging hardlopen. maar dan ga je dus naar bed en word je volgende ochtend wakker en dan begin je weer.
                            Beter rook je helemaal niets als je op school zit.
                            Inderdaad, een beetje treurig dat je je opleiding/leven zo vergooit.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                              Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                              pff, best heftig commentaar van zowel Xtreme als QnQ. En dat zonder jou of je situatie te kennen. "waarom rook je", en "waarom rook je zoveel" lijken me vragen die relevant zijn. En EERLIJK beantwoord zouden moeten worden door jezelf en aan jezelf.

                              Ik kan (en wil) er geen waarde oordeel aan plakken, daarvoor is kennis nodig van persoon en situatie. En die heb ik niet. Wat ik wel vind is dat als je volwassen bent je keuzes dient te maken : Ga je voor school doe er dan je best voor of hou in elk geval de schijn op dat je je best er voor doet, ga je niet voor school kap er dan gewoon mee.

                              Als je al een tip verdient is dat uitzoeken met bv een vertrouwenspersoon of voor mijn part een psycholoog wat de echte reden achter het roken is. Bijv. hoogbegaafden willen zich nog weleens verstoppen, of bv moeilijke thuissituaties die op deze nogal aparte wijze worden "verwerkt". Er is niks met jointjesroken, maar gebruik je verstand.
                              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                              Comment


                                Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                                @ Moreweed

                                Jij bent duidelijk iemand met verstand aan het woord.
                                Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

                                Comment

                                Bezig...
                                X