Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

welke tabak ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: welke tabak ?

    Ik weet dat ze potten tabak hebben van 1 kg in de shops, maar weet niet welke tabak erin zit. Verder heb je ook kruiden ter vervanging van tabak en ook een tabak zonder Nicotine en met weinig teer.

    http://www.deheksenketel.com/qc/1228...830-gr%29.html

    Comment


      Re: welke tabak ?

      ik vind persoonlijk de drum (lichtblauwe verpakking) en luckey strike (fire leaf) het lekkerst voor een jtje
      maar smaken verschillen

      ---------- Post added at 23:40 ---------- Previous post was at 23:38 ----------

      ps die nepshag uit de shop vind ik echt niet te roken heb het geprobeerd toen ik wou stoppen met roken maar dat spul smaakt nergens naar
      maar nogmaals smaken verschillen

      Comment


        Re: welke tabak ?

        ik gebruik meestal tigra niet te harsh en rolled goed

        Comment


          Re: welke tabak ?

          Heb vandaag vanuit de shop eens wat Greengo tabak meegenomen. Dit is een tabaksvervanger, dus zonder nicotine..
          Normaal gebruik ik half zware shag. Hoorde van een aantal mensen dat de Greengo vooral in de smaak valt bij de niet-rokers zoals ik.
          Dus die alleen doen blowen en niet daarbuiten ook nog shag roken.

          Zal binnenkort wel mijn ervaringen posten.
          Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction...

          Comment


            Ik heb de Greengo tabak geprobeerd. Hij smaakt eigenlijk een beetje zoals hij ruikt. Hij ruikt naar kruidige thee, als je de tabak rookt smaakt het ook kruidig, maar niet te sterk.

            Een nadeel vind ik het draaien ermee Als je met gewone shag draait, word het mengsel een soort van worstje dit gebeurd nu niet dus je mengsel blijft gewoon los. Je kan soms de wiet niet goed verdelen omdat die dezelfde kleur heeft als de tabak.

            Conclusie: Ik gebruik liever de gewone halfzware shag. Hierbij proef je de wiet beter omdat de shag een wat neutralere smaak heeft en het draaien gaat veel beter.

            Eigenlijk moest er een tabak die er hetzelfde uitziet als normale tabak maar dan zonder nicotine. Dit
            Voor de mensen die liever geen nicotine binnen willen krijgen en niet puur roken.
            Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction...

            Comment


              Re: welke tabak ?

              Zelf gebruik ik altijd potten Pall Mall of West Shag. Kost (momentee) 12,90 voor 120 gram. Grootste voordeel van die 2 is dat het losse shag is. Vroeger met 'vochtige' shag (Drum, Van Nelle, etc) moest ik het eerst helemaal uit elkaar trekken voordat ik er iets mee kon, de West en Pall Mall kan ik meteen gebruiken. Spul is ook ideaal voor filtersigaretten trouwens

              Die GreenGo zooi heb ik ook ooit gratis een zakje gekregen bij een bestelling. Heb het een paar x geprobeerd, en wat Lsmokey zegt klopt wel. Tis net of je een Kretek-sigaret aan het roken bent (kruidnagel sigaret), maar dan minder sterk.
              Tis niet vies, leuk als afwisseling, en ongetwijfeld ideaal voor mensen die niet nicotine-verslaafd willen worden of blijven. Voor de rest is het niet veel gezonder, je ademt nog steeds verbrande troep in

              Wanneer maken ze eindelijk van die Supersmoker elektrische sigaretten met Wiet-vulling?

              Comment


                Re: welke tabak ?

                Oorspronkelijk geplaatst door tha w0rst View Post
                Wanneer maken ze eindelijk van die Supersmoker elektrische sigaretten met Wiet-vulling?
                Haha dat zou mooi zijn he.. Waar je gewoon de vulling kan navullen als hij op is met wiet naar keuze:p
                Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction...

                Comment


                  Re: welke tabak ?

                  gebruik zelf altijd pall mall, vind die shag heerlijk met een wietje

                  Comment


                    Re: welke tabak ?

                    Met no 7 (merk van Aldi)

                    Comment


                      Re: welke tabak ?

                      Tigra sowieso, zalige smaak, alhoewel het groen toch beter smaakt.
                      Got High?

                      Comment


                        Re: welke tabak ?

                        Tigra, yep. Rasta is een goedkoper alternatief, met een gelijkaardige smaak in een jointje.

                        Comment


                          Re: welke tabak ?

                          gewoon L&M voor mij
                          Wil je blowen, moet je het zelf growen

                          Comment


                            Re: welke tabak ?

                            Lucky Strike fireleaf, of die gele pakjes camel shag. Allebei heel lekker te roken, en de smaak van de wiet komt goed vrij!

                            Comment


                              Re: welke tabak ?

                              altijd met zware van nelle

                              Comment


                                Re: welke tabak ?

                                ik gebruik PalMal en ben er tevreden van

                                Comment

                                Bezig...
                                X