Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

welke tabak ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: welke tabak ?

    Gebruik atlijd L&M New Orleans, ervoor Belgam 20 maar vond die wat te straf, zoek naar de minste felle tabak

    Comment


      Re: welke tabak ?

      Philip morris one is de mildest cigaret

      Comment


        Re: welke tabak ?

        Peter Stuyvesants gehaald, van het weekend even testen.
        Die dingen roken alsof je lucht hapt, geen smaak niks! dus leek me wel lekker om de smaak van wiet mee naar voren te brengen.

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Voorheen altijd american spirit gebruikt

        Comment


          Re: welke tabak ?

          Ik vul mijn "cones" die ik kocht met pure wiet... is dit beter of slechter naar resultaat toe?
          Voel er eigenlijk niks van na het roken van zo'n joint, enkel een goeie slaap.
          Graag reactie van iemand die ook "puur" rookt aub.

          Comment


            Re: welke tabak ?

            Ik rook zelf puur want ik hoorde dat het mengen van tabak met wiet je voornamelijk stoned maakt. Beetje zonde gezien ik van de actieve high hou.

            Comment


              Re: welke tabak ?

              Oorspronkelijk geplaatst door Piep View Post
              Ik rook zelf puur want ik hoorde dat het mengen van tabak met wiet je voornamelijk stoned maakt. Beetje zonde gezien ik van de actieve high hou.
              Dit is niet waar, er zijn wietjes die je high maken (sativa's) en wietjes die je stoned maken (indica's)
              Als je naar de coffeeshop gaat staat het ook gewoon op het menu wat een sativa of een indica is en als je het vraagt zullen ze je ook gewoon adviseren.

              Comment


                Re: welke tabak ?

                marlborotjee en

                Comment


                  Re: welke tabak ?

                  Camel,al durf ik voor de grap wel eens een pakje"Mirlbiri" vragen,je ziet ze nogal kijken dan en meestal vragen ze je het nog eens te herhalen,dan zeg je weer doodserieus,"een pakje Mirlbiri aub"...Marlboro zeker? Nee Mirlbiri....Lachen.
                  Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

                  http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

                  Comment


                    Re: welke tabak ?

                    Iemand bekend met Greengo?

                    Comment


                      Re: welke tabak ?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Piep View Post
                      Ik rook zelf puur want ik hoorde dat het mengen van tabak met wiet je voornamelijk stoned maakt. Beetje zonde gezien ik van de actieve high hou.
                      Vroeger had ik ook het probleem dat ik me altijd stoned voelde, sativa/indica verschil merk ik nooit echt op. Beste manier om echt high te voelen is gewoon een weekje stoppen (ik weet dat is lang) daarna voel je altijd een echte high feeling..

                      Oorspronkelijk geplaatst door BeastMode View Post
                      Peter Stuyvesants gehaald, van het weekend even testen.
                      Die dingen roken alsof je lucht hapt, geen smaak niks! dus leek me wel lekker om de smaak van wiet mee naar voren te brengen.

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      Voorheen altijd american spirit gebruikt
                      Is die Peter Stuyvesants een bekend soort? Verkopen ze deze overal?

                      Comment


                        Re: welke tabak ?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Wolf92 View Post
                        Vroeger had ik ook het probleem dat ik me altijd stoned voelde, sativa/indica verschil merk ik nooit echt op. Beste manier om echt high te voelen is gewoon een weekje stoppen (ik weet dat is lang) daarna voel je altijd een echte high feeling..



                        Is die Peter Stuyvesants een bekend soort? Verkopen ze deze overal?
                        Jawel, bij mij (midden nl) verkopen ze ze bij elke tabakzaak
                        Je moet wel opletten hoe sterk je ze wilt hebben, de zilvere zijn het lichtst (0,1g nicotine) daarna ook een best lichte sigaret: blauw (0,4g nicotine)
                        Daarnaast heb je ook nog meer kleuren maar daar heb ik me niet in verdiept.

                        Ik rook de Stuyvesants met plezier, lekkere licht!
                        Maar dit is natuurlijk wel persoonlijk.

                        Comment


                          Re: welke tabak ?

                          golden virginia
                          je vind het niet overal maar het heeft een zeer goede/zachte smaak


                          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...rste-DWC-groei

                          Comment


                            Re: welke tabak ?

                            Ik meestal met van Nelle halfzwaar ik vind dat deze een hele goede mix maakt met de wiet. en een goede smaak geeft

                            Comment


                              Re: welke tabak ?

                              Bah tabak BAH! Doe mij maar zonder.

                              Comment


                                Re: welke tabak ?

                                Ikzelf gebruik Drum, maar heb verder nog niets geprobeert ben gewoon tevreden ermee
                                Toke on, fellow smokers

                                Comment

                                Bezig...
                                X