Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

welke tabak ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: welke tabak ?

    belgam 21.De enige echte Joint
    1 x Power Flower RQS 125W CFL mini-mainlining achtig

    Comment


      Re: welke tabak ?

      Drum Yellow voor de jointjes en mint sigaretten voor hasj jointjes

      Comment


        Re: welke tabak ?

        Lucky strike additive free... Rolt makkelijk en de smaak overheerst niet! Wel tamelijk zwaar.
        Vind het sowieso zonde om 'deftige' roltabak zoals drum, van nelle,... te gebruiken voor een joint.

        Comment


          Re: welke tabak ?

          Camel shag, bevalt me (ook als niet-roker) prima.

          Comment


            Re: welke tabak ?

            Philip morris one, hele lichte cigaretten met weinig smaak.. dus meer smaak van je wietje/hash

            Comment


              Re: welke tabak ?

              Ik vind het een vreemde gewoonte om Hasj joints te rollen met sigarettentabak en niet met roltabak. Sigarettenjoint zijn in 3 tellen op bij mij, terwijl roltabakjoints veel rustiger branden. Met hash wil je toch net dat de ze rustig de tij heeft te verbranden?

              Kan iemand dit verklaren?

              Comment


                Re: welke tabak ?

                Orgasmatron, je bent niet de enige, als ik hasj jointje draai trekt het ook totaal niet, geen idee te verbeteren, bij anderen lukt het meestal beter. Nou ja, alleen wiet dan maar he, of als iemand anders rolt (Y)

                Comment


                  Re: welke tabak ?

                  Oorspronkelijk geplaatst door sweetsmoke View Post
                  Ik vind het een vreemde gewoonte om Hasj joints te rollen met sigarettentabak en niet met roltabak. Sigarettenjoint zijn in 3 tellen op bij mij, terwijl roltabakjoints veel rustiger branden. Met hash wil je toch net dat de ze rustig de tij heeft te verbranden?

                  Kan iemand dit verklaren?
                  Persoonlijk vind ik dat shag/roltabak een te indringende smaak heeft. Dit is echter gewoon een kwestie van smaak, heb tijden lang mijn joints met shag gerold.. Ben toen naar cigaretten overgestapt en vond dit uiteindelijk lekkerder.

                  Comment


                    Re: welke tabak ?

                    Yoyo na decenia van blowen kwam ik pas achter die bussen tabak - om zelf sigaretten te maken. Die zijn zo perfect!!!! Scheelt je bakken en bakken geld met sigaretten kopen.

                    En voor de hasjsmoker hierboven @sweetsmoke. Die potten zijn in 2 versies te halen: exploded (of zo), dat is die gebleekte sigarettentroep. Of ehh, normaal (over het algemeen een euro of 2 3 duurder), en die zijn echt de bom!! Dan heb je de smaak van bv. Malborro, maar t is echt shag achtige tabak.

                    En dus normaal langzaam branden.

                    Als shag roker ben ik nooit echt van de sigaretten geweest. Dit is echt de gulden middenweg. Maar let wel! Scheelt (als continue blower) echt veel geld vergeleken met pakjes sigaretten kopen.

                    Ik rook overigens Brandaris. En blowen doe ik met Malborro, L&M of 1 van die andere rooie pakjes Nu met die bussen ga ik dan dus voor de shagachtige-sigaretten-tabak (scrabble) en niet meer de "exploded" zoals je die uit de sigaretten uit pakjes haalt. Helemaal content

                    Ps zou opzich trouwens wel is willen stoppen met roken. Dat dwangmatige blowen ben ik namelijk iets minder content mee.
                    Last edited by dr00p; 18 April 2014, 18:06.
                    Rough! Rough! Arrrr..

                    Comment


                      Re: welke tabak ?

                      Gewoon puur roken, veel beter voor je
                      Weet alleen niet hoe je dat met hash zou moeten doen..
                      sigpic

                      Comment


                        Re: welke tabak ?

                        Oorspronkelijk geplaatst door SmokinDad View Post
                        Gewoon puur roken, veel beter voor je
                        Weet alleen niet hoe je dat met hash zou moeten doen..
                        Je vervangt je tabak met wiet en gooit er wat hasj bij...
                        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                        Comment


                          Re: welke tabak ?

                          Of buitenwiet als tabak en binnenwiet als wiet

                          Comment


                            Re: welke tabak ?

                            Wauw
                            Zie je maar weer dat ik geen hasj roker ben..
                            Last edited by SweetMango; 19 April 2014, 11:04.
                            sigpic

                            Comment


                              Re: welke tabak ?

                              Geroosterde tabak, super
                              Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

                              Mike's 5x special kush #1 (RQS)

                              Comment


                                Re: welke tabak ?

                                Buiten wiet als tabak en binnen wiet als wiet vind ik wel een goeie, meestal gewoon wat ik krijgen kan op dat moment, geen speciale soort die ik altijd MOET gebruiken ofzo

                                Comment

                                Bezig...
                                X