Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

welke tabak ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: welke tabak ?

    Marlboro Gold

    Comment


      Re: welke tabak ?

      Ik heb op het begin zware tabak erbij gerookt, maar nu sinds een jaar rook ik het continue met Zilver (blauw/gele verpakking), heeft niet zo'n zware smaak en je proeft de wiet beter.

      Comment


        Re: welke tabak ?

        Zelf altijd camel peuken, maar met een pakje doe ik heel lang. (Ik haat peuken halen) Ik rook meestal puur uit mijn bong.
        Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

        Comment


          Re: welke tabak ?

          Malboro

          Comment


            Re: welke tabak ?

            Rook een tijdje Natural American Spirit. Tabak zonder additieven.
            Veel gestelde vragen over het forum

            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment


              Re: welke tabak ?

              Heb voor m'n verjaardag enkele pakken filters van die NAS gekregen, valt gewoon niet te roken, veel te hard moet je er aan sleuren Dienen nu als reservetabak, en die smaakt dan weer wel pakken beter als filtertabak van marlboro of gauloises :p
              "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

              Comment


                Re: welke tabak ?

                American spirit rol tabak of sigaretten!!! enige nadeel is dat het snel uitdroogt. ik gebruik voor de sigaretten een groot wietzakje waar het hele pakje in past, dit scheel echt veel!

                Comment


                  Re: welke tabak ?

                  Ik vind Van Nelle Stevig / Zwaar toch het lekkerst.
                  Wel zwaar, maar als je normaal ook shag rookt, is dit toch wel het lekkerst in een joint
                  Keep on Smoking !

                  Comment


                    Re: welke tabak ?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien View Post
                    Rook een tijdje Natural American Spirit. Tabak zonder additieven.
                    Zonder additieven ; betekent dat dat er geen middelen in zitten die het verslaving van cigaretten versterkt maar toch nog ongezond blijft + het bevat nog genoeg nicotine die kankerverwekkend is? Want ik zie er nog geen duidelijkheid in....ik heb al een pakje gezien van Lucky strike die verkocht word in de supermarkt die ook geen additieven spullen bevat

                    Comment


                      Re: welke tabak ?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Faraon View Post
                      ik heb al een pakje gezien van Lucky strike die verkocht word in de supermarkt die ook geen additieven spullen bevat
                      Laten ze je geloven...
                      sigpic
                      100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                      Comment


                        Re: welke tabak ?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Gamm View Post
                        Laten ze je geloven...
                        Er zal toch iets van waar zijn anders gaan ze het niet verkopen onder niet addetieve......Dat het ongezond is dat kan niet vermijd worden sowiso....maar dat er veel minder ggiftige stoffen in zit?? natuurlijk het zal waarschijnlijkj niet zo goed smaken als een gewone cigarette.......

                        Comment


                          Re: welke tabak ?

                          Lekker wietje doe ik met Drum en een hasjes met een sigaretje

                          Peace✌️


                          Sent from my iPhone using Tapatalk

                          Comment


                            Re: welke tabak ?

                            Blauwe lucky strike om te rollen, proef je amper en komt je wiet echt ten volste tot smaak :d rook nu al 2jaar lucky strike bij elke joint die ik rol en ik rook geen sigaretten dus ^^

                            Comment


                              Re: welke tabak ?

                              Beetje camel tabak en dan binnenstebuiten rollen met raw vloei en tip = heeeerlijk
                              Als ik hasj rook ( gebeurt heel zelden ) gebeurt het soms dat mijn joint voor geen moer trekt als ik er redelijk wat tussenknal.

                              Zijn er nog mensen die dit hebben?

                              Comment


                                Re: welke tabak ?

                                Oef, Camel of Marlboro. Wat ik de laatste tijd gebruik is Drum (additive free). Ik snap dat het natuurlijk grote onzin is, schadelijk is het en zal het blijven.
                                Toch vind ik de tabak natuurlijker smaken, goed voor jointjes... maar het gewoon roken is niet lekker vind ik persoonlijk. De Noren hebben me afgeraden om "cancersticks" te roken, wat ik kreeg van hun was "skruff" een goedje dat je op/onder je lip smeert. Natuurlijk is dit niet voor jointjes
                                Nieuwe ronde: 1e Keer Micro

                                Comment

                                Bezig...
                                X