welke tabak ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • koranus
    Advanced Stoner
    Member
    • Aug 2013
    • 59

    #271
    Re: welke tabak ?

    belgam 21.De enige echte Joint
    1 x Power Flower RQS 125W CFL mini-mainlining achtig

    Comment

    • Jiffy
      Senior Stoner
      Member
      • Dec 2012
      • 33

      #272
      Re: welke tabak ?

      Drum Yellow voor de jointjes en mint sigaretten voor hasj jointjes

      Comment

      • DDmi
        Plantje
        Nieuw Lid
        • Jan 2014
        • 11

        #273
        Re: welke tabak ?

        Lucky strike additive free... Rolt makkelijk en de smaak overheerst niet! Wel tamelijk zwaar.
        Vind het sowieso zonde om 'deftige' roltabak zoals drum, van nelle,... te gebruiken voor een joint.

        Comment

        • Que5
          Advanced Stoner
          Member
          • Dec 2013
          • 57

          #274
          Re: welke tabak ?

          Camel shag, bevalt me (ook als niet-roker) prima.

          Comment

          • Hey apple
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Mar 2011
            • 257

            #275
            Re: welke tabak ?

            Philip morris one, hele lichte cigaretten met weinig smaak.. dus meer smaak van je wietje/hash

            Comment

            • sweetsmoke
              Chronic Stoner
              MemberLucky Member
              • Oct 2013
              • 156

              #276
              Re: welke tabak ?

              Ik vind het een vreemde gewoonte om Hasj joints te rollen met sigarettentabak en niet met roltabak. Sigarettenjoint zijn in 3 tellen op bij mij, terwijl roltabakjoints veel rustiger branden. Met hash wil je toch net dat de ze rustig de tij heeft te verbranden?

              Kan iemand dit verklaren?
              “Sticking feathers up your butt does not make you a chicken.”

              Comment

              • blazem
                Senior Stoner
                Member
                • Nov 2013
                • 29

                #277
                Re: welke tabak ?

                Orgasmatron, je bent niet de enige, als ik hasj jointje draai trekt het ook totaal niet, geen idee te verbeteren, bij anderen lukt het meestal beter. Nou ja, alleen wiet dan maar he, of als iemand anders rolt (Y)

                Comment

                • Hey apple
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2011
                  • 257

                  #278
                  Re: welke tabak ?

                  Oorspronkelijk geplaatst door sweetsmoke
                  Ik vind het een vreemde gewoonte om Hasj joints te rollen met sigarettentabak en niet met roltabak. Sigarettenjoint zijn in 3 tellen op bij mij, terwijl roltabakjoints veel rustiger branden. Met hash wil je toch net dat de ze rustig de tij heeft te verbranden?

                  Kan iemand dit verklaren?
                  Persoonlijk vind ik dat shag/roltabak een te indringende smaak heeft. Dit is echter gewoon een kwestie van smaak, heb tijden lang mijn joints met shag gerold.. Ben toen naar cigaretten overgestapt en vond dit uiteindelijk lekkerder.

                  Comment

                  • dr00p
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Mar 2014
                    • 289

                    #279
                    Re: welke tabak ?

                    Yoyo na decenia van blowen kwam ik pas achter die bussen tabak - om zelf sigaretten te maken. Die zijn zo perfect!!!! Scheelt je bakken en bakken geld met sigaretten kopen.

                    En voor de hasjsmoker hierboven @sweetsmoke. Die potten zijn in 2 versies te halen: exploded (of zo), dat is die gebleekte sigarettentroep. Of ehh, normaal (over het algemeen een euro of 2 3 duurder), en die zijn echt de bom!! Dan heb je de smaak van bv. Malborro, maar t is echt shag achtige tabak.

                    En dus normaal langzaam branden.

                    Als shag roker ben ik nooit echt van de sigaretten geweest. Dit is echt de gulden middenweg. Maar let wel! Scheelt (als continue blower) echt veel geld vergeleken met pakjes sigaretten kopen.

                    Ik rook overigens Brandaris. En blowen doe ik met Malborro, L&M of 1 van die andere rooie pakjes Nu met die bussen ga ik dan dus voor de shagachtige-sigaretten-tabak (scrabble) en niet meer de "exploded" zoals je die uit de sigaretten uit pakjes haalt. Helemaal content

                    Ps zou opzich trouwens wel is willen stoppen met roken. Dat dwangmatige blowen ben ik namelijk iets minder content mee.
                    Last edited by dr00p; 18 April 2014, 18:06.
                    Rough! Rough! Arrrr..

                    Comment

                    • SweetMango
                      Expert Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jul 2013
                      • 1252

                      #280
                      Re: welke tabak ?

                      Gewoon puur roken, veel beter voor je
                      Weet alleen niet hoe je dat met hash zou moeten doen..
                      sigpic

                      Comment

                      • Nik
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jan 2013
                        • 2207

                        #281
                        Re: welke tabak ?

                        Oorspronkelijk geplaatst door SmokinDad
                        Gewoon puur roken, veel beter voor je
                        Weet alleen niet hoe je dat met hash zou moeten doen..
                        Je vervangt je tabak met wiet en gooit er wat hasj bij...
                        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                        Comment

                        • Ganjax
                          Guru of all Growers
                          420 MemberMemberLucky Member
                          • Apr 2009
                          • 10443

                          #282
                          Re: welke tabak ?

                          Of buitenwiet als tabak en binnenwiet als wiet
                          ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                          Comment

                          • SweetMango
                            Expert Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jul 2013
                            • 1252

                            #283
                            Re: welke tabak ?

                            Wauw
                            Zie je maar weer dat ik geen hasj roker ben..
                            Last edited by SweetMango; 19 April 2014, 11:04.
                            sigpic

                            Comment

                            • mike01
                              Grower
                              420 MemberMemberLucky Member
                              • Apr 2012
                              • 645

                              #284
                              Re: welke tabak ?

                              Geroosterde tabak, super
                              Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

                              Mike's 5x special kush #1 (RQS)

                              Comment

                              • blazem
                                Senior Stoner
                                Member
                                • Nov 2013
                                • 29

                                #285
                                Re: welke tabak ?

                                Buiten wiet als tabak en binnen wiet als wiet vind ik wel een goeie, meestal gewoon wat ik krijgen kan op dat moment, geen speciale soort die ik altijd MOET gebruiken ofzo

                                Comment

                                Bezig...