Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

welke tabak ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: welke tabak ?

    ik ben hemelsbreed 500m van het strand geboren, en omdat ik nu zowat 200km ervan af woon rook ik uitsluitend nog Duin om de heimwee naar zee wat te stillen... waanzin natuurlijk, maar je moet wat

    Drum vind ik te scherp, voor jointjes was Jacobs half zwaar (want compleet smaakloos) een fijne keuze. Maar goed, ik ga met de huidige prijzen geen andere shag kopen voor jointjes
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      Re: welke tabak ?

      Javaanse jongens 3 kwart vind ik het lekkerst(Y)

      Comment


        Re: welke tabak ?

        belgam 20 of 21 , de weedsmaak komt er het beste mee uit, das toch belangrijker dan tabak proeven in je joint, shag jakkes, en met sigaretten is je spliff te vlug op,
        chill and good vibes grtzzz B2

        Comment


          Re: welke tabak ?

          Nog steeds NATURAL AMERICAN SPIRIT shag.

          Comment


            Re: welke tabak ?

            Ben nu even bezig met Marlboro sigaretten, en vind deze lekkerder smaken dan shag. Shag is heel erg intense smaak, en dat gaat ten koste van de wiet.
            Marlboro draait wel wat lastiger, maar als je er gewoon rustig voor gaat zitten gaat dit ook prima.

            Comment


              Re: welke tabak ?

              Javaanse Jongens 3/4! jeeeuj
              Is het glas halfleeg of halfvol?

              Comment


                Re: welke tabak ?

                Belgam 20 of 21, maar het liefste Tigra rol tabak ! ^^
                laatste tijd meer en meer met sigaretten aan het rollen

                Comment


                  Re: welke tabak ?

                  Ik kan normal sigaretten niet uitstaan maar Camel peuken vind ik nog wel chil.

                  Comment


                    Re: welke tabak ?

                    Ik pak altijd gruis onderuit mijn pakje shag, is meteen lekker fijn en mixt goed met de wiet. Anders is de ene helft tabak en de andere wiet krijg je inbranders

                    Comment


                      Re: welke tabak ?

                      shag is huist niet makkelijk draaien, dan gaat die wiet er alleen maar onder of boven, dat mixt niet goed! je moet gewoon sigarettengruis van marlboro of L&M ofzo wat jij lekker vind!
                      met een jointje elke dag, ben ik elke keer weer lekker skaf

                      Smoking marihuana , till I die

                      Comment


                        Re: welke tabak ?

                        Tigra!

                        Comment


                          Re: welke tabak ?

                          ik heb vele soorten tabak getest waar de smaak van de weed het beste mee door kwam
                          dan heb ik speciale tabak gevonden die eigenlijk gemaakt is om joints te rollen
                          hier in belgie vind je het bijna in alle nacht winkels
                          en das RASTA tabak dat rook ik nu al 4 jaar voor mijn jointjes en zouw niet meer willen veranderen
                          betere tabbak vind je niet om je jointjes te draaien (moet je zeker eens proberen )

                          anders in de dag rook ik enkel Marelbore gold advance
                          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
                          KEEP ON GROWING AND SMOKING

                          Comment


                            Re: welke tabak ?

                            next volume tabak

                            Comment


                              Re: welke tabak ?

                              Oorspronkelijk geplaatst door smoker2002 View Post


                              dan heb ik speciale tabak gevonden die eigenlijk gemaakt is om joints te rollen
                              hier in belgie vind je het bijna in alle nacht winkels
                              en das RASTA tabak dat rook ik nu al 4 jaar voor mijn jointjes en zouw niet meer willen veranderen
                              Die ken ik niet. Dat ga ik eens onderzoeken

                              Vroeger kocht ik gewoon de goedkoopste tabak gelijk waar.
                              Maar sinds enkele jaren gebruik ik gewoon de tabak uit een voorgerolde sigaret een merk van de Aldi zijnde nummer 7. En omdat ik vaak dunnetjes rol kan ik er soms twee j-kes mee rollen

                              Comment


                                Re: welke tabak ?

                                Belgam 20, zeker nu die is samengegaan met Lucky Strike, of Tigra!
                                Anders Lucky Strike filters of Marlboro Gold filters

                                Ik redeneer voor smaak altijd tabak zo licht mogelijk

                                Vrede

                                Comment

                                Bezig...
                                X