Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

welke tabak ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    belgam 21 of geen :p

    Comment


      #32
      na 15 jaar met camel sigaretten te hebben gerookt daarna overgestapt op van nelle half zwaar en nu sinds 2 jaar javaanse jongens 3/4 driekwart welke mij erg goed bevalt.

      greetz

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door zion View Post
        Bestaat zeker.
        Knaster bijvoorbeeld. Deze bevat geen nicotine en is eigenlijk bedoeld om mensen met een rookverlsaving af te leren kicken.
        Deze kan je btw kopen/bestellen bij alien growshop

        Greetz,
        zion
        thx en welke soort is aan te raden voor een jointje?

        Comment


          #34
          ja zkr da tom-p ik ben net eentje met next aant rollen
          zwaare vanelle moet je maar proberen rookte ik vroeger
          ben ik mee gestopt krijg je redelijk verkoudheden van nzu

          Grtz

          Comment


            #35
            thx en welke soort is aan te raden voor een jointje?
            Ik heb geen idee. Heb zelf nog nooit Knaster gebruikt.
            Iemand op het forum zal het wel weten te vertellen

            Greetz,
            zion

            Comment


              #36
              Drum Classic

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door janleuri View Post
                bestaat er geen tabak vervanger? waar der geen nicotine in zit, ik kan hier namelijk niet tegen daarom ga ik voor puur
                420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment


                  #38
                  samson shag, is alleen dat draadjes tabac ze maar ( dus niet die hardere stukjes)

                  maar t liefst draai ik ze toch met een peukje

                  hash altijd met shag omdat met peuken tabac de hash geen tijd van verbranden heeft

                  groet
                  Last edited by hobbyist; 25 December 2008, 12:13.

                  Comment


                    #39
                    Ik draai altijd met wat Drum. Sigaret schijnt slechter voor je te zijn dan shag.... in een jointje

                    Comment


                      #40
                      Oorspronkelijk geplaatst door sensie View Post
                      na 15 jaar met camel sigaretten te hebben gerookt daarna overgestapt op van nelle half zwaar en nu sinds 2 jaar javaanse jongens 3/4 driekwart welke mij erg goed bevalt.

                      greetz
                      Javaanse jongens! Da is lang geleden dat ik die nog gerookt heb. Ik herinner me dat er een licht koffiesmaakje inzat.
                      Nu rook ik drie jaar Van Nelle half zwaar, heerlijke tabak vind ik zelf, alleen jammer dat ze soms nogal aan elkaar hangt.

                      Comment


                        #41
                        Ik rol mijn toetertjes vrijwel altijd met tabak van mijn tigra filtersigaretten.

                        Comment


                          #42
                          Zoiezo marlboro of marlboro light voor de beste smaak. Roltabak vind ik echt slecht, als ik een toep smoor met een halve sigaret ben ik veel scheiler dan wnnr ik een toep rol met een beetje roltabak in.

                          Comment


                            #43
                            ik ben niet zo gek meer op marlboro once you go next you never go back

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door simkenys View Post
                              Zoiezo marlboro of marlboro light voor de beste smaak. Roltabak vind ik echt slecht, als ik een toep smoor met een halve sigaret ben ik veel scheiler dan wnnr ik een toep rol met een beetje roltabak in.

                              een sigaret erin vind ik juist veel scherper plus het is veel slechter voor je dan tabak. Waarom denk je dat er een filter aan die sigaret zit en niet aan een shagje. Als je de filter van een sigaret haalt stijgen de waardes die op het pakje staan enorm, in tegenstelling tot shag. Dan zou je in theorie dus stoneder moeten worden van een toeter met een beetje shag.... dacht ik

                              whatever, beter damp je helemaal zonder

                              Peace

                              Comment


                                #45
                                teneerste light sigaretten of half zware shag is veel slechter dan zware shag komt omdat die shag word gebleekt waardoor er veel chemische shit blijft hangen

                                ik rook altijd met marlboro of zware brandaris

                                als ik hem met zware draai doe ik langer met de joint omdat hij niet zo snel brand als de sigarett maar me voorkeur gaat tog echt uit naar marlboro smaakt gewoon het beste

                                javaanse 3kwart is wel apart maar verander je smaak van je goedje

                                maar een waterpijp vind ik nog wel het allerbeste kwa smaak lekker wiskey in de pijp dikke top erin en smoken heel de avond door lekker hoor!!!!!!!
                                2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
                                http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png

                                Comment

                                Bezig...
                                X