welke tabak ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Herbalist
    Retired
    • Nov 2008
    • 17

    #31
    belgam 21 of geen :p

    Comment

    • knockie
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Oct 2008
      • 262

      #32
      na 15 jaar met camel sigaretten te hebben gerookt daarna overgestapt op van nelle half zwaar en nu sinds 2 jaar javaanse jongens 3/4 driekwart welke mij erg goed bevalt.

      greetz

      Comment

      • janleuri
        Retired
        • Oct 2008
        • 1131

        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door zion
        Bestaat zeker.
        Knaster bijvoorbeeld. Deze bevat geen nicotine en is eigenlijk bedoeld om mensen met een rookverlsaving af te leren kicken.
        Deze kan je btw kopen/bestellen bij alien growshop

        Greetz,
        zion
        thx en welke soort is aan te raden voor een jointje?

        Comment

        • MR GROEN
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Sep 2008
          • 251

          #34
          ja zkr da tom-p ik ben net eentje met next aant rollen
          zwaare vanelle moet je maar proberen rookte ik vroeger
          ben ik mee gestopt krijg je redelijk verkoudheden van nzu

          Grtz

          Comment

          • zion
            Advanced Grower
            • Feb 2008
            • 1056

            #35
            thx en welke soort is aan te raden voor een jointje?
            Ik heb geen idee. Heb zelf nog nooit Knaster gebruikt.
            Iemand op het forum zal het wel weten te vertellen

            Greetz,
            zion

            Comment

            • jaspertje
              Retired
              • Nov 2008
              • 9

              #36
              Drum Classic

              Comment

              • westport
                Wicked Grower
                420 MemberLucky Member
                • Aug 2008
                • 3847

                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door janleuri
                bestaat er geen tabak vervanger? waar der geen nicotine in zit, ik kan hier namelijk niet tegen daarom ga ik voor puur
                Een nieuw lijn aromatische kruidenmelanges die al vele rookliefhebbers heeft overtuigd.
                De ingrediënten van deze producten kennen een lange traditie in de cultuur van de Noord-Amerikaanse indianen. Zij rookten de kruiden bijvoorbeeld tijdens rites. Wij raden uw aan de kruidenmelanges te branden in een vuurvaste schaal om een aangename geur in huis te krijgen.

                \Verkrijgbaar in 4 smaken.
                - HEMP: dit melange in gele verpakking geeft je het plezier van echte hennep. Het kruidenmengsel bestaat uit hennepbladeren en kruiden zoals rode klaver. Bevat geen THC.
                - GREEN: een mengsel op basis van damianabladeren en pittige tonka-bonen.
                - RED: een pittig mengsel van rode klaver en yerba santa.
                - BLUE: een verfrissend kruiden melange met spearmint en menthol aroma.

                Try them all!
                Effecten
                Alle Knaster kruidenmelanges hebben een aangename en ontspannende smaak en geur.


                Ingrediënten
                - HEMP: hennepbloesem en bladeren, Amerikaanse rode klaver, vlierbesblad, paardenbloemblad, yerba santa, brandnetelblad, braamblad, hennep aroma.
                - GREEN: damianabladeren, druivenblad, hop, tonka-boonaroma.
                - RED: Amerikaanse rode klaver, vlierbesblad, paardebloemblad, yerba santa, brandnetelblad, braamblad.
                - BLUE: Spearmint, brandnetelblad, braamblad, menthol aroma.

                Een pakje bevat 35 gram.
                grtz


                420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                Comment

                • hobbyist
                  Banned
                  • Oct 2008
                  • 605

                  #38
                  samson shag, is alleen dat draadjes tabac ze maar ( dus niet die hardere stukjes)

                  maar t liefst draai ik ze toch met een peukje

                  hash altijd met shag omdat met peuken tabac de hash geen tijd van verbranden heeft

                  groet
                  Last edited by hobbyist; 25 December 2008, 11:13.

                  Comment

                  • ijscoman1
                    Super Grower
                    MemberLucky Member
                    • Mar 2008
                    • 1768

                    #39
                    Ik draai altijd met wat Drum. Sigaret schijnt slechter voor je te zijn dan shag.... in een jointje

                    Comment

                    • thomas9
                      Advanced Stoner
                      Member
                      • Oct 2008
                      • 53

                      #40
                      Oorspronkelijk geplaatst door sensie
                      na 15 jaar met camel sigaretten te hebben gerookt daarna overgestapt op van nelle half zwaar en nu sinds 2 jaar javaanse jongens 3/4 driekwart welke mij erg goed bevalt.

                      greetz
                      Javaanse jongens! Da is lang geleden dat ik die nog gerookt heb. Ik herinner me dat er een licht koffiesmaakje inzat.
                      Nu rook ik drie jaar Van Nelle half zwaar, heerlijke tabak vind ik zelf, alleen jammer dat ze soms nogal aan elkaar hangt.

                      Comment

                      • Wiemel
                        Plantje
                        • Jun 2008
                        • 13

                        #41
                        Ik rol mijn toetertjes vrijwel altijd met tabak van mijn tigra filtersigaretten.

                        Comment

                        • simkenys
                          Retired
                          • Dec 2008
                          • 6

                          #42
                          Zoiezo marlboro of marlboro light voor de beste smaak. Roltabak vind ik echt slecht, als ik een toep smoor met een halve sigaret ben ik veel scheiler dan wnnr ik een toep rol met een beetje roltabak in.

                          Comment

                          • MR GROEN
                            Wicked Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Sep 2008
                            • 251

                            #43
                            ik ben niet zo gek meer op marlboro once you go next you never go back

                            Comment

                            • ijscoman1
                              Super Grower
                              MemberLucky Member
                              • Mar 2008
                              • 1768

                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door simkenys
                              Zoiezo marlboro of marlboro light voor de beste smaak. Roltabak vind ik echt slecht, als ik een toep smoor met een halve sigaret ben ik veel scheiler dan wnnr ik een toep rol met een beetje roltabak in.

                              een sigaret erin vind ik juist veel scherper plus het is veel slechter voor je dan tabak. Waarom denk je dat er een filter aan die sigaret zit en niet aan een shagje. Als je de filter van een sigaret haalt stijgen de waardes die op het pakje staan enorm, in tegenstelling tot shag. Dan zou je in theorie dus stoneder moeten worden van een toeter met een beetje shag.... dacht ik

                              whatever, beter damp je helemaal zonder

                              Peace

                              Comment

                              • BaZe
                                Wicked Stoner
                                MemberLucky Member
                                • Oct 2008
                                • 282

                                #45
                                teneerste light sigaretten of half zware shag is veel slechter dan zware shag komt omdat die shag word gebleekt waardoor er veel chemische shit blijft hangen

                                ik rook altijd met marlboro of zware brandaris

                                als ik hem met zware draai doe ik langer met de joint omdat hij niet zo snel brand als de sigarett maar me voorkeur gaat tog echt uit naar marlboro smaakt gewoon het beste

                                javaanse 3kwart is wel apart maar verander je smaak van je goedje

                                maar een waterpijp vind ik nog wel het allerbeste kwa smaak lekker wiskey in de pijp dikke top erin en smoken heel de avond door lekker hoor!!!!!!!
                                2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
                                http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png

                                Comment

                                Bezig...