Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: Joint gerookt. Er is nu iets met mij aan de hand.
Ik weet niet hoelang je in turkij zit of voor hoelang?
Maar heimwee kan rare dingen doen. Het kan je ziek maken.
Vooral als je al dacht ergens last van te hebben.
Ik heb het zelf ervaren toen ik voor 2 maanden alleen ergens in spanje zat, of dit nou uiteindelijk heimwee was of stress of wat dan ook ik weet het nog steeds niet. Ik heb nog nooit last gehad van heimwee.
Normaal gesproken ga ik nooit naar ene dokter of iets. omdat ik vrij weinig mankeer
Ben in 3 weken tijd 3x naar het zieken huis geweest en 1x naar een privé arts. Conclusie niks aan de hand.
Mind tricks.... Je gaat je zelf gek maken. Je denkt dat er iets aan de hand is terwijl dit niet zo is. Ik heb hierbij ook gehad dat ik dacht dat ik dood zou gaan en dit soort rare gedachtes gehad. Je maakt je zelf ziek met het er over in te zitten of niet zeker te weten wat er is. Hierdoor durfde ik niet te gaan slapen, angst dat ik sochtends niet wakker zou worden.
ik heb me zelf toen ook ziek zitten denken. Constant last van me buik en me darmen en pijn in de borst.
Alsnog raad ik je aan om een dokter of gewoon naar een ziekhuis te gaan.
Probeer afleiding te zoeken met leuke dingen te doen! waterpark, lekker sporten etc... iets waar jij je plezier in vind!
Ik heb last van stress. Als ik veel moet doen, aan veel moet denken, en veel mensen iets van mij verwachten, dan krijg ik de kolder in mijn kop. Dan loop ik de hele dag te bewegen en mijn leven te overdenken. Meestal negatief.
Ga ik in deze status blowen, dan wordt dit nog veel heftiger. Erg onaangenaam en op het psychotische af. Ik wijd dit zelf aan mijn "geest" die toch een bepaalde bescherming mist en de vele impulsen niet kan tegenhouden tijdens deze situaties.
fysieke uitwerkingen zijn: Ademhalings problemen, voor de kleinste pijntjes bang zijn, want wat zou dit allemaal kunnen betekenen? Slapeloosheid en moe.
Wat heb ik gedaan? In het begin niks, ik dacht het gaat wel over. Het ging niet over, het heeft een half jaar tot een jaar geduurd (en uiteraard was dit al veel langer aanwezig, ook voordat ik blowde) en mij toch wel een tijdje"geremd".
Wat ging ik doen? Sporten, ademhalingsoefeningen, vechtsporten en praten. Heel veel praten. En tada, ik heb het zelf opgelost, geen medicatie en geen praat goeroe. Dit heeft mij sterker gemaakt en geeft mij nog steeds kracht.
Wat doe ik niet meer? Dikke joints draaien, of eigenlijk joints draaien. Draai alleen nog wat in shaggies. Niet meer schrikken als ik bemerk dat ik weer in die cyclus terechtkom.
Ja het is een cyclus.
Bij mij kan het b.v. gebeuren als ik wakker schrik uit mijn slaap en bemerk dat mijn hartslag hoog is. "o shit, mijn hart wat is er aan de hand en wat moet ik doen, kut kut kut mijn ademhaling, straks haal ik geen adem meer en ga ik dood. Ok, ff niet meer ademhalen en kijken wat er gebeurd. Kut er gebeurd niks, ik moet ademhalen, shit mijn adem is nog steeds niet goed. O nee licht in mijn hoofd dit kan niet goed zijn, ik word gek."
Heel kort en stom beschreven maar in vogelvlucht is het wel wat er gebeurt. Ik vind mijzelf terug in een dusdanige situatie die mij onprettig aanvoelt. Ik wil hieruit komen en wel NU, waardoor ik mijzelf forceer. Door dit forceren ontstaan weer andere klachten die hun eigen consequenties hebben en die ik ook wil oplossen. Ziedaar de cyclus.
Dit oplossen kost tijd. Je moet als het ware je geest in zo'n situatie herprogammeren en structureren. Je moet je persoonlijke hand vaten vinden om weer met beide voeten op de aarde te komen en je rust te hervinden. Bij de één werkt wiet. Bij mij niet. Bij de andere werkt medicatie (ik ben ervan overtuigt dat in mijn situatie ik mijn eigen medicijn ben) en bij een ieder werkt sex ().
Oké back to basics. Wat is er waarschijnlijk met jou aan de hand; weet ik niet. Als allereerst is het belangrijk om toch een huisarts te raadplegen. Voor elk probleem bestaan honderden oorzaken en oplossingen.
In mijn geval, als ik met een verzwakte "geest" terug denk aan die paniek gevoelens komt dat gevoel vanzelf weer boven en kan ik weer in die cyclus schieten. Houdt er rekening mee dat dit bij jou ook het geval zou kunnen zijn en je dus zal moeten werken aan het herkennen van de eerste symptomen van je paniek en je eigen rustpunten ontwikkelen om deze weer te kunnen verwerken.
Oja, en laat die wiet maar liggen. Drink liever een lekker biertje (of ook niet, kan ook weer nare zaakjes activeren) of ontmoet een leuke vrouw. Katten of honden werken ook.
Ik had net bijna hetzelfde voor, had eentje gerookt, erna besloten om wat te gamen en toen is mijn hartslag echt omhoog gegaan omdat ik in het spel op ging, zo fel dat ik mijn hart voelde kloppen en dacht dat ik een hartaanval ging krijgen als ik niet kalmeerde. Nog nooit gehad en ik rook al jaren, was het gewoon een paniekaanval of kan je echt iets aan je hart krijgen zo?
Jij hebt een psychose, heb ik ook ooit gehad een paar keer zelfs, dat ebt naar een tijdje weer weg. Maar dat komt inderdaad met golven nog een paar keer terug.
Jij hebt een psychose, heb ik ook ooit gehad een paar keer zelfs, dat ebt naar een tijdje weer weg. Maar dat komt inderdaad met golven nog een paar keer terug.
Waarom de fuck reply je op een 5 jaar oud topic
‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’
Comment