Wat voor aansteker gebruik jij?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • LR2
    Mother of all Growers
    MemberLucky Member
    • Nov 2011
    • 8552

    #16
    Re: Wat voor aansteker gebruik jij?

    BIC en DJEEP zijn mijn favorieten, maar ik gebruik alles wat er in mijn handen beland. Van lucifers tot magnesiumstaven tot hout en touw.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    • moreweed
      Exquisite Grower
      MemberLucky Member
      • Dec 2009
      • 5939

      #17
      Re: Wat voor aansteker gebruik jij?

      tip : wel handschoenen aan als je met fosfor aan de gang gaat
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment

      • DJ Felix
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Aug 2011
        • 808

        #18
        Re: Wat voor aansteker gebruik jij?

        Als het dan toch een beetje stijlvol moet zijn haal ik mijn oldtimer van stal
        Een gereviseerde en volledig functionerende Ronson Premier Varaflame jaren '60, persoonlijk meegesmokkeld door mijn vader toen hij in Duitsland gelegerd was voor z'n legerdienst

        P1040801.JPGP1040799.JPGP1040798.JPG

        grtz

        Comment

        • misto
          Advanced Grower
          MemberLucky Member
          • Mar 2010
          • 1011

          #19
          Re: Wat voor aansteker gebruik jij?

          liefst eentje die het doet
          In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

          Comment

          • Ganjax
            Guru of all Growers
            420 MemberMemberLucky Member
            • Apr 2009
            • 10443

            #20
            Re: Wat voor aansteker gebruik jij?

            Oorspronkelijk geplaatst door poepzak200
            Hoezo?
            De geur en de smaak, vind dat je dat proeft die aanstekervloeistof dat in zo'n Zippo zit.
            ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

            Comment

            • b0riis
              Banned
              • Jul 2011
              • 1280

              #21
              Re: Wat voor aansteker gebruik jij?

              Een clipper ^^

              Comment

              • steffaboy
                Ultra Stoner
                MemberLucky Member
                • Aug 2011
                • 102

                #22
                Re: Wat voor aansteker gebruik jij?

                zo'n een:
                IMG_0056.jpg

                Comment

                • b0riis
                  Banned
                  • Jul 2011
                  • 1280

                  #23
                  Re: Wat voor aansteker gebruik jij?

                  Alles wat het doet maar het liefst een clipper!
                  Hier een paar aanstekers die ik hier in handbereik had:

                  IMG00740-20120813-1702.jpgIMG00741-20120813-1703.jpg Die paarse neem ik als ik honger heb, dan kan ik naar dat ei kijken^^
                  IMG00742-20120813-1703.jpg My favourite!



                  Nu samen met mijn lievelings aansteker me laatste beetje op roken
                  IMG00696-20120731-1656.jpgIMG00705-20120802-1809.jpg

                  Grtz

                  Comment

                  • mg5
                    Big Bongmaster
                    MemberLucky Member
                    • Feb 2012
                    • 395

                    #24
                    Re: Wat voor aansteker gebruik jij?

                    Okay dan!!!

                    Ik heb een blauw met witte!!!!!!!

                    Comment

                    • hezowiene
                      Senior Stoner
                      • Aug 2012
                      • 47

                      #25
                      Re: Wat voor aansteker gebruik jij?

                      ik gebruik elijke aansteker waar maar een vlammetje uitkomt

                      Comment

                      • WeedoHolic
                        Senior Grower
                        MemberLucky Member
                        • May 2011
                        • 780

                        #26
                        Re: Wat voor aansteker gebruik jij?

                        Uber el-cheapo aanstekers van de zeeman, 4 voor 1piek
                        Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
                        Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

                        Comment

                        • Stoned Island
                          Retired
                          • Sep 2012
                          • 7

                          #27
                          Re: Wat voor aansteker gebruik jij?

                          Gewoon een aansteker die ik in de shop meekrijg. Zit er wel aan te denken om een Zippo of iets dergelijks aan te schaffen.

                          Comment

                          • Zenne
                            Big Bongmaster
                            MemberLucky Member
                            • Nov 2011
                            • 386

                            #28
                            Re: Wat voor aansteker gebruik jij?

                            Soms bij mij het zoeken naar een aansteker is zo erg,ook al heb ik hem paar minute geleden gebruikt maar daarna moet ik wel 10 min nog zoeken.
                            en ze gaan snel kapot of lopen snel leeg.
                            ik gebruikt nu 2 aanstekers waar van 1 van onder kapot is en 1 van boven

                            Comment

                            • peuker
                              Expert Grower
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2011
                              • 1281

                              #29
                              Re: Wat voor aansteker gebruik jij?

                              rode bic grtz

                              Comment

                              • gifkikker
                                Chronic Stoner
                                MemberLucky Member
                                • Apr 2012
                                • 164

                                #30
                                Re: Wat voor aansteker gebruik jij?

                                Clipper

                                omdat ze een ingebouwd aanstampertje hebben
                                kweekverslag sour diesel en lemon skunk.

                                Say Cheese !!



                                Comment

                                Bezig...