Wiet geen effect?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • 420blaze
    Retired
    • Apr 2013
    • 4

    #1

    Wiet geen effect?

    Korting op 420shop
    Hey, ik heb nu 3 keer wiet gerookt met een waterpijp, en steeds had het geen effect op me. De eerste keer hadden vrienden wel effect, en de andere keren was met een vriend die ook geen effect heeft gemerkt alle 3 de keren. Ben ik immuun voor THC? Ohja, de laatste 2x was met white widow, redelijk sterk dus toch? Hoe kan het dan dat ik niks merkte?
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #2
    Re: Wiet geen effect?

    rook is gewoon een joint

    Gr Bella
    God was never on your side..

    Comment

    • 420blaze
      Retired
      • Apr 2013
      • 4

      #3
      Re: Wiet geen effect?

      Oorspronkelijk geplaatst door belladonna
      rook is gewoon een joint

      Gr Bella
      En als dat geen effect heeft? Want in de meivakantie neemt een vriend wat joints met amnesia mee, en als dat niet werkt, wat werkt er dan wel?

      Comment

      • EL Guerilliero
        Advanced Grower
        • Nov 2012
        • 1090

        #4
        Re: Wiet geen effect?

        met een hamer op je kleine teen slaan .. een gegarandeerde high .. al kan het ook van het springen in de lucht bij het voelen van pijn zijn .. ben niet zeker

        Comment

        • Cookaap
          Elite Grower
          • Dec 2011
          • 2730

          #5
          Re: Wiet geen effect?

          Als je met de instelling gaat blowen dat je er toch niet van voelt lijkt het ook zo. Als er toevallig is heel erg grappigs gebeurt en je lacht je kapot dan weet je wel dat het aangeslagen heeft. Anders zou ik hasj proberen, en als dat niet werkt zou ik een andere soort proberen en als dat niet werkt een wietje met een bong en als dat niet werkt een beetje hasj met de bong en als dat niet werkt een jointje met hasj en als dat niet werkt een vaporizer met wiet en hasj en als dat niet werkt hasjolie in je jointje en als dat niet werkt hasjolie in je verdamper en als dat niet werkt zul je wiet moeten kweken met erg veel thc, dus minstens amnesia-haze, daar de trichomen heel voorzichtig vanaf plukken en in een injectiespuit stoppen en injecteren die hap. Wel in je halsslagader dat gaat lekker snel.

          Comment

          • 420blaze
            Retired
            • Apr 2013
            • 4

            #6
            Re: Wiet geen effect?

            Haha, nou ik weet niet hoe serieus ik de tips hier moet nemen hoor

            Comment

            • LR2
              Mother of all Growers
              MemberLucky Member
              • Nov 2011
              • 8552

              #7
              Re: Wiet geen effect?

              Als het niet werkt kun je ook gewoon niet blijven proberen. En gewoon niet blowen.. Blijft toch gezonder denk je niet?
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment

              • General
                Senior Grower
                MemberLucky Member
                • Apr 2012
                • 919

                #8
                Re: Wiet geen effect?

                Oorspronkelijk geplaatst door 420blaze
                En als dat geen effect heeft? Want in de meivakantie neemt een vriend wat joints met amnesia mee, en als dat niet werkt, wat werkt er dan wel?
                Dan rest er enkel nog crack

                mobile message

                Comment

                • angel777
                  Cronic Grower
                  • Mar 2010
                  • 3409

                  #9
                  Re: Wiet geen effect?

                  je lichaam moet eerst aan de stoffen wennen.
                  de meeste worden de 1ste keren wat misselijk of ziek vaak.
                  je lichaam moet nu eenmaal eerst de antistoffen aanmaken die de roes gaan bezorgen die je normaal van wiet roken krijgt/zou krijgen.
                  HOE MOET IK ONTKIEMEN
                  JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                  Comment

                  • QnQ
                    Godlike Grower
                    Lucky Member
                    • Sep 2010
                    • 26093

                    #10
                    Re: Wiet geen effect?

                    Ik heb ook wel eens gehoord dat wiet niet werkt als je nog minderjarig bent.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment

                    • k1
                      Wicked Grower
                      MemberLucky Member
                      • May 2011
                      • 3660

                      #11
                      Re: Wiet geen effect?

                      rook mss is goei gerief
                      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                      Comment

                      • LR2
                        Mother of all Growers
                        MemberLucky Member
                        • Nov 2011
                        • 8552

                        #12
                        Re: Wiet geen effect?

                        Oorspronkelijk geplaatst door angel777
                        je lichaam moet eerst aan de stoffen wennen.
                        de meeste worden de 1ste keren wat misselijk of ziek vaak.
                        je lichaam moet nu eenmaal eerst de antistoffen aanmaken die de roes gaan bezorgen die je normaal van wiet roken krijgt/zou krijgen.
                        Reinste kul. Alle respect angel, je bent een pientere vent met goeie humor. Maar hier mis je toch echt wat basiskennis.
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment

                        • peuker
                          Expert Grower
                          MemberLucky Member
                          • Sep 2011
                          • 1281

                          #13
                          Re: Wiet geen effect?

                          rol een dikke joint en rook die op je gemak je zal het wel voelen ik ken ook zo iemand die zegt dat hij er niet veel van voelt maar als ik 1 rook met hem dan kan je het duidelijk aan zijn manier van doen zien dat hij het toch wel voelt hahah

                          Comment

                          • angel777
                            Cronic Grower
                            • Mar 2010
                            • 3409

                            #14
                            Re: Wiet geen effect?

                            Oorspronkelijk geplaatst door LR2
                            Reinste kul. Alle respect angel, je bent een pientere vent met goeie humor. Maar hier mis je toch echt wat basiskennis.
                            bewijs het tegendeel eerst maar eens dan voor jij gaat zeggen; reinste kul
                            ik kan het aantonen maar jij zegt verder niks!
                            dus wat ontbreekt er aan mijn basiskennis zou ik dan graag van jouw willen weten!

                            THC is het belangrijkste werkzame bestanddeel van cannabis. Dit werkt in op de cannabinoïdereceptoren (pas in 1990 ontdekt) in de hersenen (die van nature gevoelig zijn voor een lichaamseigen stof, anandamide, die in veel lagere concentraties vrijkomt). Hierdoor gaat het lichaam ontspannen en treedt een roes op. De meeste cannabinoïdereceptoren komen voor in de hersenen maar ook, in grote hoeveelheden, in de lever.

                            BRON
                            Last edited by angel777; 21 April 2013, 20:23.
                            HOE MOET IK ONTKIEMEN
                            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                            Comment

                            • QnQ
                              Godlike Grower
                              Lucky Member
                              • Sep 2010
                              • 26093

                              #15
                              Re: Wiet geen effect?

                              Da's mooi, voor de mensen met wat minder hersenen.
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment

                              Bezig...