Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kleine of grote toppen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kleine of grote toppen?

    Korting op 420shop
    Beste Stoners,

    Als jullie wiet kopen kopen jullie dan kleine of grote toppen? of maakt het je allemaal gaan moer uit?!
    Graag ook met rede waarom


    #2
    Re: Kleine of grote toppen?

    Als ik al wiet koop (getver, daar ga ik toch geen poen voor uitgeven...) dan graag kleine topjes. Maakt me geen moer uit dat dat er minder uitziet, ik ga ze namelijk in de fik steken. Ik vind het makkelijker doseren, ik krijg minder serieus takkenwerk mee, vaak zijn die kleintjes wel goed droog terwijl die grote kletsers half zacht in zo'n zakkie gepropt zijn), etc etc
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3
      Re: Kleine of grote toppen?

      Als je een klein stukje wiet van een grote top afbreekt dan is het natuurlijk nog steeds dezelfde wiet. De rede van Moreweed had ik ook in gedachten

      maar de meeste mensen hier op t forum hoeven geen wiet te kopen.

      Comment


        #4
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Re: Kleine of grote toppen?

          Meestal koop ik niet zo veel in een keer. Kleine zakjes van 12 euro en dan hopen op mooie zakjes ^^
          Ik heb ooit arjan van de greenhouse seedcompany horen zeggen dat de laatste beetjes het best zijn, want hier zit meer thc in.
          Last edited by Tu sheng peng; 8 May 2013, 15:49.
          sigpic

          Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013

          Comment


            #6
            Re: Kleine of grote toppen?

            Ik heb arjan van the greenhouse wel meer dingen horen zeggen het gaat me enkel om de prijs, en de smaak die anders is: €6/gr. Soms krijg ik er zelfs gratis perliet korrels bij!
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #7
              Re: Kleine of grote toppen?

              Heb vroeger wel eens gruis gerookt maar nu ik daarop terug kijk vind ik het maar smerige zooi, die gruis waar jij het over hebt is dat wat qua smaak? (quality ook natuurlijk)

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              Heb vroeger wel eens gruis gerookt maar nu ik daarop terug kijk vind ik het maar smerige zooi, die gruis waar jij het over hebt is dat wat qua smaak? (quality ook natuurlijk)

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              Dat hoorde ik dus ook van de plaatselijke coffeeshop eigenaar. Maar toen zat ik dus na te denken: kan je nou beter die kleintkes nemen of de hrote toppen? want de grote toppen zijn toch de meest ontwikkelde toppen

              Comment


                #8
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #9
                  Re: Kleine of grote toppen?

                  zou ik toch eens wat research doen naar HFCS (high fructose corn syrup, hier bekend onder de naam glucosefructosestroop, fructosestroop of zelfs alleen als glucosestroop <-terwijl het dat gewoon echt niet is). Door serieuze wetenschappers ook wel "alcohol without the buzz" genoemd, en DE drijvende kracht achter het metabole syndroom (hoge bloeddruk, insulineresistentie/diabetes, hoog cholesterol en overgewicht).

                  Dat spul zit in zowat alle bewerkte voedingsmiddelen tegenwoordig, vooral in je blikje cola. En denk dan niet dat als je light of zero drinkt dat beter is > aspartaam is net zulke troep.

                  bier dus.
                  Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                  Comment


                    #10
                    Re: Kleine of grote toppen?

                    Dat zit in Europa niet in blikjes cola hoor.

                    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                    Comment


                      #11
                      Re: Kleine of grote toppen?

                      Liefst kleine topjes.
                      Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

                      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

                      Comment


                        #12
                        Re: Kleine of grote toppen?

                        Oorspronkelijk geplaatst door moreweed View Post
                        zou ik toch eens wat research doen naar HFCS (high fructose corn syrup, hier bekend onder de naam glucosefructosestroop, fructosestroop of zelfs alleen als glucosestroop <-terwijl het dat gewoon echt niet is). Door serieuze wetenschappers ook wel "alcohol without the buzz" genoemd, en DE drijvende kracht achter het metabole syndroom (hoge bloeddruk, insulineresistentie/diabetes, hoog cholesterol en overgewicht).

                        Dat spul zit in zowat alle bewerkte voedingsmiddelen tegenwoordig, vooral in je blikje cola. En denk dan niet dat als je light of zero drinkt dat beter is > aspartaam is net zulke troep.

                        bier dus.
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment


                          #13
                          Re: Kleine of grote toppen?

                          in het voorjaar roken er veel meer mensen gruis , er zijn weinig mensen die dikke knoppen voor het laatst bewaren ,lijkt mij !! dat geld natuurlijk voor de buiten kwekers !!

                          Comment


                            #14
                            Re: Kleine of grote toppen?

                            Oorspronkelijk geplaatst door budha54 View Post
                            in het voorjaar roken er veel meer mensen gruis , er zijn weinig mensen die dikke knoppen voor het laatst bewaren ,lijkt mij !! dat geld natuurlijk voor de buiten kwekers !!
                            Tenzij je een winterkweekje hebt geoogst

                            mobile message

                            Comment


                              #15
                              Re: Kleine of grote toppen?

                              Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                              In bier zit ook HFCS (of in ieder geval "glucosesiroop")
                              glucosesiroop is niet hetzelfde als HFCS. HFCS bestaat juist voor 90% uit fructose en maar 10% glucose. Je kan er dik van worden, maar niet in de mate dat het je lichaam in de war schopt zoals HFCS wel doet.

                              Zoetstof in bier is overigens nodig voor het proces. Wil niet zeggen dat het in het eindproduct ook nog zit trouwens, want het wordt omgezet in alcohol.

                              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                              Comment

                              Bezig...
                              X