Kleine of grote toppen?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • BeastMode
    Retired
    • Jan 2013
    • 27

    #1

    Kleine of grote toppen?

    Korting op 420shop
    Beste Stoners,

    Als jullie wiet kopen kopen jullie dan kleine of grote toppen? of maakt het je allemaal gaan moer uit?!
    Graag ook met rede waarom

  • moreweed
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Dec 2009
    • 5939

    #2
    Re: Kleine of grote toppen?

    Als ik al wiet koop (getver, daar ga ik toch geen poen voor uitgeven...) dan graag kleine topjes. Maakt me geen moer uit dat dat er minder uitziet, ik ga ze namelijk in de fik steken. Ik vind het makkelijker doseren, ik krijg minder serieus takkenwerk mee, vaak zijn die kleintjes wel goed droog terwijl die grote kletsers half zacht in zo'n zakkie gepropt zijn), etc etc
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment

    • Cookaap
      Elite Grower
      • Dec 2011
      • 2730

      #3
      Re: Kleine of grote toppen?

      Als je een klein stukje wiet van een grote top afbreekt dan is het natuurlijk nog steeds dezelfde wiet. De rede van Moreweed had ik ook in gedachten

      maar de meeste mensen hier op t forum hoeven geen wiet te kopen.

      Comment

      • LR2
        Mother of all Growers
        MemberLucky Member
        • Nov 2011
        • 8552

        #4
        Re: Kleine of grote toppen?

        Als ik wiet koop, dat is ééns of twee keer per drie maanden, is het al door de grinder gegaan; je kent het wel als 'hazemix' 'jack en santa mix' 'skunkmix' etc. Geen idee wat er allemaal voor soortjes bijzitten, maar het is relatief veel voor weinig geld. Geen takken (meer) want die zaten aan de toppen, dat wat ik koop zijn de restjes die onderin de bakken zijn blijven liggen, hopelijk. Alleen om even weg te zijn van de welombekende Royal Dane (lekker voor een keer, maar een jaar bijna alléén dat roken wordt vies).
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment

        • Tu sheng peng
          Chronic Stoner
          MemberLucky Member
          • Jan 2013
          • 194

          #5
          Re: Kleine of grote toppen?

          Meestal koop ik niet zo veel in een keer. Kleine zakjes van 12 euro en dan hopen op mooie zakjes ^^
          Ik heb ooit arjan van de greenhouse seedcompany horen zeggen dat de laatste beetjes het best zijn, want hier zit meer thc in.
          Last edited by Tu sheng peng; 8 May 2013, 15:49.
          sigpic

          Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013

          Comment

          • LR2
            Mother of all Growers
            MemberLucky Member
            • Nov 2011
            • 8552

            #6
            Re: Kleine of grote toppen?

            Ik heb arjan van the greenhouse wel meer dingen horen zeggen het gaat me enkel om de prijs, en de smaak die anders is: €6/gr. Soms krijg ik er zelfs gratis perliet korrels bij!
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment

            • BeastMode
              Retired
              • Jan 2013
              • 27

              #7
              Re: Kleine of grote toppen?

              Oorspronkelijk geplaatst door LR2
              Als ik wiet koop, dat is ééns of twee keer per drie maanden, is het al door de grinder gegaan; je kent het wel als 'hazemix' 'jack en santa mix' 'skunkmix' etc. Geen idee wat er allemaal voor soortjes bijzitten, maar het is relatief veel voor weinig geld. Geen takken (meer) want die zaten aan de toppen, dat wat ik koop zijn de restjes die onderin de bakken zijn blijven liggen, hopelijk. Alleen om even weg te zijn van de welombekende Royal Dane (lekker voor een keer, maar een jaar bijna alléén dat roken wordt vies).
              Heb vroeger wel eens gruis gerookt maar nu ik daarop terug kijk vind ik het maar smerige zooi, die gruis waar jij het over hebt is dat wat qua smaak? (quality ook natuurlijk)

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              Oorspronkelijk geplaatst door LR2
              Als ik wiet koop, dat is ééns of twee keer per drie maanden, is het al door de grinder gegaan; je kent het wel als 'hazemix' 'jack en santa mix' 'skunkmix' etc. Geen idee wat er allemaal voor soortjes bijzitten, maar het is relatief veel voor weinig geld. Geen takken (meer) want die zaten aan de toppen, dat wat ik koop zijn de restjes die onderin de bakken zijn blijven liggen, hopelijk. Alleen om even weg te zijn van de welombekende Royal Dane (lekker voor een keer, maar een jaar bijna alléén dat roken wordt vies).
              Heb vroeger wel eens gruis gerookt maar nu ik daarop terug kijk vind ik het maar smerige zooi, die gruis waar jij het over hebt is dat wat qua smaak? (quality ook natuurlijk)

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              Dat hoorde ik dus ook van de plaatselijke coffeeshop eigenaar. Maar toen zat ik dus na te denken: kan je nou beter die kleintkes nemen of de hrote toppen? want de grote toppen zijn toch de meest ontwikkelde toppen

              Comment

              • LR2
                Mother of all Growers
                MemberLucky Member
                • Nov 2011
                • 8552

                #8
                Re: Kleine of grote toppen?

                Qua smaak is het als skunk met santa en een vleugje haze. Gewoon restjes, hoop ik. Boeit me eigenlijk ook niet. Ik had een prima oogst van de Royal Dane, maar die smaakt na verloop van tijd - als je niets anders rookt - naar zure pis. Vergelijk het met een jaar lang alléén water drinken, dan is een glaasje aanmaaklimonade opeens een heuse verlossing. Ook al valt het in het niet naast een blikje coca-cola.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment

                • moreweed
                  Exquisite Grower
                  MemberLucky Member
                  • Dec 2009
                  • 5939

                  #9
                  Re: Kleine of grote toppen?

                  zou ik toch eens wat research doen naar HFCS (high fructose corn syrup, hier bekend onder de naam glucosefructosestroop, fructosestroop of zelfs alleen als glucosestroop <-terwijl het dat gewoon echt niet is). Door serieuze wetenschappers ook wel "alcohol without the buzz" genoemd, en DE drijvende kracht achter het metabole syndroom (hoge bloeddruk, insulineresistentie/diabetes, hoog cholesterol en overgewicht).

                  Dat spul zit in zowat alle bewerkte voedingsmiddelen tegenwoordig, vooral in je blikje cola. En denk dan niet dat als je light of zero drinkt dat beter is > aspartaam is net zulke troep.

                  bier dus.
                  Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                  Comment

                  • Wietefras
                    Amazing Grower
                    MemberLucky Member
                    • Mar 2013
                    • 4374

                    #10
                    Re: Kleine of grote toppen?

                    Dat zit in Europa niet in blikjes cola hoor.

                    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                    Comment

                    • Sole mio
                      Senior Grower
                      MemberLucky Member
                      • Oct 2012
                      • 808

                      #11
                      Re: Kleine of grote toppen?

                      Liefst kleine topjes.
                      Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

                      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

                      Comment

                      • LR2
                        Mother of all Growers
                        MemberLucky Member
                        • Nov 2011
                        • 8552

                        #12
                        Re: Kleine of grote toppen?

                        Oorspronkelijk geplaatst door moreweed
                        zou ik toch eens wat research doen naar HFCS (high fructose corn syrup, hier bekend onder de naam glucosefructosestroop, fructosestroop of zelfs alleen als glucosestroop <-terwijl het dat gewoon echt niet is). Door serieuze wetenschappers ook wel "alcohol without the buzz" genoemd, en DE drijvende kracht achter het metabole syndroom (hoge bloeddruk, insulineresistentie/diabetes, hoog cholesterol en overgewicht).

                        Dat spul zit in zowat alle bewerkte voedingsmiddelen tegenwoordig, vooral in je blikje cola. En denk dan niet dat als je light of zero drinkt dat beter is > aspartaam is net zulke troep.

                        bier dus.
                        In bier zit ook HFCS (of in ieder geval "glucosesiroop"), was pas nog een mooie docu over op Nederland 1 dacht ik (keuringsdienst van waren, of de keuken van klootwijk maand of drie geleden). Staat niet op de verpakking, want dan mag het geen bier of pils meer heten. Toch rijden er per dag zo'n 20 vrachtwagens met dat spul naar iedere brouwerij, alleen durft niemand te zeggen wat er écht mee gebeurt. Behalve ex-medewerkers dan.
                        Ik nuttig 99.5% van de tijd alleen kraanwater en koffie - misschien ben ik daarom zo'n schriel ventje? - dus een lepeltje glucosestroop af en toe vind ik niet iets om me zorgen over te maken. Als ik ziek ben of een echte flinke hangover heb, is dat precies wat 't trucje doet. Zonder reden raak ik dat spul echter niet aan. Een vriend van me heeft er zo goed als op geleefd tijdens zijn koksopleiding, maar ook hij is sinds een paar jaar erg voorzichtig met dat spul.
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment

                        • budha54
                          Grower
                          MemberLucky Member
                          • Apr 2013
                          • 717

                          #13
                          Re: Kleine of grote toppen?

                          in het voorjaar roken er veel meer mensen gruis , er zijn weinig mensen die dikke knoppen voor het laatst bewaren ,lijkt mij !! dat geld natuurlijk voor de buiten kwekers !!

                          Comment

                          • General
                            Senior Grower
                            MemberLucky Member
                            • Apr 2012
                            • 919

                            #14
                            Re: Kleine of grote toppen?

                            Oorspronkelijk geplaatst door budha54
                            in het voorjaar roken er veel meer mensen gruis , er zijn weinig mensen die dikke knoppen voor het laatst bewaren ,lijkt mij !! dat geld natuurlijk voor de buiten kwekers !!
                            Tenzij je een winterkweekje hebt geoogst

                            mobile message

                            Comment

                            • Wietefras
                              Amazing Grower
                              MemberLucky Member
                              • Mar 2013
                              • 4374

                              #15
                              Re: Kleine of grote toppen?

                              Oorspronkelijk geplaatst door LR2
                              In bier zit ook HFCS (of in ieder geval "glucosesiroop")
                              glucosesiroop is niet hetzelfde als HFCS. HFCS bestaat juist voor 90% uit fructose en maar 10% glucose. Je kan er dik van worden, maar niet in de mate dat het je lichaam in de war schopt zoals HFCS wel doet.

                              Zoetstof in bier is overigens nodig voor het proces. Wil niet zeggen dat het in het eindproduct ook nog zit trouwens, want het wordt omgezet in alcohol.

                              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                              Comment

                              Bezig...