Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Waterpijp met alcohol

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Waterpijp met alcohol

    Korting op 420shop
    Wat gebeurd er als je drank in een waterpijp doet? Word je daar dronken van?

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Beta

    #2
    Re: Waterpijp met alcohol

    Dan wordt hij mooi schoon. Verder niets. Je wordt ook niet dronken als je alcohol in een andere fles doet, en een waterpijp is in basis gewoon een glazen fles met slangetjes.

    Of ga je dan ook waterpijp roken? Of drinken? Lijkt me smerig.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Waterpijp met alcohol

      gehe nice LR2

      Comment


        #4
        Re: Waterpijp met alcohol

        Je word sws niet stoned want alcohol absorbeert thc. Bron: Een topic op JD, ik kan niet meer info geven ofzo.

        Wat je wel kan doen is alcohol roken.

        Benodigdheden:
        Lege fles (colafles 2 liter ofzo)
        Kurk
        Fietspomp met naald als uiteinde.
        Drank (niet te sterk!, niet hoger dan 30%)

        Je doet de drank in de fles en stopt de kurk in de flessenhuls.
        Daardoorheen prik je de naald van de fietspomp.

        Nu hard pompen totdat er heel veel druk op de fles staat.
        Trek de kurk er snel af en er ontstaat een alcohol damp.

        Neem een bong hit van de fles

        Comment


          #5
          Re: Waterpijp met alcohol

          Thx voor alle reacties. Het zit namelijk zo, een vriendin van mij die krijgt last van det buik als ze alcohol drinkt. Ze blowt ook wel eens mee en vroeg zich af of er een andere manier was om dronken te worden zonder te drinken. Ik dacht misschien als je alcohol in een bong doet ofzo. Jammer genoeg is dit geen alcohol forum :p.
          Het schoonmaken van een bong doe ik niet met alcohol maar in een emmet met een blokje voor in de vaatwasser.

          Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Beta

          Comment


            #6
            Re: Waterpijp met alcohol

            als orale consumptie van alcohol niet fijn is kan
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment


              #7
              Re: Waterpijp met alcohol

              Die tampon kan ook in je neus, daar liggen de bloedvater ook heel hoog.

              De die hards kunnen de fles gwn met het mondstuk op hun oog zetten

              Comment


                #8
                Re: Waterpijp met alcohol

                dat zou wel een interessante studie zijn Cookaap : "wat werkt beter / sneller : in je neus of in je anus ?"

                Anatomisch gezien kan ik dat niet helemaal helder krijgen in elk geval : bloed vanuit het rectale gebied gaat grotendeels naar de onderste holle ader en vandaaruit naar je hart. Echter een gedeelte komt uit in het portale circulatiesysteem richting je lever, waar dus meteen een deel van de alcohol wordt afgebroken voordat het je hersens heeft kunnen bereiken. Vanuit die gedachte zou een tampon in je neus dus effectiever kunnen zijn > bloed uit dat gebied gaat niet eerst langs je lever maar direct naar start (je hart), longen, hart en weer de grote circulatie in, oa richting hersenen.
                Anderzijds is de doorbloeding van je neusgebied welliswaar enthousiast (niet voor niets onderdeel van de "dangertriangle" op bloedingsgebied) maar of die net zo enthousiast is als je endeldarm.. nou dat weet ik dus niet. En dan is er ook nog de functie van die vaten : dikke darm en endeldarm doen zeer aktief aan resorptie van vocht uit darminhoud (in geval van geen spuitpoep), je neus werkt eerder andersom > daar wordt veel uitgescheiden en dus naartoe gebracht.

                Tricky vraag, daar ga ik eens op broeden.
                Last edited by moreweed; 1 August 2013, 23:30.
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                Comment


                  #9
                  Re: Waterpijp met alcohol

                  We hebben met een professional te maken lees ik wel

                  Wat ik wel weet is dat in je neus makkelijker is, moet er niet aan denken om zoon ding in mn anus te doen lijkt me vrij pijnlijk om die tampon er weer uit te halen.

                  De darm neemt idd beter vocht op dus dat zou de drank sneller kunnen opnemen ja. Echter zitten er in je neus allemaal haartjes die normaal gesproken het vuil tegen houden maar als die doordrenkte tampon erin zit houd het ook het vocht vast.

                  compromis: Ik test de tampon aan de bovenkant- en jij aan de onderkant van je lichaam

                  Als het lukt kunnen we wel het grote nasaal en anaal zuip topic openen

                  Comment


                    #10
                    Re: Waterpijp met alcohol

                    Ik leg s'nachts aan ventilator ( slaap apneu ) toen ik verkouden was deed ik kamille tinctuur in water vd ventilator met de verwarming aan !!! volgende dag een kater , pijn in de kop echt niet normaal !!! kijk op dat flesje tinctuur op basis van alcohol !!!!! had dus de hele nacht alcohol liggen snuifen , nou kan je vertellen dat is niet voor herhaling vatbaar !!!!!

                    Comment


                      #11
                      Re: Waterpijp met alcohol

                      Neen driewerf neen Cookaap, ik ben namelijk een grote fan van ouwerwetse alcoholconsumptie, oftewel : oraal.

                      Punt van zorg met de tamponmethode is eigenlijk hetzelfde als met spacecake : de dosering. Waar je bij orale inname meestal wel door hebt als het genoeg/teveel is en je dus stopt (als het goed is), gaat absorptie via je darm gewoon door (of je moet die tampon eruit halen natuurlijk. De gevallen die ik ken (oftewel diegene die gestrekt werden binnengebracht) hadden daar niet aan gedacht...
                      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                      Comment


                        #12
                        Re: Waterpijp met alcohol

                        Haha ze denken zuipen en gaan! Mooi niet dus.

                        Een maat van me werkt op de soa en anale afdeling van het ziekenhuis.
                        Ze hebben daar eens iemand met een dooie cavia in zn hol moeten helpen

                        Comment


                          #13
                          Re: Waterpijp met alcohol

                          de anale afdeling van het ziekenhuis ?

                          Hoe zou die aangegeven zijn op de bordjes vraag ik me dan af
                          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                          Comment


                            #14
                            Re: Waterpijp met alcohol

                            lol. ghehehehehe moi topic

                            Comment


                              #15
                              Re: Waterpijp met alcohol

                              Ja dat weet ik ook niet maar het zal wel zoiets als "storingen bij voedselverwerkingskanaal" zijn

                              Comment

                              Bezig...
                              X