Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stinkende weed.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Stinkende weed.

    Korting op 420shop
    Vriend van me heeft wiet van eigen kweek, ziet er goed uit maar stinkt echt naar iets vies.
    De smaak is okey, niet wow en de high is ook voldoende.

    Wat kan de oorzaak van deze stank zijn? wil namelijk niks rot roken.

    IMG_0789.jpg

    #2
    Re: Stinkende weed.

    Wat de een vies vind vind de ander weer lekker dus moeilijke vraag. Als het nog naar hooi/grass ruikt dan ist gewoon nog niet droog genoeg.

    Comment


      #3
      Re: Stinkende weed.

      Iets vies, tsja, dat kan vis zijn, maar ook poep. Of urine. Of rotte bloemkool. Er zijn zoveel dingen die vies ruiken, dat het niet te zeggen is of het normaal is dat je wiet vies ruikt. Zolang wij niet weten watvoor vies, kunnen we er ook niks over zeggen. Als hij zijn planten met fishmix heeft bespoten, ruikt het anders dan met brandnetelgier. Om maar wat te noemen.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        Re: Stinkende weed.

        Plaats anders even een geurfoto, dan ruiken we ff mee
        Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


        Comment


          #5
          Re: Stinkende weed.

          ben ik al die jaren(en dat zijn er ondertussen al wat) nog nooit tegengekomen,wiet die 'vies' stinkt integendeel dat wel oftewel heeft zijn kater erop gepist,zonder dat em het weet groets soulrebel

          Comment


            #6
            Re: Stinkende weed.

            Er zitten soms licht bruine verkleurde kropjes tussen en die zouden dan die geur veroorzaken volgen mij.
            Klinkt misschien raar maar het ruikt naar wiet met iets dood aan, geur van een dood beest ofzo.

            Anyways, heb het inmiddels al op gerookt dus das dan ook al weer verleden tijd.. de geur zal me wel altijd bij blijven en het verbaast me dat hij goed smaakt en een goede high heeft.

            Mvg.

            Comment


              #7
              Re: Stinkende weed.

              ruiken je longen ook weer lekker "fris"

              Comment


                #8
                Re: Stinkende weed.

                Neem het mee naar je shop en laat het aan je kameraden ruiken.
                Misschien ben je verkouden of je bent gestopt met roken en krijg je ruikvermogen terug. Ruikt andere wiet wel lekker?

                Comment


                  #9
                  Re: Stinkende weed.

                  Spuit er een beetje Axe deo op marine kan ik aanbevelen

                  Comment


                    #10
                    Re: Stinkende weed.

                    @Ganjax, lijkt mij gevaarlijk, als jr dat gaat roken zit ineens je huis vol met vrouwen in bikini.

                    Comment


                      #11
                      Re: Stinkende weed.

                      Haha, ben wel recent gestopt met roken maar al mijn vrienden ruiken dezelfde rottende geur.
                      En da verbaasde me zeer want je werd goed high en hij had een goede smaak.

                      Comment


                        #12

                        Comment


                          #13
                          Re: Stinkende weed.

                          Heb er zelf nooit last van gehad en weet dus ook niet of het stinkt zoals jij beschrijft, maar is dit niet een gevalletje 'toprot' ??
                          If so, niet meer roken is mijn advies. If not so, ben benieuwd wat het dan wel is.


                          Overigens..... bij mijn allereerste kweekje trok achteraf mijn tentje 'verse lucht' aan via de wc van mijn huisgenoot........ af en toe was het niet te harden in die tent, maar ik kan me niet voorstellen dat die geur zich nestelt in de toppen

                          Comment


                            #14
                            Re: Stinkende weed.

                            Haha,ff een reply droppen!
                            wiet die met zwavel behandelt is vlak vd oogst zal ook stinken,naar rotte eieren.
                            grtz

                            Comment


                              #15
                              Re: Stinkende weed.

                              Oorspronkelijk geplaatst door Meglow View Post

                              Overigens..... bij mijn allereerste kweekje trok achteraf mijn tentje 'verse lucht' aan via de wc van mijn huisgenoot........ af en toe was het niet te harden in die tent, maar ik kan me niet voorstellen dat die geur zich nestelt in de toppen
                              Hahaha. Nou als mijn geur aangevoerd word aan de planten weet ik zeker dat dit de smaak niet ten goede komt. :eek:

                              Comment

                              Bezig...
                              X