Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiet en Drank?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: Wiet en Drank?

    joint in combo mt sterke bieren (chimay, duvel, ...) vind k wel nice
    I know a place..where the grass is really greener

    Comment


      #77
      Re: Wiet en Drank?

      Heerlijk op zo'n zondagmiddag.. biertje.. jointje.. maar wel op een chill tempo
      Voor het "uitgaan" (lees: zuipen) gaan blowen werkt bij mij ook niet.. Na die joint(s) heb ik geen zin meer om te zuipen.. dan wil ik een sappie
      Shivaman-s-Amnesia-scrogg

      Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
      (running)

      Comment


        #78
        Re: Wiet en Drank?

        doe het op festivals en soms ook op dieje enkele keren dat ik uitga en ben niet gewoon om te drinken
        wel gewoon om te blowen en weet tot nu toe steeds optijd te stoppen wandt ja je word er idd best wasted van
        maar een pintje na een blowtje niet slecht tegelijkertijd is niet zo mijn voorkeur

        Comment


          #79
          Re: Wiet en Drank?

          Blowen en alcohol word bij mij overgeven lol.Voor mij geen goede combo.

          Gr Goud

          Comment


            #80
            Re: Wiet en Drank?

            Drank en wiet kan heel goed samen, gewoon goed doseren en je eigen lichaam een beetje kennen inclusief je geestelijke toestand. Ik neem persoonlijk eerst een paar trekjes van de joint, als ik dan licht stoned ben drink ik max 2 wijntjes en dan heb ik mijn desired mood wel te pakken, wanneer het begint af te zakken kan je nog wat trekjes nemen of gewoon je jointje voor de volgende dag bewaren.

            Ik draai mijn jointjes nooit te sterk, ik bouw het graag op, van licht stoned tot gemiddeld, verder hoef ik niet te raken want zwaar stoned zijn vind ik persoonlijk een hinderlijk gevoel, mocht er een F16 langs vliegen dan kan ik er gelijk achteraan, als hier dan nog eens alcohol bijkomt dan valt dit bij mij gewoon altijd verkeerd. Niet overdrijven, een lage dosering wiet en niet al teveel alcohol, 2 wijntjes is voor mij meer dan genoeg.

            Absoluut geen sterke drank want dat hakt er bij mij gigantisch zwaar in, zeker omdat ik misschien maar 5 a 6 keer per jaar aan de drank zit. Ook wanneer ik onder invloed ben wens ik graag de touwtjes in handen te blijven houden. Met een wijntje voel je het gewoon rustig opkomen zeker in combinatie met een lage dosering wiet. Het is voor mij de perfecte manier om een vrijdag of zaterdagavond door te brengen.
            Last edited by weedzzz; 17 August 2016, 11:57.

            Comment


              #81
              Voor mij persoonlijk,liever alleen wiet.
              geen goed combinatie vind ik ‍♂️

              Comment


                #82
                Het kan, maar das voor elk persoon verschillend.

                Gaat het niet; afblijven .
                Gaat het wel; geniet ze .
                The seeds of today are the flowers of tomorrow

                Comment


                  #83
                  Whisky cola en een lekker wietje in m'n vaporizer geeft mij een lekkere buzz maar alles met mate uiteraard...

                  Comment


                    #84
                    Als ik ga drinken dan rook ik vantevoren een joint. Na het stappen rook ik thuis nog 1, vind dat draaiende gevoel altijd zo lekker als je teveel hebt gedronken en dan een lekkere dikke roken.

                    Dan ga ik naar de slaapkamer, wacht tot mijn bed voorbij komt en dan jump ik er zo in om nog wat na te draaien voordat ik in slaap val.
                    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                    Comment

                    Bezig...
                    X