Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen.

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ongeldig kijk eens wat er op hun site staat...

    Screenshot_20171007-132507.jpg
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment


    • Stemma
      Stemma commented
      Editing a comment
      Het is lastig om een leuk kostuum te vinden met een cup G, of een soepjurk of een etalage aan de voorkant. Maar ik heb nog even de tijd tot Halloween. De liquid latex en toneelbloed staan al klaar, alleen nog wat rigid collodion bestellen om 'echtere' littekens te maken.
      Op de Duitse sites wel meer keuze, zal ook eens op Belgische sites kijken, ik hou jullie op de hoogte

    • Ongeldig
      Ongeldig commented
      Editing a comment
      Ik ben vooral benieuwd waar je dat kostuum voor gaat gebruiken? In welke setting enzo.
      Je kan de Chinese sites ook nog afstruinen.
      Krijgen we straks een foto, een sfeerimpressie?
      Over dat bekertje heb ik niks te zeggen dan heb ik toch wat bekertjes minder, precies vol genoeg al zeg ik het zelf
      Hebben de mannen hier een topic voor?

    • beowulf
      beowulf commented
      Editing a comment
      Niet goed, geld terug garantie is voor producten die niet werken Stemma. Niet omdat het je niet bevalt. Ik zou die uitspraak om te retourneren ook durven doen bij de volcano, de kans dat ze je terug zien is onbestaande. Het zijn verkopers voor iets. En no offence, nederlandse verkopers. Vertrouw ze voor geen haar.

    Stemma
    Mocht je nog andere tips hebben qua houding t.o.v. Azarius die zijn meer dan welkom want ik ben een eerlijke lieverd. Die zich soms te gemakkelijk opzij laat schuiven.
    Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

    Comment


    • Stemma
      Stemma commented
      Editing a comment
      Dat laatste had ik al door , hou me op de hoogte van de reactie van Azarius, dan kijk ik of er iets in mijn 'wettige' truckendoos zit.

      En inderdaad Halloween ❤️

    • Ongeldig
      Ongeldig commented
      Editing a comment
      Thanks Stemma!

      (de joint is inderdaad vies en hoesterig)
      morgen verwacht ik de nieuwsbrief van 420shop met 15% korting, misschien doe ik daar dan wel mijn volgende aanschaf

      Have a good weekeinde!

    Ik denk dat we verschillende maatstaven hebben voor de moment waarop iets gekuist moet worden. Volgens mij ga je de binnenkant van die ballon proberen kuisen als je een volcano koopt
    Het toestel zelf hoef je niet proper te maken. De kruidenkamer maak je direct leeg en die blijft dan ook relatief proper. Het plakkerige van de thc zit bij de volcano in de binnenkant van de ballon en in de binnenkant van het mondstuk. Als ik die eens om de zoveel proper maak is dat voor mij ok. Merk het in ieder geval niet aan de smaak. Even in iso laten weken en klaar.
    Als de ballon te plakkerig wordt smijt je hem weg en je knipt een nieuwe (solid).

    De vape critic op youtube maakt goeie reviews. Eerlijk, duidelijk, zonder vooroordelen.

    Comment


    • Ongeldig
      Ongeldig commented
      Editing a comment
      Die filmpjes op youtube geven inderdaad een handig overzicht.

      Hehe, dat zou goed kunnen beowulf. Ik ben wel zuinig op mijn spulletjes en daar hoort bij dat ze als nieuw horen te blijven.
      Gebruikerssporen vind ik echt zuur. Dan is direct het hele product verpest in mijn beleving.

      Wel makkelijk schoonmaken bij jou thuis, doe je dat zelf of heb je daar iemand voor?

      Het schijnt dat die kamer voor de solid valve moeilijker schoon te houden is als voor de easy valve, heb je daar iets van te zeggen?

    O ik heb het ook allemaal mee gemaakt en je komt uit op een Pure joint want niks haalt het bij gewoon een joint.
    En bij pure joint ben je veel sneller voldaan ik blow er heel veel minder door ik heb genoeg aan 1/2 hijsjes
    God was never on your side..

    Comment


    • Ongeldig
      Ongeldig commented
      Editing a comment
      Jij hebt vast ook een vaporizer toch belladonna?

    De kanker neem je er maar bij dan?

    Die kruidenkamer heeft een gaasje onderin dat eruit kan. Dat leg ik samen met dat metalen dingetje dat de kruiden onderin houdt in een eidopje met iso. De kamer zelf, daar ga je is met de spons door. Als je het ding waar de ballon op zit ook proper wil houden, begin er dan maar niet aan want dat is nog 10 keer lastiger. Ik maak dat proper als er een nieuwe ballon in gaat en dat is 1 keer om de paar maanden. Daar gaat residue in komen zitten, dat gaat plakken langs de binnenkant, die ballon gaat plakken langs de binnenkant. Je kan zoiets niet proper houden alsof het uit de doos kwam.
    Ik denk dat het verschil erin zit dat je de kruidenkamer bij een draagbaar model continue aan het verwarmen bent, als daar iets achter blijft ga je dat ook proeven. Bij de volcano wordt enkel de kamer warm en die is heel makkelijk elke keer proper te houden. Buiten dan de gaasjes. Eender welke vaporizer in zijn geheel als nieuw houden is onbegonnen werk. Elke keer een nieuwe zak is een duur grapje. Want dat is eigenlijk een gigantische kruidenkamer. Gelukkig uit een speciaal materiaal zodat die niet bijeen plakt.

    Ik woon alleen, al het kuiswerk is voor mij. Helaas. De grootste vicieuze cirkel in het leven waar niemand uit kan. Of je hebt 10 man personeel.

    Comment


    • Ongeldig
      Ongeldig commented
      Editing a comment
      Dank voor de uitleg beowulf! Even voor de duidelijkheid we hebben het nu over het SolidValve systeem he?

    • beowulf
      beowulf commented
      Editing a comment
      Uhu, solid valve.

    Zit nog een waardevolle tip in die review van de vape critic. Hij zette de volcano op een stand waarop ik hem nog nooit gebruikt had. Volgens hem zijn er bepaalde hotspots. En ja, dat klopt. Ik zette hem iets voorbij stand 5, nu tussen 4 en 5 en dat is beter. Hele sterke high. Enfin, tof ding om mee te spelen.

    Comment


      Was ik me maar nooit gaan verdiepen in de vaporizers.
      Maar ach, jullie nemen me maar zoals ik ben, of niet. Laat dat nemen ook maar zitten.
      Ik ga weer het een en ander opsommen. Misschien heeft een volgende er wat aan en anders heb ik er zeker zelf wat aan.


      Vaporizen is gewoon wennen als je gewend bent gewoon te blowen.
      Er ook nadelen zitten aan vapen waar je rekening mee moet houden voor je eraan begint. Geen een vaporizer is perfect of hetzelfde als smoken. Over het algemeen komen er gewoon minder hijzen, dus het ritueel is korter om er stoned van te worden. De hijzen zijn kwalitatief heel goed. Maar er gaat veel minder wiet in een volle kamer (draagbaar) als in een dikke joint.

      De perfecte vaporizer bestaat (nog) niet.
      Storz&Bickel bepaalt de kwaliteit. En in tien jaar tijd is het geen ander merk gelukt om dezelfde kwaliteit damp af te leveren.
      De Crafty en Mighty zijn portable, en gevoeliger voor schade, met name de Crafty.
      Maar met de Firefly2 was ik ook niet blij geweest denk ik. Daar kun je hooguit 7 goede halen uit krijgen. Terwijl de Mighty er misschien wel 20 geeft. Ligt eraan hoe vervelend je die verbrande smaak vind, damp blijft er een minuut of tien vanaf komen.

      Zolang andere fabrikanten de kwalitatieve damp-productie van S&B niet kunnen evenaren betekent dat voor S&B dat ze het vrij gemakkelijk hebben op concurrentie markt. Die kunnen al tien jaar achterover zitten en toekijken.
      Waarschijnlijk hebben die gasten daar in Duitsland allang een 2.0 klaar staan van al hun producten die ze lanceren zodra het een andere fabrikant lukt om de huidige Volcano/Plenty/Crafty en/of Mighty te verslaan.
      Al doen ze tussendoor wel kleine upgrades om productfouten te verbeteren.
      Voor de desktop variant lijken ze te willen stoppen met de SolidValve. Ze proberen consumenten te motiveren het EasyValve systeem aan te schaffen. (hiervan kun je tegenwoordig ook zelf de zakken vervangen)
      En ondanks dat ik S&B lichtelijk irritant vind omdat ze dus zo bewezen goed zijn dat in tien jaar tijd geen product hun Volcano verslaat. Of hun portable Mighty. Is mijn keuze duidelijk. Ik wil het beste van het beste. En daar hoort schoonmaken bij, want schoonmaken, je apparaat onderhouden, dat hoort bij vapen. Het is geen wegwerpproduct.

      En ik wil alles. Behalve de Crafty.
      Ik wil de Plenty, voor boven. Deze komt het dichtste in de buurt van blowen.
      Ik wil de Volcano voor beneden in de weekenden en avonden.
      Ik wil de Easy Valve, ik wil de Solid Valve. Om mee te spelen.
      Ik heb de Mighty al, bij nader inzien wil ik die eigenlijk niet kwijt. Leuk gadget, draagbaar, goede werking. Ik ben effectief gestopt met blowen. En ik wen rustig aan de nadelen. Des te meer reviews ik zie en lees van andere draagbare toestellen hoe meer mij dat overtuigd dat het kwalitatief gezien toch de beste keus is geweest.
      Voor dagelijks gebruik vind ik het ding niet geschikt.

      S&B is de QueenBee.
      Ze zouden een hoop klanten blij maken als ze op desktopgebied het beste van twee werelden combineerden.
      Een fusie van de Solid en de Easy Valve.



      De inhoud vd kamer vd SolidValve in de brede ondiepe stijl van de EasyValve.
      Met het kliksysteem van de EasyValve en het mondstuk van SolidValve. Met zowel de optie een rol of een doosje zakjes, zelf vervangen.
      En dan het aantal mondstukken van het Easy Valve systeem. Maar minimaal twee stuks.

      SOLID EASY
      hoogwaardig mondstuk met meer metalen onderdelen plastic mondstuk
      een mondstuk vijf mondstukken
      zakken zelf vervangbaar zakken zelf vervangbaar of kant en klaar te koop
      door bijgeleverde rol zelf de maat van de ballon bepalen rol bijkopen indien je andere maten ballon wilt
      grotere kamer, voor meer inhoud kleinere kamer
      kamer staat los op Volcano kamer klikt vast op Volcano
      zwaarder, onhandiger in gebruik voor mensen met motorische prob lichter mondstuk, gemakkelijk in gebruik
      hoge, diepe kamer, slechtere warmtegeleiding ondiepe brede kamer, betere warmteverdeling
      klachten van damp lekken rond mondstuk tijdens vullen ballon geen klachten bekend van lekken
      1 zak per keer/1 mondstuk meerdere zakken per keer


      Sommige dingen blijven een beetje onduidelijk. Vragen:
      1. Op filmpjes zie je mensen met een ballon waar ze vijf teugen van kunnen nemen en dan is het klaar. Ik zie mezelf straks ballonnen maken waar ik 20 hijzen uit kan halen. Hoe groot is jullie zak? En tot wat staat dat dan in verhouding voor jullie? Bijvoorbeeld een hele joint, of een paar hijzen?
      2. Wie hergebruikt zijn damp afval? En wat maak je er dan van? Zoals bijvoorbeeld die capsules. Of gooi je het weg?
      3. Hoe vaak vervangen jullie de gaasjes/screens? En koop je dan de originele onderdelen van S&B of koop je iets anders wat ook werkt?
      4. Iemand die de ballonnen vervangt met met oven braadzak?
      5. Ik ben ook benieuwd hoe een vies mondstuk, kamer en ballon eruitziet t.o.v. een schone kamer, mondstuk en ballon.
      6. Hoe veel verbruik je per dag? Doe je je kamer ramvol en haal je er dan meerdere sessies uit of stop je er precies genoeg in voor een sessie per keer? Hoeveel hijzen is een sessie voor jouw?



      Wat ga ik nu doen? Ik heb een hele lieve mail van Azarius ontvangen waarin me verteld wordt hoe ik het ding kan retourneren. Dus dat is gelukt. Maar wat nu?
      Mighty houden of terugsturen. En wat gaan we kopen. Alles, een beetje of omruilen.

      Zoals je ziet heb ik mijn keus beperkt tot S&B. Het is me duidelijk dat ik niet een ander model wil proberen om dan tot de conclusie te komen dat ik toch liever een echte Volcano had gehad en daar dan een jaar later alsnog het geld voor neer te leggen.

      Ik ben nogal gehecht aan mijn verslaving. Ik wil eigenlijk drie apparaten voor de prijs van een. Zoiets. Ik mag wel een keer een gaatje slaan in mijn spaargeld. En ik kan nu al niet meer zonder de vaporizer. Plus dat het uitgeven van deze kwak geld een goede verzekering is dat ik in mijn leven niet meer stop met het gebruiken van kruiden. Mijn ouders kunnen trots zijn op me.

      Blowen is geen succes. Mijn tolerantie is veranderd.
      Gisteren een pure joint op, vond er niks an. Joint met tabak was vies en deed nog minder.

      Je zal zien dat ik hier straks met honderd-en-drie vaporizers zit zodra andere fabrikanten S&B verslaan en S&B hun 2.0 eindelijk op de markt brengt. Dan komt er weer wat actie in de damptent.

      Ik hou jullie op de hoogte van mijn vape-adventures.
      Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

      Comment


        Aardig van Azarius!

        1.de rol 'plastic' waarvan je balonnen maakt is 3 m lang, dus in principe kan je een ballon van 3 m lang maken, ik weet echter niet in de praktijk hoe dat werkt. De easy valve geeft dacht ik 2 maten balonnen, bij de solid valve bepaal je zelf de grootte.

        2.Bedoel de wiet na vapen? Ik gooi het weg, maar sommigen hergebruiken het in shakes, capsules of over de pizza.

        3. Kan ik lastig zeggen, omdat hij onregelmatig gebruikt wordt. Ik gebruik wel altijd de originele onderdelen. Je hebt bij Azarius voordelige sets met gaasjes, plastic voor balonnen, rubber ringetjes, die raad ik aan om op voorraad te hebben. We hebben 1 keer de kamer moeten vervangen bij de solid valve.

        4. Bringdown doet dat met zijn arizer. Ik vraag mij af of de braadzak voor jou niet te klein is.

        5. Vies ziet eruit met een laagje licht tot donkerbruine plakzooi, vliegt ervan af met isapropanol alcohol, ziet er dan bijna weer als nieuw uit. Mondstukje is alleen aan de binnenkant vies, met een wattenstaafje met isoalcohol ook zo schoon.

        6. Doen we hier wel allebei. De ene keer een beetje en de andere keer vol. Als het vapen geen effect meer geeft wordt de boel ververst.


        Ik heb de Volcano Classic met Solid Valve gekocht maar laatst eens laten verleiden tot aanschaf van een Easy Valve set, ik heb de kamer hiervan nog niet schoongemaakt. Maar het voelt wel lichter en 'smoother' aan in gebruik. Wel vond ik de balonnen klein in vergelijk met de Solid Valve, maar je kan daar natuurlijk hetzelfde balonnen materiaal voor gebruiken.

        Ik ben tevreden met mijn Haze Dual V3, 2 kamers en zeer makkelijk schoonmaken. Ze hebben ook een sympathiek upgrade and renewal program, dat sprak mij erg aan.
        https://www.hazevaporizers.com/upgrade-program/
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment


        • Ongeldig
          Ongeldig commented
          Editing a comment
          Thanks voor de beantwoording van mijn vragen Stemma!
          Heb je een review gemaakt van jouw vapor? Is mogelijk een mooie aanvulling hier.

        • Stemma
          Stemma commented
          Editing a comment
          Ik heb over een review nagedacht, maar omdat ik niet rook heb ik nooit geblowd en kan dus niet het verschil tussen vapen of blowen beschrijven. Ik vind mijn Haze dual gewoon voldoen aan mijn eisen, kan hem gemakkelijk 'stealth' gebruiken, de juiste dosering nemen en dan opzij leggen tot een later moment en super eenvoudig schoonmaken. Doordat er 2 batterijen bij worden geleverd hoef je nooit zonder 'power' te zitten.

        Hahah Je gaat NOOIT vinden wat je zoek want je wil iets wat niet bestaat Hahaha
        Straks stik je van de dampers in je huis en uit eindelijk neem je toch een pure joint.
        Ja ik heb ook een Verdamper in huis in de kast liggen maar ik vind het zo gedoe en zo drama daar ben ik te lui voor.

        Je zou voor de grap is 1 dag geen joint moeten roken of overdag niks en in de avond pas je bouw een gewenning op en die moet je kwijt zien te raken
        God was never on your side..

        Comment


        • Ongeldig
          Ongeldig commented
          Editing a comment
          Het is toch echt anders als blowen he. Dat blijft. Ik heb een nieuwe aangeschaft. Wedden dat ik daar ook weer tig nadelen van ga vinden.

        Ik wou die plenty ook nog... Wietefras heeft die eens uitvoerig besproken. Maar ja, zo blijf je bezig.

        Wat lekt er bij de solid? Het mondstuk klikt er vanaf he en de ballon klikt in de kruidenkamer. Dat vast stuk erboven, waar je de ballon aan knoopt, ik denk dat ik daar een touwtje rond geknoopt heb. Mss is de easy dan handiger als je nu zelf je zakken kan knippen.

        Comment


        • Stemma
          Stemma commented
          Editing a comment
          Niet vanuit de fabrikant maar youtube staat er vol mee.

        Ik zou jullie op de hoogte houden. Kom ff naar mijn niveau, bij deze nodig ik jullie uit. Ik zit bovenop de top. High te zijn. Hopelijk geen mensen met hoogtevrees. Beneden blijven mag ook, misschien hoor je mijn echoochoochoo. ik Kom straks weer naar beneden



        Het vervolg van mijn vape-adventures. Midden in de oogsttijd. Waar haal ik de tijd vandaan? Die maak ik. Ik fix dat wel ff.


        Hebberige ik. Mijn nieuwe hobby, leuke aanvulling op de verslaving. Verdampen. In een maand tijd twee (of drie?) van die apparaten kopen. Zo ben ik. Lach er maar om.
        Ik heb een Mighty, een Plenty. En een elektrische sigaret. De Plenty is vanmorgen gearriveerd. Review volgt later. Dit wordt mijn standaard vaporizert. En de Mighty krijgt een demotie. Die mag degraderen naar een functie als Reservespeler of Stoepjoint of Uitleengigolo (het blijft een zuigapparaat he).
        Nog maar honderd toestellen te gaan voor mijn collectie compleet is.

        Azarius, daar komen ze vandaan. Bijna was mijn geld verloren geraakt tussen het magische iDeal systeem en hun onderhoud aan de site. Ik heb erachter na moeten bellen waar mijn bestelling bleef. Mighty Plenty bad luck. Eind goed, bijna al goed.
        Ik heb opnieuw een kortingscode weten te bemachtigen. Als n echte Hollander heb ik ze telefonisch benaderd alvorens de bestelling te plaatsen met de vraag of ik korting kon krijgen. Aan de andere kant van de lijn werd vliegensvlug een unieke code speciaal voor mij gegenereerd. Oeh-ahh! 10% off.

        Waarom ik uiteindelijk voor de Plenty heb gekozen en niet de Volcano zal ik jullie wijsmaken in mijn aankomende review.

        Schoonmaken zal vast een nadeel blijven.

        Ey, ik ga terug naar mijn oogst mensen. Mijn schaar is zo klaaaaaaaaar met knippen. Slijp hem voor de zoveelste keer.
        Ik ben er ook wel klaar mee. Ben toe aan vakantie.
        Tot de Plentyreview en een fijn weekend. Succes voor alle andere oogsthazen daarbuiten. De jacht is geopend.

        Oja en schoonmaken doe ik voortaan ook met isopropanol. Plus, dat ik de kamer na verhitten direct leeggooi om aanslag te voorkomen. En voordat ik ga schoonmaken laat ik hem even opwarmen want dat gaat het makkelijker.
        Ook zit ik erover te denken eens uit te testen om de vulkamer in te smeren met een dun laagje olie. Om vroegtijdige opbouw van aanslag te voorkomen, en deze gemakkelijk af te kunnen vegen.
        En/Of direct na gebruik een alcohol-wipe door de vulkamer heen te halen. Blijkbaar ben ik nogal gefixeerd op het schoon houden. Dat zou ik voorheen toch niet gezegd hebben van mezelf.
        Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

        Comment


        • Ess
          Ess commented
          Editing a comment
          Olie in de oven. Zou het lukken om met een mais korrel er bij, popcorn te maken?

        • Ongeldig
          Ongeldig commented
          Editing a comment
          Test het ff als je wilt Dan kun je zelf nog kiezen voor zoet of zout. Ik weet niet welke je lekkerder vind. Misschien met caramel, of kaassmaak.
          Luxe mini kampeer oven.

        Hallo allemaal,

        Omdat ik van de tabak af wil denk ik erover om een Mighty te kopen van S&B. Na mij wat in te lezen kom ik tot de conclusie dat dit een van de betere portables is.

        Nu lees ik her en der wel dat de customer service nogal crapy is.. Zijn er mensen met ervaring?

        Wat zijn de bevindingen over het algemeen met de Mighty, zijn er betere alternativen, ect..

        Colori
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

        Comment


        • Ongeldig
          Ongeldig commented
          Editing a comment
          Ik heb er een en ben er tevreden mee.
          Betere high als de Plenty, dat is het enige vergelijkingsmateriaal dat ik heb. Blijft een van de betere vaporizers volgens de reviews.
          Mijn ervaring met de customer service van Azarius is prima.
          Wat is momenteel je favoriete manier van inname?

        De manier van iname is in 99% van de keren een joint, ik heb het idee dat de tabak de high veranderd en het wordt er natuurlijk niet gezonder op. Vandaar de interesse in vapen.

        Nu heb ik sinds gisteren een Storm die ik mag lenen van een vriend, zo kan ik eens kijken of het iets voor mij is. Eerste ervaringen zijn positief, erg goed effect en veel minder verbruik. Enkel de batterij valt tegen, na 2 cups is die plat..
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

        Comment


        • Ongeldig
          Ongeldig commented
          Editing a comment
          Als je van nature een blower bent dan blijft vapen toch wel echt anders vind ik.
          In de tabak zitten stofjes toegevoegd die maken dat de longblaasjes extra open gaan staan. Het idee daarachter dat er extra veel nicotine wordt opgenomen. Zodat mensen sneller verslaafd raken. Ook de schadelijke stoffen worden daardoor beter opgenomen, evenals de de THC uit de wiet wanneer je die aan de tabak toevoegt.
          Tevens is de verbranding een hogere temperatuur (waardoor er meer schadelijke stoffen vrij komen). Maar ook de THC rook heftiger binnenkomt bij mij als de damp.
          De Mighty batterij gaat een kamer of vijf/zes mee, ligt eraan welke temp je gebruik ten hoelang je blijft trekken. Je kan het apparaat gebruiken tijdens het opladen. De oplader is niet via USB aansluiting maar een andere adapter. Hij is na een uur of twee weer helemaal vol.
          Last edited by Ongeldig; 4 July 2018, 16:27.

        Oorspronkelijk geplaatst door colori View Post
        De manier van iname is in 99% van de keren een joint, ik heb het idee dat de tabak de high veranderd en het wordt er natuurlijk niet gezonder op. Vandaar de interesse in vapen.

        Nu heb ik sinds gisteren een Storm die ik mag lenen van een vriend, zo kan ik eens kijken of het iets voor mij is. Eerste ervaringen zijn positief, erg goed effect en veel minder verbruik. Enkel de batterij valt tegen, na 2 cups is die plat..
        Ik heb ook jaren gerookt en nadat ik gestopt ben met sigaretten ben ik ook maar gaan vapen. In het begin even wennen want de high is toch net iets anders, maar ik zou nu niet meer terug willen, zo veel voordelen. Gezondheid, geen stank, veel beter te doseren, en als je gewend bent aan een "schone" high is die eigenlijk veel relaxter en daarnaast kan ik nu makkelijk een jaar vooruit met de oogst van een paar autoflowers.
        Autoflowers 2016

        Comment


          De batterij vind ik erg belangrijk, nu kan ik met die Storm max 2 kamers vapen. Bijlange niet genoeg dus. Ik ben meestal een hele dag op pad dus het laatste waar ik dan aan wil denken is de batterij..

          Eerlijkgezegd begin ik het nu na een paar dagen al lastig te krijgen, geen tabak meer, ook effe mijn j'ke aan de kant kunnen leggen om hem daarna weer aan te steken ect..
          ​​
          ​​​​​​Zijn er mensen die ervaring hebben met het glazen mondstuk of icm een bubler oid?
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

          Comment

          Bezig...
          X