Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen.

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

    De Mighty: een geweldig apparaat, maar toch is het ding wat minder stevig dan verwacht. Een val vanaf 70cm op de vloer is voldoende voor een retourtje S&B i.v.m. opengesprongen behuizing. Kosten: 69 euro.
    Nou... tenminste.... als je geduld hebt. Het ding bevalt me zo goed dat ik gelijk een tweede heb besteld.

    Die paar dagen zonder had ik op zich wel overleefd, maar ik heb diverse mensen in de buurt die 'm eigenlijk ook eens zouden moeten ervaren voor een paar dagen. Als ze 'm tijdens bezoek even mogen proberen, vinden ze het wel een fijn ding.
    Maar 350 euro... da's een hoop geld natuurlijk. Zelf was ik ook pas na een tijdje (week of twee) overtuigd dat de Mighty z'n geld inderdaad waard is. En diezelfde 'koudwatervrees' zie ik om me heen.
    Hebben zij effe mazzel dat ik zo enthousiast ben en een tweede heb besteld. Kan de eerste na reparatie mooi een tijdje voor uitleenhoer gaan spelen.

    @Oxinovo: Ik vape tussen de 175 en 195. Mijn 'standaard' temperatuur is 185. Bij zeer potente wiet (bijv. Haze) of een vullinkje met extra lekkers onderuit de grinder is direct 185 een beetje zonde.
    Een wat lagere temperatuur geeft meer smaak en zorgt ervoor dat je niet gaat hoesten bij een 'rijk' mengsel. Bij minder potente wiet, knipafval of de laatste hijsjes gooi ik 'm vaak omhoog naar 195, maar zelden daarboven.
    Nou moet ik zeggen dat het bij jouw vaporizer best anders kan werken. Bij mijn eerste (cheap-ass) vaporizer zat ik gemiddeld zo'n 20 graden!! hoger.

    Comment


      Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

      @raph, thx voor de tip. De smaak is idd lekkerder op lage temperaturen, maar het gevoel is dan voor mij wat minder.
      Maar ik blijf gewoon zoeken.

      Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk

      Comment


        Comment


          Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

          Afgelopen weekend is de Davinci Ascent helaas overleden dus is was opzoek naar een nieuwe en deze is inmiddels aangeschaft
          Namelijk de focus vape aangeschaft bij de sjamaan in Nijmegen voor 75euro
          Temperature_panel_large.jpg
          De focus vape is een pen vape met 6 verschillende temperaturen wat ik een voordeel vindt net als de glazen mondstuk.
          Hij doet wat ik verwacht(niet meer) en aangezien ik deze maar maximaal 8 keer per maand gebruik vond ik de een duurdere niet echt nodig.

          Al met al een goede koop voor 75euro

          Comment


            Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

            Ziet er leuk uit. Waarom maar 8x?

            Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk

            Comment


              Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

              Ik gebruik de arizer v-tower voor thuis deze is alleen als ik ergens heen ga.
              Aangezien ik mobiel beperkt ben, ben ik meestal thuis en dan gebruik ik de v-tower

              Comment


                Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

                mooi ding en leuk om te zien dat steeds meer mensen warm lopen voor vapen ipv ...... of .........

                Vapen heeft zoveel meer smaak
                sigpic
                LED there be light

                Comment


                  Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

                  Ik heb ongeveer 3 jaar met een Ehle bong gerookt.
                  Ben nu een maand gestopt met roken. Ochtendhoest weg.
                  Ik heb een volcano digit gekocht en dat is echt een absolute topper!
                  Ook een mighty voor onderweg. De smaak van de mighty zit ook heel goed maar ik geraak bijna het huis niet meer uit met mijn volcano.
                  Koop een volcano digit met solid valve en geniet!

                  Comment


                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    De duurste plaats om de volcano te kopen is bij de producent zelf.. raar toch?

                    Comment


                      Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

                      Ik rook nog wel naast het vapen. Maar dan wel zonder tabak, ik gebruik mijn "afval" van mijn flowermate om te rollen. Dit rookt wel lekker.

                      Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk

                      Comment


                        Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

                        Volcano digit solid valve. I love you!

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        Easy valve is voor occasionele rokers.
                        Solid valve is voor dagelijkse rokers. Peace. Grow. Vape.

                        Comment


                          Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

                          Ik zou voor de leut is zo'n ballon willen maken van 1 tube. Hoe cool moet dat wel ni zijn.

                          Comment


                            Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

                            Oorspronkelijk geplaatst door kanon View Post
                            mooi ding en leuk om te zien dat steeds meer mensen warm lopen voor vapen ipv ...... of .........

                            Vapen heeft zoveel meer smaak


                            Juist, smaak. Je kunt toch ook geen thee proeven door het in de fik de steken en de rook te inhaleren? Het effect van damp is ook helderder, rustiger en plezieriger dan van rook, maar dat is Geschmackssache natuurlijk.

                            Nou is damp al best wel zacht en hoestbuien gebeuren me bijna nooit, maar het liefst jaag ik het eerst nog door een laagje water. Mijn oude bong was best wel een joekel, wel een fijn ding maar eigenlijk veel te groot. Gelukkig is China (via het internet en de post) tegenwoordig naast de deur dus heb ik het tegenovergestelde van de oude bubbler gekocht. Een mini versie! En damn dat ding knalt echt; laagje ijswater er in en er komen (voor een flightbox) dikke wolken koude damp uit, waarmee je met gemak je hele longen vult zonder ook maar een kuchje of irritatie.

                            WP_20160521_016.jpgWP_20160521_018.jpg

                            (aansteker wordt alleen gebruikt als flesopener)
                            Autoflowers 2016

                            Comment


                              Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

                              Oorspronkelijk geplaatst door luhoe View Post


                              Juist, smaak. Je kunt toch ook geen thee proeven door het in de fik de steken en de rook te inhaleren? Het effect van damp is ook helderder, rustiger en plezieriger dan van rook, maar dat is Geschmackssache natuurlijk.

                              Nou is damp al best wel zacht en hoestbuien gebeuren me bijna nooit, maar het liefst jaag ik het eerst nog door een laagje water. Mijn oude bong was best wel een joekel, wel een fijn ding maar eigenlijk veel te groot. Gelukkig is China (via het internet en de post) tegenwoordig naast de deur dus heb ik het tegenovergestelde van de oude bubbler gekocht. Een mini versie! En damn dat ding knalt echt; laagje ijswater er in en er komen (voor een flightbox) dikke wolken koude damp uit, waarmee je met gemak je hele longen vult zonder ook maar een kuchje of irritatie.

                              [ATTACH=CONFIG]294633[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]294634[/ATTACH]

                              (aansteker wordt alleen gebruikt als flesopener)

                              of te wel joints zijn zo 1988 of voor .................................................. .................................................. ...................
                              sigpic
                              LED there be light

                              Comment


                                Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

                                Nou ziet er allemaal moeilijk en professioneel uit als je het mij vraagt!
                                Laat mij maar lekker me stick roken, ben nog niet overtuigd door dit topic.
                                Groene vingers

                                Comment

                                Bezig...
                                X