Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen.

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wat ik me afvraag is; word je van vapen ook zo geil als van een joint

    Comment


    • Slome Joop
      Slome Joop commented
      Editing a comment
      lol

    • belladonna
      belladonna commented
      Editing a comment
      Serieus dat vraag je op een forum vol geile mannen whahahaha Ik pas..... Oja je vraag het gewoon 2 keer wat wil je een geile vent of stoned worden?

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Een forum geile mannen.. hoe zou dat toch komen?

    Ik vraag het aan mensen die er ervaring mee hebben, is de normaalste zaak van de wereld schat.

    Comment


      Noem je me nu echt schat? En lees je ergens dat k geen erv heb?
      God was never on your side..

      Comment


        Ben je altijd zo chagrijnig en irritant. Ik zou een jointje opsteken als ik jou was

        Comment


          Yup thats me Belladonna .
          God was never on your side..

          Comment


            En Vapo is de vaporizer nog binnengekomen ?/
            Ik zou graag weten hoe deze bevallen is .
            En van Bella moet je niet zoveel aantrekken die is in de overgang daar kan ze ook niks aan doen

            Comment


              EN ben je al geil? Of toch maar joint genomen
              God was never on your side..

              Comment


                Nonsense ik ben heel erg tevreden met de Mighty. Het effect is echt hetzelfde, maar dan zonder rook. Ik ben echt knetter stoned!! Is het geld dubbel en dwars waard!

                Comment


                  Comment


                    Dat is niet goed bij dampen is er geen rook dan is het verbranden.
                    Merk je verschil met je joint
                    God was never on your side..

                    Comment


                      Die aanhalingstekens staan daar met een reden...

                      Comment


                        Ik lees hier het een en ander over de 'Storm vaporizer'.
                        Maar ik ben vooral benieuwd hoe die nu nog bevalt, na veelvuldig gebruik?

                        Hebben jullie ook dat mondstuk erbij gekocht, waarin je water kunt doen, om het wat af te koelen?

                        Later wil ik de Grashopper aanschaffen, maar die lijkt overal te zijn uitverkocht.

                        Comment


                        • Nugs
                          Nugs commented
                          Editing a comment
                          Ik heb hem na een 1.5 jaar nog steeds in gebruik, ik gebruik vooral het glazen mondstuk om op de blauwe temperatuur te vapen, en de bubbler als de temperatuur hoger mag, ik zit er nu pas aan te denken om misschien een upgrade te doen in de vorm van een Arizer Air 2, maar de Storm gaat de deur nog niet uit..

                        Ik heb de Arizer Air 1 nu al een tijdje in gebruik en ben er erg blij mee.
                        Ik vape altijd op de laagste stand en dat bevalt me goed, alleen de laatste twee sessies was de rook wolk die ik uitblies veel dikker. De smaak was ook scherper en ik moest voorzichtig doen, omdat ik anders een hoestbui zou krijgen, niet fijn dus. Ik werd er ook veel zwaarder stoned van. Nu snap ik dat veel mensen het als voordeel zien om zwaarder stoned te worden, maar ik houd daar niet zo van, kwestie van voorkeur.
                        Ik heb de vaporizer nog nooit op een hogere stand uitgeprobeerd, maar het lijkt er wel op alsof de vaporizer heter wordt dan voorheen, hoewel mij dat ook wel een beetje vreemd lijkt, want dan zou die een defect hebben in zijn thermostaat. Het is niet zo dat ik het voel aan de temperatuur dat die heter wordt, maar het lijkt of de wiet meer verbrand, hoewel ik ook dat niet constateer als ik het restant verwijder. Puur die dikke wolk die mij die hint geeft van hetere vaporisatie.
                        Het kan natuurlijk ook zo zijn dat ik een slecht plukje wiet heb, hoewel ik er niets bijzonders aan zie.

                        Wat denken jullie dat het probleem is/kan zijn?

                        Comment


                        • QnQ
                          QnQ commented
                          Editing a comment
                          Misschien was deze wiet wat droger ?

                        • Slome Joop
                          Slome Joop commented
                          Editing a comment
                          Het zou zeker een mogelijkheid kunnen zijn. Ik heb sowieso moeite om mijn wiet langzaam te drogen. Heb net mijn laatste oogstje gedroogd en in de potten gedaan om te curen, maar deze was denk ik ook al weer te droog geworden, na 10 dagen drogen.

                        Slome Joop ik houd dus ook niet van zwaar onder invloed zijn van de cannabis.

                        Nu ik nog mijn cannabis koop bij de coffeeshop melk ik het uit, 1x 195, 1x 210, 1x 230.
                        Als ik eenmaal mijn eigen gekweekte heb, dan maximaal 1x 195 + 1x 210.
                        Daarbij lijkt het effect aardig op elkaar, op 230 dan is de smaak niet meer lekker, en het effect anders, je ziet duidelijk dat de damp begint op te raken.

                        Je kunt toch de cannabis checken na het verdampen, of het is verbrand?
                        Het behoort gewoon bruin te zijn.
                        Als het zwart is, is het uiteraard verbrand.

                        Hoe kan de cannabis te droog worden?
                        Is droog niet droog?

                        Ik wil ook een verdamper, waarin ik hasj kan verdampen.
                        Iemand suggestie?

                        Comment


                        • Slome Joop
                          Slome Joop commented
                          Editing a comment
                          Als ik klaar ben met vapen, dan is het poreus en bruin, niet zwart. Ik denk dat ik er nog veel meer uit kan halen, maar omdat ik zo weinig gebruik per keer/week haal ik niet het maximale eruit, maar ga ik voor optimale smaak/werking.

                          Nadat ik klaar was met drogen en in de potten ging stoppen om te curen, voelde de wiet erg droog aan. Het drogen was sneller gegaan dan verwacht, als je de top aanraakt, dan breken er allemaal kleine blaadjes/bloemen van af. Ik denk dat dat te droog is. Hoe het komt weet ik niet, misschien is mijn droogkast toch iets te snel, het is een kist van hout met een fan/filter erop. Alleen de eerste 2 dagen heb ik de fan aanstaan, daarna gaat die uit.

                          Het kan natuurlijk ook altijd nog dat de oorzaak ergens anders ligt en zodra ik een ander topje uit de pot pak is het (hopenlijk) weer lekkerder. Niet dat het nou heel erg beroerd is hoor, maar het kan beter, dat weet ik.

                        Nugs en hoevaak gebruik je hem per dag dan?

                        Comment


                        • Nugs
                          Nugs commented
                          Editing a comment
                          Nicle Op een vrije dag een keer of 8 per dag, anders 3 of 4..
                      Bezig...
                      X