Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen.

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

    Ik vindt het helemaal niks, men maat heeft zo een met een ballon en dan loop je de hele middag met ballonnen in de tuin. En dat gekraak krijg ik kippevel van haha

    Comment


      Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

      Da's een rare schade Wietefras ? Materiaalfaal.
      Lijkt me een duidelijk gevalletje garantie, het materiaal is niet opgewassen tegen de temperatuur.
      Of je weer zo'n zelfde model wil is wat anders. Als je een nieuwe krijgt vraag er dan meteen nieuwe garantie bij
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

        Lijkt me ook niet echt gezond dat brosse kunststof.
        Word je wel lekker stoned van waarsch..
        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

        Comment


          Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

          Ja, daar zitten wat hete metalen onderdelen. Er zitten wel wat openingen om de boel te koelen, maar die hoge temperaturen zullen toch een nadelig effect hebben op het plastic.

          Ik zal eens zoeken of ik de rekening nog ergens kan vinden, maar ik ben ook wel bang dat ze gewoon zeggen dat ik het ding heb laten vallen ofzo.

          Met een elastiek werkt het overigens ook nog steeds wel

          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

          Comment


            Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

            Ik kan alleen maar volcano zeggen..
            Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
            Het systeem betreurt dit ten zeerste.

            Comment


              Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

              Hier een flash vape is niet goedkoop maar helemaal van alu gemaakt + extra accu standaard erbij evenals een opberg tasje en wat reserve onder delen in doosje

              kan ook alles in (zelfs voor olie geschikt)
              sigpic
              LED there be light

              Comment


                Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

                Als ik zo'n flashveep op m'n nachtkastje heb staan denkt m'n vriendin dat ze een nieuw speeltje krijgt.
                Ik vind 'm qua vorm niet zo geslaagd, maar hij doet het wel goed ? (goedkoper dan m'n arizer air)
                Wil je iets kwijt over de opwarmtijd, het schoonmaken, vullen ? Vulkamer lijkt kunststof ?
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

                  De reactie hierboven me (eerste zin)

                  Het zou menigmaal van de leden hier verbazen, maar ik houd niet van blowen. Zelfs na jaren blijf ik het gewoon niet lekker vinden. Tuurlijk is het afhankelijk van de smaak, maar over het algemeen is het een nee voor mij. Sinds kort kocht mijn vriendin een vaporizer. Dit heeft gelijk mijn probleem opgelost, smaakt eindelijk veel beter met de andere voordelen erbij. Zij heeft de FlowerMate. Niet zo duur, en na mijn mening werkt die perfect.

                  Comment


                    Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

                    Even gezocht naar die Flash Vape. 5 seconden opwarm tijd! Das knap. Maar temperatuur instellen lijkt me moeilijker dan anderen. Het is, volgens mij, niet af te lezen of niet? Welke temperatuur je hebt.

                    Dat lijkt me juist zo interessant bij Vaporizers. Vooral na het lezen van deze 'menukaart' Kun je mooi instellen welke mood je wilt. Zelf heeft de Storm mijn voorkeur. Ook door de positieve reacties hier op het forum. Meteen goeie reden om (eindelijk) eens te stoppen met sigaretten te roken.

                    Kunnen we die niet eens een keer winnen met een loterij @JD Wil ik zelfs wel een (paar) lotje(s) voor kopen (sponsoring)
                    [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

                    Comment


                      Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

                      Ik vind die temperatuurinstelling een beetje overdreven worden.
                      Ja, je merkt wel wat verschil, maar geen wereld.
                      Het grootste verschil zit tussen de laagste en hoogste stand (logica)
                      Wat je er tussenin doet is meer een theoretisch, vind ik, je merkt het niet zo, qua effect.

                      Het smaakverschil tussen vapen en blowen is wel gigantisch. Het is gewoon iets heel anders.
                      Ik heb dat ding nog niet zo lang maar ik heb de indruk dat ik alle soorten die ik voorheen gekweekt heb nog een keer moet gaan kweken omdat de smaak zo anders is.

                      Afgelopen zomer kon je vaporizers winnen met de buitenkweekwedstrijd.
                      Je hoefde alleen mee te doen om er eentje te winnen want er was zo weinig belangstelling dat er prijzen overbleven.
                      Wie weet wat JD dit jaar in petto heeft ..
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

                        Dat was ik idd helemaal vergeten; de smaak! goed punt.

                        Ben nu nog afhankelijk van de shop. En als ik nou Amnesia, Jack Herer of White Widow in mijn joint stop, het smaakt (voor mij) allemaal het zelfde. Alleen de Master Kush heeft een andere smaak. Maarja dat kan ook de menukaart van de shop zijn.

                        En dat kan dus met een vaporizer helemaal veranderen natuurlijk

                        Hoop niet op een buitenkweekwedstrijd want dat is hier een no-go
                        Last edited by ip20; 9 February 2016, 15:38.
                        [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

                        Comment


                          Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

                          Oorspronkelijk geplaatst door FlamingMango View Post

                          Het zou menigmaal van de leden hier verbazen, maar ik houd niet van blowen. Zelfs na jaren blijf ik het gewoon niet lekker vinden. Tuurlijk is het afhankelijk van de smaak, maar over het algemeen is het een nee voor mij. Sinds kort kocht mijn vriendin een vaporizer. Dit heeft gelijk mijn probleem opgelost, smaakt eindelijk veel beter met de andere voordelen erbij. Zij heeft de FlowerMate. Niet zo duur, en na mijn mening werkt die perfect.
                          Mij niet. Ik bakte meer spacecake, chocomelk ed. Vapen vind ik wel ok. Heb zelf ook de flowermate maar gebruik die niet meer sinds ik de volcano heb. Daar proef je de wiet beter. Bij de flowermate smaakte alles hetzelfde, maar het werkte wel. En elke dag dat mondstuk kuisen, pf. Na een paar weken wordt de binnenkant van de kruidenkamer ook smerig en dat was ook ni echt positief voor de smaak.
                          Hoe maak jij die flowermate proper?

                          Comment


                            Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

                            Oorspronkelijk geplaatst door ip20 View Post
                            Dat was ik idd helemaal vergeten; de smaak! goed punt.
                            Dat kaartte ik net aan

                            Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                            Mij niet. Ik bakte meer spacecake, chocomelk ed. Vapen vind ik wel ok. Heb zelf ook de flowermate maar gebruik die niet meer sinds ik de volcano heb. Daar proef je de wiet beter. Bij de flowermate smaakte alles hetzelfde, maar het werkte wel. En elke dag dat mondstuk kuisen, pf. Na een paar weken wordt de binnenkant van de kruidenkamer ook smerig en dat was ook ni echt positief voor de smaak.
                            Hoe maak jij die flowermate proper?
                            Oooh, chocomel? klinkt goed, nooit eerder van gehoord. Laatste jaar maakt mijn vriendin wiet chai of thee. Bevalt wel aardig goed. Maar sinds ik vorige week de vaporizer door haar heb ontdekt, ben ik om. Ik heb het apparaat dan ook maar 1x gebruikt en kan hierdoor niet zeggen hoe zij het proper maakt. Ik weet dat deze goed werd beoordeeld omtrent de verhouding van kwaliteit en prijs. Ik had hasj gerookt, wat ik zo enorm smerig vond. Het was enorm bloemerig. Vervolgens hadden we 'morning star' wiet. Smaakte veel beter, en ik was harstikke high, wat ik prefer boven stoned zijn. Energiek dat ik was.
                            Natuurlijk moest ze dat mondstukje steeds opruimen en schoonmaken, maar ik kan het vergelijken doordat ik nooit een andere heb gehad. Ik weet in iedergeval wel dat die, zoals je zelf al zegt, goed werkt.

                            Comment


                              Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

                              Wie de volcano niet eert heeft m nooit geprobeert..
                              Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                              Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                              Comment


                                Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

                                Comment

                                Bezig...
                                X