Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen.

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

    Gezakt van 190 met de flowermate naar 170 met de volcano. Zit nu op stand 4 en half. Frisse high. Sebiet balonnetje op 6 voor te gaan maffen.

    Comment


      Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

      Bewaar je je 4,5 gedampte dan voor n refill savonds op 6 of gaat dat met n nieuwe dosis?

      Heb m tot nu toe op 6 gehouden. Vind dat gewoon n heel mooi getal..
      Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
      Het systeem betreurt dit ten zeerste.

      Comment


        Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

        Ik start op 4.5 om te eindigen op 6.5/7. Wil ik eens goed stoned zijn, dan zet ik hem volle bak. De pluimen dat je dan eruit trekt zijn ongelooflijk.

        Ben benieuwd als de pax2 ook zo'n goeie smaak heeft.

        Ron, ik heb de crafty niet genomen omdat ik hoor dat er heel veel problemen mee zijn. En de mighty was me net te duur.
        Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
        Vapers Hydro avontuur (voltooid)

        Comment


          Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

          Azarius screwed me over.

          Ik koop normaal mijn vaporizers altijd bij vaposhop.nl, maar die waren zaterdag offline. Dan heb ik maar bij azarius besteld. Daar stond hij voor 259 en er kwam nog eens verzendkosten bij (6 euro).
          Wat ik al vreemd vond, want meestal zijn deze gratis voor zo'n bedragen.

          Zondag zie ik dat vaposhop terug online is en daar staat de pax2 voor 249 gratis verzendkosten.

          Aangezien het zondag is en ik ook van kleur gemist heb stuurde ik een mail via de website en rechtstreeks naar azarius.

          Ik kreeg om 8u38 dat ze mijn mails ontvangen hadden.
          Om 15u krijg ik een mail om te melden dat de anulatie niet kan omdat hij al verzonden is.

          Ik vertel das leuk, maar ik heb er nog geen bericht van gekregen en op de site staat dat als de zending nog niet verstuurd is dat je gratis kunt annuleren.
          Dat mail ik dan ook naar hen toe. Terug via een mail en via de site.

          16u59 krijg ik antwoord, dat het niet lukt omdat het al verstuurd is.
          17u17 krijg ik een mail dat mijn order verstuurd is.

          Azarius, nooit meer! Het scheelt maar 16 euro dat ze duurder zijn. Maar de service is beneden alle peil hoor.

          soit, morgen heb ik mijn (grr) blauwe pax2.
          Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
          Vapers Hydro avontuur (voltooid)

          Comment


            Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

            Ik heb andere ervaringen met Azarius tot 3x toe een gedane bestelling veranderd, geen probleem.
            Je kan het apparaatje toch ongeopend retour sturen? Bel ze anders op om te vragen of je de korting daar ook kan krijgen? Niet geschoten is altijd mis
            Stemma doet het forum, stout 2017

            Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

            Comment


              Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

              Ik heb met hen gemailed. Met 2 verschillende personen. Beide bleven volhouden dat het pakket al verscheept was (15u/17u) terwijl ik pas om 18u mijn verzend email kreeg.

              Ik kan het natuurlijk retourneren, maar dat zou niet moeten aangezien ik ruim op tijd was om te annuleren (half uurtje na bestelling en in het weekend).

              Er zijn genoeg andere online shops, daar koop ik niet mee.
              Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
              Vapers Hydro avontuur (voltooid)

              Comment


                Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

                Oorspronkelijk geplaatst door I love it View Post
                Bewaar je je 4,5 gedampte dan voor n refill savonds op 6 of gaat dat met n nieuwe dosis?

                Heb m tot nu toe op 6 gehouden. Vind dat gewoon n heel mooi getal..

                Comment


                  Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

                  Ik heb mijn volcano zelf nog nooit moeten schoonmaken.

                  Wel al 1 ballon in stukken moeten knippen en dan in de melk laten koken...hmmmm.

                  En na 8 maand gebruik zit ik aan mijn 2de ballon.

                  Ik heb nu ook de pax2 en het is wat gewend worden en het is zeker geen volcano, maar hij doet wel goed zijn ding.
                  Als ik eens tijd heb maak ik er een verslag van.
                  Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                  Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                  Comment


                    Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

                    Ik ben sinds 4 mnd eigenaar van een flowermate pro, via Azerius. Geen klachten hier, de eer s te was defect zonder problemen werd hij geruild.

                    Mijn ervaring is goed met de flowermate, vind mijn stoned goed te doseren, hierdoor blijf ik functioneren. Niet geheel onbelangrijk.

                    Meestal staat hij op 210. Gebruik hem ook dan 3x. De werking word wel minder bij 2de en 3de ronden maar zeer aangenaam.

                    Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk

                    Comment


                      Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

                      Komaan komaan komaan komaan komaan komaan. Ping. Yes.

                      Comment


                        Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

                        Grappig, de flowermate pro staat vandaag op ibood voor 120 euro. Voor het verdampen van 'kruiden'. Haha.

                        Comment


                          Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

                          Oei..Telfort momentje ?

                          ------

                          Maarre..als je die damper niet wil bij Azarius kun je die gewoon terugsturen eh...
                          'Bedenktijd bij online aankopen' heet dat : https://www.consuwijzer.nl/elektroni...oop-op-afstand
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

                            Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                            Maarre..als je die damper niet wil bij Azarius kun je die gewoon terugsturen eh...
                            'Bedenktijd bij online aankopen' heet dat : https://www.consuwijzer.nl/elektroni...oop-op-afstand
                            Dit is ook wat ze telefonisch doorgeven , daarom hebben wij de Volcano bij Azarius besteld.
                            Stemma doet het forum, stout 2017

                            Stemma doet stout (2016)
                            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                            Comment


                              Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

                              Mijn volcano komt van de vaposhop. Het rare is dat in de doos waarin mijn pax2 aankwam een sticker zat van de vaposhop. Terwijl ik het bij azarius besteld heb.

                              Maar hij is wel goedkoper bij de vapo shop en goedkoper in versturen.

                              Dit gezegd zijnde ben ik zeer tevreden over de pax2. Even wennen en het is zeker geen volcano, maar toch wel een goeie daily vaper.
                              Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                              Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                              Comment


                                Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

                                Deze hoort hier ook. Ik zit er echt over te denken om dit te proberen, met een soldeerbout.

                                https://forum.grasscity.com/diy-homemade/515948-home-made-vaporizer-large-pictures.html

                                En dan dit, Ik snap niet van deze prijzen.

                                http://www.ebay.co.uk/itm/Vapormax-F...R4yb-84Yzuej4w

                                Snoop Dogg
                                http://www.esigarettenbestellen.nl/i...product_id=162

                                Of kan je daar geen wiet indoen ?
                                Last edited by Gps; 28 January 2016, 03:01.
                                Lets not criticize but legalize

                                Comment

                                Bezig...
                                X