Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen.

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

    Je moet daar die free gift aanklikken bij de flowermate en dan stijgt de prijs naar 65,99 pond. Wat de prijs is van een standaard flowermate. Hetzelfde bij de volcano. Staat 6,99 bij en dan klik je een type aan en gaat het naar 399.

    Die pennen hebben allemaal kleine kamers en werken met een cheap ass coil die warm wordt, net als een oude auto aansteker. Daar zit meer smaak in, maar het is verbranden en niet verdampen. Werkt wel, maar vapen is het ni ze. En gaat wsl ook even makkelijk stuk.

    Comment


      Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

      Dank je.
      Lets not criticize but legalize

      Comment


        Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

        Als je op zoek bent naar een goeie draagbare vape, dan kan ik je de pax2 aanraden.

        Ik heb de wispr2 en de volcano en de pax2. En natuurlijk kun je geen wolken blazen met een draagbaar spul als met de volcano, maar ik merk op dat ik meer en meer naar de pax grijp zelfs thuis.

        Dit vooral omdat het superhandig te vullen en te legen is. Hij is snel op temperatuur (4 standen). Hij gaat lang mee en laad snel op.
        De smaak van de vape is lekker.

        Gemakkelijk schoon te maken, en hij is stealthy en ziet er goed uit.

        Er zijn betere, maar die zijn meestal duurder (mighty bv).

        Oh en 10 jaar garantie!!!
        Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
        Vapers Hydro avontuur (voltooid)

        Comment


          Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

          Ik zoek vooral een goedkope vaporizer. Als ik de prijzen zie, dan bekruipt me het gevoel dat we zwaar getild worden.

          Het zelfbouw filmpje versterkt dit gevoel alleen maar.
          Lets not criticize but legalize

          Comment


            Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

            Bouw hem dan zelf en laat ons het filmpje zien. Ik kan het iig niet zelf, maar ben er erg blij mee.

            Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk

            Comment


              Last edited by Raph; 6 February 2016, 15:49.

              Comment


                Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

                Ik gebruik nu een tijd de Plenty van Storz & Bickel (ook van de Mighty en Volcano) en altijd veel plezier van gehad. Wordt toch wel zo'n beetje elke dag gebruikt.

                Zo langzamerhand werd het plastic van de behuizing wat bros waar het reservoir op de basisunit wordt gezet. Met als gevolg dat die nu niet goed meer vast zit. Heb er nou een elastiek op, maar echt lekker ziet het er niet meer uit. Misschien toch ook maar eens naar zo'n Mighty gaan kijken. Zonder draad lijkt me ook wel prettig.

                Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                Comment


                  Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

                  Is het plastic van de basisunit zelf bros geworden? Zoniet, Storz&Bickel levert de meeste onderdelen ook los:
                  http://www.storz-bickel.com/shop_eu/en/pricelist/ (wist je misschien al)
                  Als het wel de basisunit zelf is: Hoe lang heb je de Plenty in gebruik? Ben wel benieuwd i.v.m. duurzaamheid

                  Comment


                    Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

                    Het is helaas de behuizing zelf. Het wordt knap heet daar. Ook niet iets wat ik zelf kan namaken/repareren met mijn 3D printer.

                    PlentyKaduuk.jpg

                    Die catalogus had ik nog niet gezien, maar ik had daar inderdaad wel al een keer een setje extra onderdelen besteld zodat ik ze kan afwisselen. De ene set spoel ik in alcohol en de andere is in gebruik. Elke paar weken wissel ik ze om.

                    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                    Comment


                      Comment


                        Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

                        Ja, die temperaturen daar zijn flink hoog. Dat plastic zal ook niet voor niets naar zijn grootje zijn gegaan. Eerst kwam de ene kant los en later de andere. Daar zaten de pinnetjes op om die zuigsnuit op te bevestigen.

                        Ik had wel wat polycarbonaat besteld. Dat moet op 250 graden geprint worden. Buiten dat kan ik er ook niets opzetten, want het wiet reservoir moet aansluiten op die metalen ring. Als ik dat verhoog zuig je valse lucht aan.

                        Zal nog eens kijken of ik garantie heb, maar het zal wel weer niet.

                        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                        Comment


                          Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

                          Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras View Post
                          Misschien toch ook maar eens naar zo'n Mighty gaan kijken. Zonder draad lijkt me ook wel prettig.
                          Of de volcano zelf?

                          Comment


                            Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

                            Ik heb liever iets wat meer draagbaar is en zo'n slangetje lijkt me ook prettiger dan een ballon. Al heb ik de Volcano nooit geprobeerd.

                            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                            Comment


                              Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

                              Ik vind dat systeem veel gemakkelijker dan de lucht zelf door de kruidenkamer te trekken. Niks obstructie, damp is ook direct afgekoeld. Geen verspilling. De ballon zelf is draagbaar. Geen gefoefel ook om dat in zo'n kleine kamer te proppen.
                              En dat mondstuk van zo'n ballon is uiteindelijk ook vrij aangenaam. Voor mij niks anders meer.

                              Comment


                                Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

                                Hmmm. Misschien dat ook maar eens ergens proberen dan.

                                Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                                Comment

                                Bezig...
                                X