Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoe snel nuchter worden?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    hoe snel nuchter worden?

    Korting op 420shop
    Ik vraag mij af of er soms mensen zijn die truckjes kennen voor snel terug nuchter te worden, kan wel handig zijn om te weten in bepaalde situaties.

    bij voorbaat dank

    #2
    zorgen voor warme voeten en veel suiker nemen.

    Comment


      #3
      Dextro (druivensuiker), en melk maakt je ook rapper nuchter.
      -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

      Comment


        #4
        om te beginnen loop je 2km zo hard je kan daarna rol je een pure met white russian die je zo snel mogelijk oprookt (aansteker laten branden bij elke trek)

        nee zelf heb ik het beste ervaring met fruityoughurt en alles waar veel vitamine c in .......ook en veel water drinken helpt enorm maar meestal heb je daar niet direct zin in als je stoned of high bent... .

        Comment


          #5
          Veel eten en drinken. liefst dingen die veel suiker en/of vitamine C bevatten

          Comment


            #6
            In ieder geval geen ambulance bellen ! Vinden ze niet leuk, je wordt gewoon in een isoleercel gesmeten en afgespoten met de brandslang.

            Ik geloof er niet zo in, die middeltjes om nuchter te worden. Vaak is het een placebo-effect ; je denkt dat het helpt en voelt je dus ook nuchter.

            Bovendien, ik heb het eigenlijk nog nooit meegemaakt dat ik weer nuchter wil worden.
            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

            Comment


              #7
              Nee eigenlijk niet he

              Comment


                #8
                mja hasjkip als ze u plots bellen da ge moet gaan werken ofzo.... heb ge daar ervaring mee met ambulance?

                Comment


                  #9
                  neem een AAtje! in veel shops krijg je dit drankje als ze zien dat het niet zo goed met je gaat.

                  Comment


                    #10
                    wa is ne aa'tje?

                    grtz

                    Comment


                      #11
                      AA-Drink

                      Comment


                        #12
                        a, ne simpele energiedrink ofzo
                        dus redbull moe ook werken?

                        grtz

                        Comment


                          #13
                          kan zijn, maar the point is van je stofmetabolisme te verhogen en dat kan onder andere door een enorme inspanning te leveren

                          Comment


                            #14
                            gaan lopen dus?

                            grtz

                            Comment


                              #15
                              ja, neem nu als je moet blazen op de weg dan heb je recht om 15min uitstel te vragen. Dus als je denkt van: "dit kan een nipte worden" dan ga je DIRECT alles lossmijten en put je jezelf ooit zoals je nog nooit gedaan hebt, zo 'zweet je het eruit' .
                              Ik wacht nog op het moment dat ik eens uitstel kan vragen, ben nog nooit tegengehouden geweest maar wil hun gezicht wel eens zien omdat niet veel mensen dat weten

                              Comment

                              Bezig...
                              X