Welke vloei gebruik jij ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Buizerd
    Advanced Grower
    MemberLucky Member
    • May 2008
    • 1161

    #61
    Re: Welke vloei gebruik jij ?

    Rizla Blauw
    RAW

    Comment

    • SmokingSjilder
      Advanced Stoner
      Member
      • Jun 2010
      • 51

      #62
      Re: Welke vloei gebruik jij ?

      Smoking Deluxe Best you can get
      A friend with weed, is a friend indeed

      Comment

      • Tripmeister
        Senior Stoner
        Member
        • Jun 2010
        • 33

        #63
        Re: Welke vloei gebruik jij ?

        RAW of Smoking: Deluxe of Slim

        Comment

        • Kingsnake
          Retired
          • Jun 2010
          • 3

          #64
          Re: Welke vloei gebruik jij ?

          Gold voor de hasj
          Blue voor de wiet

          Comment

          • Modest
            Expert Grower
            MemberLucky Member
            • Apr 2010
            • 1390

            #65
            Re: Welke vloei gebruik jij ?

            Gewoon rizla+ king size
            Stap voor stap geraken we er wel.

            Comment

            • stonedfred
              Retired
              • Jun 2010
              • 15

              #66
              Re: Welke vloei gebruik jij ?

              rizla zilver slim..
              best prijzig vind ik nog..

              Comment

              • Flipperken
                Retired
                • May 2009
                • 12

                #67
                Re: Welke vloei gebruik jij ?

                RAW ofwel smoking zwart

                Comment

                • sprinterke2
                  Retired
                  • Jul 2009
                  • 353

                  #68
                  Re: Welke vloei gebruik jij ?

                  rood of blauwe smokings

                  Comment

                  • naturalia
                    Retired
                    • May 2009
                    • 396

                    #69
                    Re: Welke vloei gebruik jij ?

                    smoking slim

                    Comment

                    • Trix
                      Bong Master
                      MemberLucky Member
                      • Sep 2009
                      • 311

                      #70
                      Re: Welke vloei gebruik jij ?

                      sigpic
                      Trixters kweekje

                      Comment

                      • Joey--dude
                        Senior Stoner
                        Member
                        • Mar 2009
                        • 41

                        #71
                        Re: Welke vloei gebruik jij ?

                        Smoking Blue
                        JaJa Silver (Gemaakt in Breda, dus die moet ik zkr gebruiken)
                        Why drink and drive when you can smoke and fly

                        Comment

                        • Jonas
                          Retired
                          • Jul 2010
                          • 12

                          #72
                          Re: Welke vloei gebruik jij ?

                          smoking de luxe of iets anders wat ik koop gold of blue of de rode

                          Comment

                          • samhowdee
                            Advanced Stoner
                            • Jun 2010
                            • 70

                            #73
                            Re: Welke vloei gebruik jij ?

                            rizla blauw klein formaat

                            Comment

                            • kroket
                              Moderator
                              420 MemberLucky MemberModerator
                              • Apr 2010
                              • 1915

                              #74
                              Re: Welke vloei gebruik jij ?

                              Smoking Blue de gold of master is me veel te smal
                              - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
                              - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

                              Comment

                              • Floeperd
                                Banned
                                • Jun 2010
                                • 259

                                #75
                                Re: Welke vloei gebruik jij ?

                                Smoking blauw hier ook, en ben het wel eens met een van de eerdere posters dat smoking gold wel goed is voor hasj of iig minimaal tabakbevattend jointje
                                als ik tenminste niet vaporize

                                Comment

                                Bezig...