Hoe heet jou joint ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Pope
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Jan 2010
    • 128

    #376
    Re: Hoe heet jou joint ?

    Joint, Jéé'ke, sjwei, ene knalle, ene dichtplèkke, ne gruune smore.

    Lang leve de diversiteit in de Nederlandse/Vlaamse taal
    1ste binnenkweek LED


    Comment

    • thugz
      Amazing Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Jun 2013
      • 4284

      #377
      Re: Hoe heet jou joint ?

      sigaar
      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

      Comment

      • LR2
        Mother of all Growers
        MemberLucky Member
        • Nov 2011
        • 8552

        #378
        Re: Hoe heet jou joint ?

        Oorspronkelijk geplaatst door Urban alien
        ivo opstelten
        In tegenstelling tot mijn joint, kan ik niet wachten tot die opstelten uitdooft hoor!

        Mijn vriendin noemt mijn jonko, spliffie, joint, ganjasplef, stickie, sjchwèèè (met lange korte èèè) gewoon een 'dingetje'. Toch wel lastig dat ze die terminologie ook voor condooms, piemels, snoepjes en zowat alles gebruikt. Afijn, na 22:00 weet ik dat het neerkomt op twee/drie mogelijkheden. De rest van de dag is het altijd gokken. Soms kom ik met een flinke smeulende fakkel terug, terwijl ze gewoon een kopje thee bedoelde.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment

        • Ganjax
          Guru of all Growers
          420 MemberMemberLucky Member
          • Apr 2009
          • 10443

          #379
          Re: Hoe heet jou joint ?

          Gewoon een 'jeeke' of 'nen joint'.
          ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

          Comment

          • H00kz
            Junior Stoner
            • Apr 2014
            • 17

            #380
            Re: Hoe heet jou joint ?

            als men hier zegt:

            "Het is tijd" - dan gaat iemand een J draaien.

            Comment

            • Rokende stok
              Plantje
              Nieuw Lid
              • Jun 2014
              • 11

              #381
              Re: Hoe heet jou joint ?

              bij ons is het gewoon een fiepertje roken

              Comment

              • 420dude
                Chronic Stoner
                MemberLucky Member
                • May 2013
                • 180

                #382
                Re: Hoe heet jou joint ?

                Wij hadde vroeger het codewoord film omda wij veel naar that 70s show keken :p dus we zeiden kom we gaan ne film zien.

                Nu is het gewoon ene paffe of ne jwen knalle

                Comment

                • Bringamosa
                  Expert Stoner
                  Member
                  • Jul 2014
                  • 78

                  #383
                  Re: Hoe heet jou joint ?

                  cheiba roken is het op de antillen.

                  Comment

                  • gzc
                    Advanced Stoner
                    Member
                    • May 2014
                    • 50

                    #384
                    Re: Hoe heet jou joint ?

                    ' ik ga een dikke draaien' of een 'j' of 'joanna' 'pretpeukie'
                    Geen kooswoordje, wel bijnamen. Vanalles en nog wat.

                    Comment

                    • three little birds
                      Stekje
                      • Sep 2012
                      • 8

                      #385
                      Re: Hoe heet jou joint ?

                      joint/jointje/cheiba/pito/jonko
                      tom draaien= hash
                      jerry draaien= wiet

                      als er mix word gedraaid word er gezegd "we gaan tom & jerry kijken"

                      Comment

                      • Giel
                        Wicked Stoner
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • Feb 2014
                        • 255

                        #386
                        Re: Hoe heet jou joint ?

                        Haha al die namen, sommige nog nooit gehoord. Maar hier in huis heet het gewoon een jointje.
                        Grow bitch! Grow!

                        Comment

                        • Michevan
                          Expert Grower
                          420 MemberMemberLucky Member
                          • May 2014
                          • 1417

                          #387
                          Re: Hoe heet jou joint ?

                          Yep of een ouderwets blowtje!
                          Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                          Comment

                          • 700p3d
                            Advanced Stoner
                            Member
                            • Apr 2014
                            • 64

                            #388
                            Re: Hoe heet jou joint ?

                            'Ik ga even een Piet roken '


                            Sent from my iPhone using Tapatalk

                            Comment

                            • grinderke
                              Senior Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jul 2014
                              • 974

                              #389
                              Re: Hoe heet jou joint ?

                              Kiefke, guenna,puren,...

                              Comment

                              • Modest
                                Expert Grower
                                MemberLucky Member
                                • Apr 2010
                                • 1390

                                #390
                                Re: Hoe heet jou joint ?

                                Ene smooshe
                                Stap voor stap geraken we er wel.

                                Comment

                                Bezig...