Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De sterkste hash

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    De sterkste hash

    Korting op 420shop
    Halootjes

    Wat is nou eigenlijk de sterkste soort hash?
    En hoe kan je die maken?

    Ik dacht zelf ice o later, of zit ik daar fout?

    Ohh en welke plant is het beste geschikt om hash mee te maken, alleen van het knipafval?
    Ik heb gelezen dat Autoflowers goed zijn omdat ze veel hars produceren, is dit waar?

    Alvast bedankt!

    Grtz

    #2
    Re: De sterkste hash

    Anders ice o lator denk ik hoewel je daarin ook grote in verschillen hebt.

    Eigen favorieten: Nepal tempel balls, super pollem, caramello en ice o lator. Njamie!
    Last edited by ceBep; 6 May 2012, 21:28. Reden: verboden zaken, lees de regels

    Comment


      #3
      Re: De sterkste hash

      Hasj maak je op verschillende manieren, enkele zijn beschreven in de daarvoor bestemde sectie.

      Denk aan de regels qua hasjolie e.d.
      Ik zou de regels omtrent deze zaken eens goed doorlezen voordat je de fout in gaat!
      Dit geldt voor een ieder hier op het forum, oud gediende zowel als newbie.

      Comment


        #4
        Re: De sterkste hash

        De sterkste soort hasj kun je maken met de potentste planten. Als je in de haze-richting gaat zitten, of andere THC knallers, dan krijg je een oppersterke hasj. Maar de eerste (en tweede, en derde, soms zelfs vierde) zeef van minder thc-rijke planten vind ik zelf prima. De hardste hasj die ik ooit gerookt heb, was homemade rub-hasj van een Afghaanse plant. Die planten bevatten niet uitzonderlijk veel thc, minder dan de regulier geteelde soorten, maar door het wrijven over de toppen kun je er toch een uiterst smakelijke (en heftige!) hasj vanaf halen. Het is maar wat je lekker vind.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Re: De sterkste hash

          Ik ga het dit jaar ook proberen
          Met autoflowers

          Comment


            #6
            Re: De sterkste hash

            Van autoflowers heb je toch helemaal geen knipafval? omdat ze klein zijn?
            En zijn de autoflowers goed voor hash?

            Comment


              #7
              tuurlijk wel de kleine blaadjes die bij de toppen zitten horen niet bij de toppen maar zitten wel vol hars/trichomen

              Verstuurd via Tapatalk
              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

              Comment


                #8
                Re: De sterkste hash

                Okee
                Stel hea, ik weet dat jullie hier geen antwoord op gaan/kunnen geven, maar probeer het toch even
                Gewoon een schatting ( Wat je denkt, niet zeggen dat het van de omstandige heden afhangt enzo want dat weet ik)
                Maar STEL alles gaat goed, ik heb 10 autoflowers, Northern Light
                Ik knip gewoon de wiet enzo, en met het knipafval maak ik hash, hoeveel gram hash kan ik dan maken denken jullie? Ongeveer! Gewoon een schatting

                Comment


                  #9
                  Re: De sterkste hash

                  Daar ga ik geen antwoord op geven, want ik weet niet hoeveel bladafval een northern lights produceert. Van een schoenendoos bladafval kun je toch al gauw 3 gram kwaliteitshasj maken en bijna 5 gram aan polm hasj. Maar dat is een schatting.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    #10
                    Re: De sterkste hash

                    Goed gedroogde ice is de sterkste hasj die je kunt krijgen als je aan neemt dat hasj-olie geen hasj is. De ice hasj is echter niet zo lekker als de traditionele hasj waar meer planten materiaal in zit en meer aroma, ook heeft ice meestal niet de tijd gekregen om te rijpen in smaak en thc te laten vervallen tot cbd. Als je een hele lekkere hasj wil en je de tijd hebt dan kun je het beste op de ouderwetse manier het maken en de hasj dan een jaartje bewaren in een koele en vooral droge omgeving, de smoke zal dan lekker zacht zijn.

                    Comment


                      #11
                      Re: De sterkste hash

                      Hoe maken ze afghan hash?
                      Gewoon van de wietplant afghan of op een speciale manier ofzo?

                      Comment


                        #12
                        Re: De sterkste hash

                        daar zijn hele mooie documentaires over gemaakt Boriis, check youtube eens zou ik zeggen
                        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                        Comment


                          #13
                          Re: De sterkste hash

                          Hmm goed idee ;pp

                          Comment


                            #14
                            Re: De sterkste hash

                            zoek eens op strainhunters bijvoorbeeld..

                            Comment


                              #15
                              Re: De sterkste hash

                              de ouwewedse schimmel kashmier of libanon gele en rooie

                              Comment

                              Bezig...
                              X