Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ik heb thee gemaakt maar merk niks :/

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ik heb thee gemaakt maar merk niks :/

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen,

    Ik heb sinds een paar dagen mediwiet van de apotheek op doktors recept.

    Nu heb ik daar al 2 gram van verspilt op thee zonder dat ik iets merk/voel.

    Ik wil wel thee gebruiken, omdat ik niet rook.

    Ik heb volle melk in een pan gegooid, wiet er bij in, en laten pruttelen. Ik heb het verschillende tijden laten pruttelen (15 mins, maar ook 45 min). Vanochtend heb ik 1 gram bij 1 kopje gedaan, en inmiddels zijn we 6 uur verder en voel ik weer niks...

    Dat kan niet goed zijn toch? Ik lees verscheidene berichten dat meeste mensen rond de 0.2 gr al genoeg hebben per kopje om wat te voelen.

    Lijkt me ook sterk dat ik meer dan 1 gr nodig heb toch?

    Ik hoop dat er hier wat mensen zijn die me kunnen vertellen wat ik fout doe of van tips voorzien

    Mvg.

    #2
    Re: Ik heb thee gemaakt maar merk niks :/

    Als je voor het eerst wiet gebruikt kan het voorkomen dat je lichaam de werkzame bestanddelen nog niet herkent. Dat anderen, die wellicht al langer wiet gebruiken, dit bij geringere hoeveelheden wel merken komt vaak voor. Dit verschijnsel heet met een moeilijk woord: omgekeerde tolerantie.

    Comment


      #3
      Re: Ik heb thee gemaakt maar merk niks :/

      Ja denk ook dat je nog niet weet wat je moet voelen. Zoek je roes

      Mvg Izzzzz

      Comment


        #4
        Re: Ik heb thee gemaakt maar merk niks :/

        @xtreme, hoelang zou het moeten duren voordat mijn lichaam het wel herkent?

        @izthewiz13, nee ik heb geen flauw idee hoe het voelen moet, maar er veranderd ook niets aan hoe ik voor en na ben. Ik neem aan dat ik wel iets moet merken?

        Helpt het als ik de wiet zelf er gewoon bij op eet ? Nu zeef ik dat.

        Comment


          #5
          Re: Ik heb thee gemaakt maar merk niks :/

          hoi roy88

          Ik zet ook vaak thee, doe een 1 gram in 1 liter water en laat het 1 uur trekken
          (recept meneer bruining bewaren in de koelkast.
          Ik heb van een half kopje gemengd met gewone thee zeker een paar uur plezier.
          Gewoon nog een poosje doorgaan denk ik en inderdaad je moet het gevoel leren
          herkennen.

          Comment


            #6
            Re: Ik heb thee gemaakt maar merk niks :/

            Oke, dan maar gewoon verder proberen
            Wie weet komt het vanzelf...

            Comment


              #7
              Re: Ik heb thee gemaakt maar merk niks :/

              @xtreme, hoelang zou het moeten duren voordat mijn lichaam het wel herkent?
              Dat verschilt per persoon en ligt mogelijk ook aan de soort mediwiet. Ik weet heel weinig van mediwiet, maar het schijnt dat er gekweekt wordt om pijn of misselijkheid te bestrijden en niet zo zeer om stoned te worden. Ga eens te rade bij Belladonna, die heeft de kennis op dit gebied. Bella schrijft veel in de mediwiet rubriek.

              Comment


                #8
                Re: Ik heb thee gemaakt maar merk niks :/

                Nouja kijk in het boekje dat ik erbij had gekregen staat dat er een grote kans is high te worden. Nou weet ik natuurlijk niet hoe dat precies hoort te voelen, maar ik voel helemaal geen enkel verschil

                Edit: Is het de bedoeling dat ik de wiet zo korrelig als zand maak? Ik heb nu namelijk gewoon een klont.

                Maar ik zal belladonna is vragen hoe die mediwiet beleefd.
                Last edited by roy88; 21 January 2010, 17:31.

                Comment


                  #9
                  Re: Ik heb thee gemaakt maar merk niks :/

                  Edit: Is het de bedoeling dat ik de wiet zo korrelig als zand maak? Ik heb nu namelijk gewoon een klont.
                  Ik heb nooit mediwiet gezien, maar gewone shopwiet is een gedroogde compacte top. Hasj kan er uit zijn als een klont of een staafje. Maar goed, op de verpakking staat dat je high kunt worden. Is dat dan de bedoeling? Ik kan me voorstellen als de wiet dient om pijn of misselijkheid te bestrijden je er niet op zit te wachten om stoned te worden. Als je moet werken of studeren kun je niet behoorlijk functioneren als je stoned bent. Maar ja, zelf gebruik ik slechts recreatief en niet voor 10 uur 's-avonds.

                  Comment


                    #10
                    Re: Ik heb thee gemaakt maar merk niks :/

                    Ik had het stoned effect nou ook alweer niet verwacht, maar wel iets qua gevoel in ieder geval. Maar morgen ga ik naar de bioscoop. Dan kan ik het pas echt testen. Is kijken of het me dan helpt als de spanning opbouwt door de drukte.

                    Comment


                      #11
                      Re: Ik heb thee gemaakt maar merk niks :/

                      Wiet van de apotheek is veel anders de cannabis die wij roken en gebruiken
                      Ik denk dat jij aan de dosis moet houden die de ards jou voor schrijft
                      En zet lekker een kop thee ga op de bank liggen zet goede film op zorg dat je lekker warm word en hebt.
                      En het enige wat je gaat voelen is dat je lui word hangerig soezerig je gaat er echt niet val lachen of lollig doen.
                      Het zal je lichaam ontspannen en je rust geven.
                      Geef je eigen en lichaam de tijd om er aan tewennen


                      Laat je weten hoe het gaat
                      groetjes Belladonna
                      Last edited by belladonna; 21 January 2010, 18:58.
                      God was never on your side..

                      Comment


                        #12
                        Re: Ik heb thee gemaakt maar merk niks :/

                        Dank je voor je snelle reactie. Overigens voel ik geen van dat wat je hierboven beschrijft :p

                        Maar goed ik ga morgen kijken of ik me lekker rustig voel in de bioscoop.

                        Comment


                          #13
                          Re: Ik heb thee gemaakt maar merk niks :/

                          OI!Roy88
                          Mijn ervaring met medi-weed is nul,maar ik rook al meer dan 20jaar,het stoned(high)gevoel verwacht er niet teveel van,gewoon rustig en soms een lui gevoel,in den beginne had ik hevige lachbuien in combi met poppers(voor de rooie kop) wel met een leuke vriendenkring,anders probeer eens Space-cake,je moet wel eerst wietboter maken en daarna de cake ineen knutselen,maar dan wel met gewone wiet,ik vermoed dat medi-weed een ander effect heeft en veel duurder is,er is natuurlijk nog de vaporisator dat heb ik zelf ook dan kom't er geen tabak aan te pas en heeft een milde smaak
                          Groeten

                          Comment


                            #14
                            Re: Ik heb thee gemaakt maar merk niks :/

                            Da's raar e, in het begin heb ik het ook een tijdje gehad, dat ik heel veel moest roken om toch deftig stoned te worden.

                            Anyways, probeer er eens een klein beetje roomboter bij te doen, normaal zal je lichaam de THC beter opnemen, da's met hasjmelk ook zo dus ik denk met wiet ook.

                            Veel succes.
                            -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                            Comment


                              #15
                              Re: Ik heb thee gemaakt maar merk niks :/

                              Hoi sjille, ik heb zelf ook al flink zitten denken over de space cake. Maar goed voordat ik een volle plant heb ben ik 3 maand verder *zucht*

                              Is het verschil tussen thee en cake trouwens groot qua effect? Iemand die dat weet?

                              Edit @ dazed,

                              hey bedankt voor je reactie. Ik had het al geprobeerd met volle melk. Maar misschien dat roomboter beter werkt.

                              Maar nogmaals ik begrijp dat het stoned effect wegblijft bij thee, maar ik voel helemaal geen verschil ik voel me niet eens rustiger
                              Last edited by roy88; 21 January 2010, 22:51.

                              Comment

                              Bezig...
                              X