Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kanker Olie en zelf dokteren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kanker Olie en zelf dokteren

    Korting op 420shop
    Hallo
    Ik wil toch een verhaal kwijt Ziekte van Kahler
    Sinds kort ken ik iemand die heeft Kanker in der botten been merg transplantatie gehad en na 3 maanden bleek de kanker terug te zijn.
    Ze is op gegeven mens is heel erg ziek. Beter worden doe ze niet meer ze krijg nu onderhouds-- chemo voor pijn e.d

    Nu tijd terug kwam bij familie van haar Cannabis in haar vezier cannabis kan kanker genezen denken ze lezen ze over al dus na beetje lezen
    komen ze bij de site Mediwiet terecht en men besluit ze gaan voor mijn zieke vriendin zelf Cannabis olie maken.
    Desbetreffend persoon was in heel haar leven niet bekend met Cannabis maar het is een wonder middel volgens Simpson enz dus ze gaan via Mediwet een Cursus volgen om zelf olie te maken , want dat zou de genezing zijn .
    Curses kost 125 euro en hoe kom je dan aan de wiet ??? Nou de meneer van Mediwiet heeft contracten met shops verspreid door heel Nederlander en daar kan je voor goedkoper bedrag mediwiet kopen die dan wel goed zou zijn . 5 zakjes van 5 gram 80 euro (Je moet wel die wiet nemen die hun zeggen)
    En we maken daar van 2 flesjes van 10 ml olie hele sterke olie
    Het familie lid gaat naar mijn zieke vriendin en zegt je moet elke dag 3 keer perdag 1 druppel olie nemen onder je tong we noemen het de THC olie en 1uur later 2 druppls CBD olie nemen die gaan het high gevoel dan tegen.
    En mijn vriendin zo ziek als ze is gaat er vol in elke dag neem ze der 3 druppels en der dure cbd druppels.
    En dan belt ze me op kan je aub snel komen ik ben niet goed ik ga er heen ze rookt nog steeds want ze gaat toch dood dus dat maakt niks uit want die chemo is ook dodelijk die laatste sigaret neem niemand haar meer af . Maar door het roken van een sigaret word ze elke keer duizelig en misselijk en voel ze haar benen bijna niet meer. Ik kijk haar aan der ogen hangen op 10.30 en ik zie mens is zo stoned als maar zijn kan ik vraag haar nu 2 weken later hoeveel druppels olie neem jij nu . Ze zeg nou van mijn nicht moet ik op 25 druppels per dag uit komen en zo snel mogelijk opvoeren dus ik neem nu 3 x per dag 3 druppels maar ik heb gevoel als of ik uit mijn eigen lichaam treed en als of ik vlieg hele dag door. Ik leg haar voor de zoveelste keer uit dat ze er mee moet oppassen dat het heel sterk spul is maar op 1 of andere manier kan ze maar niet begrijpen dat die kleine druppels zoveel werking kunnen hebben. Ik leg haar weer uit je ben ook met je chemo bezig je weerstand is heel laag ze kan namelijk al 1,5 jaar niet meer eten en heeft sonde voeding want de chemo maakt heel haar keel kapot dat het bij haar veel heftiger werkt.
    Nu licht ze daar op bed mega stoned helemaal alleen de kans dat ze gaat vallen is erg groot zeker met deze dosis druppels ik kan praten als brug man maar het helpt niet want ze heeft nog maar 1 ding in haar hooft Cannabis zal haar beter maken want dat lees je toch over al.
    Dat haar Nicht GEEN dokter is snapt ze , dat Wernard bruining zegt dat dat ze 25 druppels perdag moet nemen 3 maanden lang tot haar volgende controle is de waarheid maar dat ook hij GEEN Dokter is snapt ze niet..
    En haar eigen arts eerlijk vertellen dat ze CBD en THC olie gebruik naast haar zware chemo kuren mocht ze niet vertellen om dat haar arts dan haar behandeling kan stoppen hebben ze haar wijs ge maak.
    Ik vertel haar wat ik weet van cannabis en probeer haar te helpen maar iemand ie op sterven lig zijn laatse stootje af pakken wil ik niet en daarnaast zo sterk kan dat spul toch nooit zijn . (Volgens haar)
    En op aan afstandje kijk ik toe hoe deze zeer zieke vrouw elke dag verder weg gaat en niet alleen door de ziekte Khaler maar ook door de overdosis pure Cannabis olie

    Zo ik ben mijn verhaal kwijt Groetjes Bella
    Last edited by belladonna; 9 February 2017, 16:03.
    God was never on your side..

    #2
    Of het nou primair of secundair helpt tegen kanker....tja. Daar verschillen de meningen en verhalen nogal over. Maar iemand (valse) hoop geven is iets waar je voor op moet passen!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

    Comment


      #3
      Googel kanker en cannabis en je lees over al dat het Kanker genees
      Als dat echt waar zou zijn dan had niemand meer kanker nu tis namelijk niet zo dat cannabis iets nieuws is
      Cannabis bestaat al voor wij wisten wat kanker is .
      Men schrijft er wel over maar ik heb nog nergens bewijs gezien dat iemand van alleen cannabis is genezen van Kanker
      God was never on your side..

      Comment


        #4
        http://brandpunt.kro-ncrv.nl/reporte...et-pesticiden/
        Hier, wiet uit coffeeshops aanraden. Na effe een cursus afgetikt te hebben?! Betalen om te horen dat je meer gif naar binnen moet pompen.. Lekker dan Stichting mediwiet!
        Je zou ze dood door schuld kunnen verwijten als het een keer mis gaat.

        Ik weet in welke situatie je zit bella, ik heb het zelf ook meegemaakt. Teveel cannabis kan wel degelijk slecht zijn voor een mens. Teveel cannabis verzwakt namelijk ook (tijdelijk) het immuunsysteem, dat systeem is nu aan het vechten tegen de kanker..
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Eeh die 5 zakjes 5 gram is best duur. Best ziek om cannablad meer dan dubbel over de kop te laten gaan..
          T is 5 gram voor n tientje dus zou 50 eurie moeten kosten..
          Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
          Het systeem betreurt dit ten zeerste.

          Comment


            #6
            80 euro moest ze betalen en Volgens meneer Bruining is het schone wiet die je dan bij die shops koop want hij controleert dat regelmatig.(hij heeft contracten met die shops zegt /beweerd hij ) Je snap zelf ook wel dat mensen die ECHT ziek zijn zelf geen planten kunnen kweken daar zijn ze te ziek voor.
            Tis geld klopprei en beetje meneer de dokter lopen uit hangen over de rug van zeer zieke mensen.
            En leg dan zo ziek persoon maar eens uit dat het gevaarlijk is ze zegt gewoon tegen mij dat kan toch niet komt van een plantje..... nee da kan toch niet zo sterk zijn... ik neem in de avond voor ik ga slapen die druppels in en volgende ochtend staat mens nog te tollen op haar benen.
            Ze is op gegeven ten ende raad en moet ik dan haar laaste strootje weg trekken. Cannaisbis olie is ook gevaarlijk voor zeer zieke mensen

            LR2 Dat is nu juist de Truuk van Meneer Bruinig hij beweerd dat de wiet die de mensen dus in de shop kunnen halen voor
            medicinaal gebruik 100% zuivere wiet is om dat hij daar Contracten mee heeft met de shops en er controle over doe!!!
            En ja dan kom ik als buiten staander aan hun vertellen dat het boelshit is...... Hun willen dat de kanker weg gaat en wie ben ik dan
            God was never on your side..

            Comment


              #7
              Ik heb t over de zelfde bron...
              Is gewoon dikke marge bovenopgegooid om wanhopige mensjes te strikken die toch wel kopen.
              Ik zie wat emovolk aan de balie staan die nog nooit iets met wiet gehad hebben en nu als laatste redmiddel naar cannablad grijpen..
              Te triest om die uit te knijpen.

              Hoeveel wil je hebben??


              Btw heel die bruining cursus/ filmpjes maakt gebruik van plastic flesjes. Snap niet dat er geen rvs of glas gebruikt wordt maar zal wel te duur wezen..
              Las op WF dat alcohol bepaalde stofjes uit kunststof oplost die je hormoonhuishouding kunnen verstoren btw..(Lr2 hier zn mening ff over laten schijnen?)

              Suc6



              Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
              Het systeem betreurt dit ten zeerste.

              Comment


                #8
                Triest verhaal Bella. Je mag m.i. geen (grote hoeveelheden) wietolie of CBD-olie nemen zonder daarbij je arts in te lichten. Zo is er in bepaalde gevallen namelijk wel degelijk een wisselwerking met medicijnen zoals ik laatst las op de mediwietsite. https://www.mediwietsite.nl/cbd-en-i...re-medicijnen/
                Edith Schippers is een secreet, maar ze heeft wel een beetje gelijk dat het niet gewenst is als mensen zelf gaan lopen dokteren en zelf medicijnen gaan produceren. Echter is er momenteel geen andere manier, aangezien ze ook geen alternatieven aanbiedt terwijl er toch verdomd veel succesverhalen en positievie onderzoeksresultaten zijn.
                Ik weet uit eigen ervaring dat mensen met kanker sowieso bij de chemo heel veel baat kunnen hebben bij wietolie. Dat je daarnaast ook de kans vergroot dat achterblijvende cellen aangepakt worden is een mogelijk bijkomend voordeel. Echter is het effect m.i. sterk afhankelijk van de soort kanker en waar de tumoren zich bevinden. Wel kun je bij matig gebruik na de behandeling verwachten dat je voortaan wat minder gestresst bent, wat goed is voor je eigen immuunsysteem... vooralsnog de belangrijkste verdediging tegen kankercellen. Echter kan overmatig gebruik juist weer slecht zijn voor je immuunsysteem als je het mij vraagt.
                Het gelul is dat er veel mensen zijn die een slaatje denken te mogen slaan uit deze ontwikkeling en dat er zoveel geroepen wordt over de positieve werking. Je moet bijvoorbeeld flink uitkijken welk merk CBD-olie je koopt en alle claims over de werking met een kleine of flinke korrel zout nemen. Meneer Bruining is volgens mij redelijk oprecht in zijn streven, maar moet uitkijken met wat hij voor informatie geeft. Hij is inderdaad geen arts, dus het eerste wat hij mensen moet vertellen is 1) ik ben geen arts noch een wetenschapper, wat ik vertel is mijn overtuiging gebaseerd op ervaring en losstaande onderzoeken, maar als je het gebruiken wil doe je dat uiteindelijk op eigen risico en 2) breng altijd je arts op de hoogte van je gebruik!! Is hij/zij het er niet mee eens, dan vraag je naar de risico's en als blijkt dat hij/zij gewoon tegen is zonder goede argumenten, dan zoek je desnoods een andere arts die er geen probleem in ziet.
                Mensen voor wie het einde nadert kunnen zich heel erg vastbijten in alles wat nog hoop biedt. Daar is nog lastig mee te communiceren soms. Ik snap dat dat frustrerend kan zijn. Dat je haar niet haar laatste beetje hoop wil afpakken snap ik ook. De situatie accepteren zoals hij is is eigenlijk het enige wat je kunt doen, hoe moeilijk dat ook is. Het enige is dat je wellicht ongezien haar olie wat kunt aanlengen, maar of dat ethisch is...?? Lastig.
                Last edited by Meglow; 10 February 2017, 15:30.

                Comment


                  #9
                  Hoi Thanks Meglow
                  Bedank voor je reactie haar olie aan gaan mengen doe ik niet ik ga me daar verder niet mee moeien
                  Ik laat het bij mijn gedachte en tips die ik haar kan geven en verder moet ik het los laten. Ik weet namelijk niet wat ik zou doen als ik in haar schoenen zou staan.
                  De klap kwam gewoon heel hard aan toen ik haar zo zag liggen en zag lopen door haar huis uber stoond en grauw gezichtje.
                  Want naast die Thc /CBD druppels word ze ook nog elke dag vol ge pomp met Onderhoud chemo pillen en morfine pleisters.

                  De arts zei dat ze moest stoppen met roken dat het zeer slecht voor haar was , en ze zei tegen hem en wat denk je van die chemo en morfine shit
                  zou dat goed zijn voor mijn nieren en lever ik rook al heel mijn leven en mijn longen zijn schoon.
                  Ik laat niemand mijn laatste sigaretje afpakken zei ze met grote glimlach op der toet.


                  Mijn eigen man heeft kanker gehad en is daar voor bestraald 15 keer en hijs genezen geen kanker cellen meer in zijn lichaam.
                  5 jaar lang controle met scans / echo / runtge stralen en hijs schoon zeggen ze.
                  Nu 6 jaar later blijken zijn nieren niet meer goed te werken Bloed druk te hoog cokestrol te hoog.
                  Wij weten de oorzaak wel maar niemand durf het toe te geven het bestralen heeft grote schade aan zijn nieren gebracht maar daar praten ze niet over
                  God was never on your side..

                  Comment


                    #10
                    Ook nog morfine, dat maakt de discussie met haar nog lastiger. Volgens mij draait haar lever ook overuren zo.
                    Die bestraling geeft inderdaad langdurige schade, tantes van mij hebben vele jaren later nog steeds last van verharde aderen en bindweefsel. Organen zullen er ook niet echt van opknappen denk ik zo.
                    Sterkte Bella

                    Comment


                      #11
                      Morfine en cannabis tesamen is geen goed plan. Een ademhalingsdepressie ligt al snel op de loer dan. Triest verhaal hoor.
                      Veel sterkte.

                      Grtz, Ron

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                        En haar eigen arts eerlijk vertellen dat ze CBD en THC olie gebruik naast haar zware chemo kuren mocht ze niet vertellen om dat haar arts dan haar behandeling kan stoppen hebben ze haar wijs ge maak.
                        Dit is wel kwalijk. Ze zou op zijn minst kunnen peilen wat haar arts er van zou vinden.


                        Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                        Curses kost 125 euro en hoe kom je dan aan de wiet ??? Nou de meneer van Mediwiet heeft contracten met shops verspreid door heel Nederlander en daar kan je voor goedkoper bedrag mediwiet kopen die dan wel goed zou zijn . 5 zakjes van 5 gram 80 euro (Je moet wel die wiet nemen die hun zeggen)
                        Lijkt me toch sterk dat hij contracten heeft met coffeeshops over de verkoop van wiet. Contacten of afspraken misschien..maar contracten??
                        Een coffeeshop kan toch vrij moeilijk de kwaliteit van cannabis die een derde partij kweekt controleren. Dat zei een coffeeshophouder zelf nog in de documentaire: Zie hier het fragment.



                        Veel gestelde vragen over het forum

                        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                        Comment


                          #13
                          Blijf t een moeilijke discussie vinden dat oliegebruik bij kankerpatienten icm chemo enzo.
                          Mn gevoel zegt baat het niet dan schaad het niet.

                          Heb mn buuf van olie voorzien en die zegt na de 1e x gebruik huilend tegen me dat ze ondanks morfine voor t eerst in 3 maanden een nacht pijnloos lekker doorgeslapen heeft..

                          Ze is inmiddels genezen verklaard btw. Geloof niet dat dat door de olie komt maar als je dr met minder pijn van kan eten en slapen lijkt me dat pure winst.

                          En nee, praat niet uit eigenbelang want kankerlijers krijgen t gratis van me..
                          Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                          Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien View Post

                            Lijkt me toch sterk dat hij contracten heeft met coffeeshops over de verkoop van wiet. Contacten of afspraken misschien..maar contracten??
                            Een coffeeshop kan toch vrij moeilijk de kwaliteit van cannabis die een derde partij kweekt controleren. Dat zei een coffeeshophouder zelf nog in de documentaire: Zie hier het fragment.
                            God was never on your side..

                            Comment


                              #15
                              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                              Comment

                              Bezig...
                              X