Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jointje willen roken na 3 maanden gestopt te zijn van wegen paniekaanvallen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Jointje willen roken na 3 maanden gestopt te zijn van wegen paniekaanvallen

    Korting op 420shop
    Don't kill my high, because you're too low!

    #2
    Als je echt zulke paniekaanvallen heb beter blijf je dan gewoon gestopt blijkbaar heb je ook paniekaanvallen als je niet rookt !!!
    Kan je jezelf beheersen door alleen s'avonds een hijsje te nemen kan je het proberen want blijkbaar is blowen niet de oorzaak maar de versterker
    maar waarschijnlijk ga je meer roken dan alleen voor het slapen gaan en ben je terug bij af

    Ga anders naar je huisarts weest open en eerlijk over je problemen en die kan je wellicht helpen met andere middelen om beter te slapen of vraag hulp om je problemen op te lossen
    heb een vriendin gehad die ook last had van paniekaanvallen en eigenlijk gewoon verkeerd ging ademhalen in een paniekaanval en erin bleef
    ze heeft dit opnieuw moeten leren en is ook gestopt met blowen en kan nu zelf de controle houden .

    Comment


      #3
      Welke soort rook je eigenlijk? Want een klein jointje van een Amnesia bv is nog steeds erg sterk voor iemand die nooit rookt.

      Comment


        #4
        Een kennis van me zweert bij tweemaal de normale dosis melatonine-pilletjes van de kruitvat.
        Dat spul heeft geen bijwerkingen, behalve dat je moeilijker in slaap zult komen zonder dat spul.

        Blowen stimuleert angstgebieden in je brein. Als die zonder te blowen al heftig reageren, dan kun je beter niet blowen natuurlijk.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Ik zweer ook bij Melatonine uit de kruitvat. Angst en blowen gaat niet samen
          God was never on your side..

          Comment


            #6
            Last edited by BackYardPlant; 2 October 2017, 02:08.

            Comment


            • LR2
              LR2 commented
              Editing a comment
              Ik heb die medische kennis wel; ik heb hem ook uitgelegd dat niet de verhoging van melatonine het probleem is, maar de afbraak. Je lichaam bouwt stoffen op om die melatonine te onderdrukken bij het wakker worden. Als je dan in pilvorm meer gaat toedienen, past je lichaam zich daar op aan. Dat betekent dat zodra je stopt met de pillen, je lichaam een overschot heeft aan de afbraakenzymen. Dit kan tot wel 3 -8 weken duren. Dan kom je niet meer in slaap omdat je basisniveau van afbraak te hoog ligt. Daar bovenop komt dat je lichaam minder van de melatonine gaat aanmaken. Het lichaam bespaart graag energie, helemaal rond de avond.

              Stoppen met smoken is goed voor je slaapritme, en helemaal voor je hersenen. Het effect is vaak onderschat, maar slapen zonder wiet levert een 150% toename in prestatie en scherpte op de volgende dag. Maar dan zou je het 2 maanden niet moeten doen om er iets van te merken, en tegen die tijd ben je alweer vergeten (negatieve emotie verdrukking is mens-eigen) hoe het daarvoor was.

              Indica's zijn onvoorspelbaar, net als sativa's. Sommige mensen zeggen dat de ene meer van een bepaalde actieve stof produceert, maar chemische analyses wijzen daar niet op. Niet altijd tenminste. En dan moet je nog maar hopen dat je krijgt wat je beloofd is.. Indica's staan bij mij te boek als zwaar psychotische wietsoorten; ik heb zo hard getript als op paddo's dankzij een stevige Black Domina. De Ruderalis indica was ook een aanslag op mijn geest.
              CBD is wellicht de enige wiet-gerelateerde oplossing, maar niet iedereen wordt daar slaperig van.

            • BackYardPlant
              BackYardPlant commented
              Editing a comment
              zover gaat mijn kennis helaas niet Ik weet enkel dat melatonine geen fijn spul is uit ervaring, vandaar het advies er met iemand over te praten

              Dank voor de info!

            #7
            Iedereen super bedankt voor jullie antwoorden. Keuze is dus makkelijk gemaakt. Meltonine ga ik eens uitproberen. Hopelijk werkt dat een beetje. Ik ga ook weer binnenkort een afspraak maken met de dokter. Jammer dat het niet meer mogelijk is. Blowen was toch mijn ding en maakte er veel vrienden door enzo. Maarja niks aan te doen. Ik kies liever toch voor mijn gezondheid. De soort die ik normaal altijd rookte was sterke haze en andere soorten. Ook vaker witsoortjes. De joint die ik net heb gedraaid was een dun white widowtje. Die heb ik in middels al afgestaan. Nogmaals bedankt iedereen!
            Don't kill my high, because you're too low!

            Comment


              #8
              En als je toch langs de huisarts gaat.. probeer iets aan de paniekaanvallen te doen, al cognitieve gedragstherapie geprobeerd? Angstklachten zijn hardnekkig, maar goed te behandelen.

              En ' vrienden' die je niet waarderen omdat je niet blowt, zijn geen echte vrienden. Dus die kan je maar beter kwijt zijn.

              Succes!
              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment


                #9

                Comment


                  #10
                  Je hebt het niet goed gelezen. Heb niet meer geblowd na het stoppen.
                  Don't kill my high, because you're too low!

                  Comment


                    #11
                    Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
                    En als je toch langs de huisarts gaat.. probeer iets aan de paniekaanvallen te doen, al cognitieve gedragstherapie geprobeerd? Angstklachten zijn hardnekkig, maar goed te behandelen.

                    En ' vrienden' die je niet waarderen omdat je niet blowt, zijn geen echte vrienden. Dus die kan je maar beter kwijt zijn.

                    Succes!
                    Bedankt voor het melden! En die vrienden accepteren mij gelukkig wel. Met of zonder blowen. Ze hebben me laatste tijd alleen maar gesteund ookal ben ik er wel eenbpaar kwijt geraskt daardoor. Maarja. Dan weet je ook meteen wie je echte vrienden zijn.
                    Don't kill my high, because you're too low!

                    Comment

                    Bezig...
                    X