Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiet bij afbouwen opiaten?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wiet bij afbouwen opiaten?

    Korting op 420shop

    #2
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

    Comment


      #3
      Er zijn ook heel veel studies die je thuis online kan doen, toch ?
      Of ging dat ook niet vanwege de medicatie ?

      Je ziet ik weet er niks vanaf. Je hebt meer aan Greyvol
      Ik wil je in ieder geval succes wensen.
      Je bent nog jong, dus dat gaat zeker lukken.

      * Verklaar je gebruikersnaam
      Last edited by QnQ; 7 November 2017, 10:29.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Welkom persoon die Ellie niet mag!

        Wat rot van die nierstenen.. Gelukkig ben je er al achter hoe het komt. Logisch dat je naar medische wiet kijkt, veel mensen vinden er hun anwoord/oplossing/hulpmiddel in.
        Als ik het goed begrijp wil je vooral een soort waarmee je overdag geen last hebt van afkickverschijnselen, en 's avonds mee kan slapen?
        Nou weet ik niet zeker of je voor alles wat gaat vinden, maar ik weet wel dat er uit meerdere onderzoeken blijkt dan cannabis kan helpen bij afkicken van opiaten, dus het is zeker een poging waard. Welke soorten ze dit mee doen weet ik echter niet. Als je zelf opzoek bent naar een soort die je overdag kan gebruiken zonder helemaal suf te zijn, ga je dus opzoek naar een soortje waar je actief van word. Dit zal sneller een sativa zijn dan een indica, maar tegenwoordig zijn bijna alle soorten wel een hybride van beide, waardoor t maar zo kan dat een "65% indica 35% sativa" soort jou actiever maakt dan slaperiger. (over t algemeen word normaal gesproken gezegd Indica = slaperig effect, Sativa = energiek effect, maar dat klopt door de hybrides niet meer volledig)
        Hierdoor word het erg lastig om zo even een soort aan te wijzen die perfect voor jou is.Plus, als je zowel een wil waar je niet suf van word als waar je van kan slapen, ga je sneller naar 2 verschillende soortjes kijken. Van beide wat dus

        Je zou in shops allerlei soorten kunnen proberen, maar zoals al genoemd, in de shop krijg je niet altijd exact het zelfde. Vandaar dat de meeste mensen hier op het forum ook liever zelf een zaadje bestellen/kopen en die laten groeien, dan weet je zeker dat je krijgt wat je wil, plus krijg je het goedkoper dan als je alles in de shop moest halen, want die prijzen zijn echt belachelijk.


        De werking komt door bepaalde stoffen die in de cannabis zitten wel ongeveer overeen op medicinale werking gebied, maar voorderest is de werking heel erg persoonlijk, dus blijft het moeilijk om je een bepaald soort aan te raden, en zal je toch echt een beetje moeten onderzoeken.

        Wel kan je mediwiet opzoeken, wellicht dat die je meer kunnen vertellen dan ik zelf

        Comment


          #5
          Bij het afbouwen kan het verlichting geven, maar ook juist de hunkering naar 'wat sterkers' vergroten, neem daarbij de afgenomen remmingen, en je zit gauw op dubbelgebruik. Dat is riskant. Ik heb van horen zeggen, dat de combi overheerlijk is. Opiaten heb ik nooit gebruikt, maar ik kan beamen dat combigebruik van andere drugs met wiet, inderdaad nogal makkelijk gaat en vrijwel altijd de boel fijner maakt. Daarom doe ik dat ook niet meer

          De vraag die onbeantwoord blijft is: waarom slik je opiaten? Is het tegen de pijn, om rustig te blijven, om te kunnen slapen? Tegen pijn gaat het niet helpen, rustig is relatief; de een wordt druk van wiet, maar het merendeel wordt een zak aardappelen. Om te kunnen slapen kan wiet helpen, maar het is helaas geen wondermiddel.

          Gezien je 'beide benen op de grond' instelling (ik kan er naast zitten, maar je komt over als een nuchter persoon). Zou ik het aanraden om een Haze te proberen (de middenmoot van de shop, niet de duurste) en een Skunk of iets dergelijks. Dan kun je de twee naast elkaar leggen qua effect en kijken of het voor jou zin heeft. Nogmaals: wiet is geen wondermiddel. De kans bestaat dat het voor jou geen fluit uit maakt.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6

            Comment

            Bezig...
            X