Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe lang kun je CBD olie bewaren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hoe lang kun je CBD olie bewaren

    Korting op 420shop
    Kan/ wil iemand vertellen hoelang ik cbd olie kan bewaren, zonder kwaliteitsverlies.​​​​​​

    #2
    Koel en donker bewaard makkelijk een jaar en verdund met hennepzaadolie (ipv olijfolie) nog langer heb ik me altijd laten vertellen.
    2e
    3e

    Comment


      #3
      Inderdaad vrij lang dat klopt.
      Maar je koopt het niet om te bewaren toch
      maar om te gebruiken of zie ik dat verkeert?

      Comment


      • kees49
        kees49 commented
        Editing a comment
        Dat heb je helemaal goed, maar ik bedoel zelfgemaakte cbd olie. Ik heb als het klaar is ongeveer iets meer dan een halve ltr.

      #4
      Kan je niet overwegen een kleinere hoeveelheid per keer te maken?
      - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
      - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

      Comment


      • kees49
        kees49 commented
        Editing a comment
        Dat doe ik wel met thc olie, maar niet met cbd olie maar het is wel een optie

      #5
      Invriezen in kleinere porties die halve liter, na ontdooien even opwarmen in warm water voor de vloeibaarheid te bevorderen.

      Comment


      • Ganjax
        Ganjax commented
        Editing a comment
        Geen flauw idee. Om minder voorraad te hebben maak je ook beter cbd olie met een hoog percentage cbd.En als je het uit de vriezer haalt om het wat lopender te maken in lauw warm water, geen heet water of kokend water gebruiken.

      • Blazer9000
        Blazer9000 commented
        Editing a comment
        Maar dat water moet toch verdampt worden? Of met een glazen pot in water zetten ofzo bedoel je?

      • Ganjax
        Ganjax commented
        Editing a comment
        Huh? Het gaat toch over ingevroren porties ontdooien en lopender maken, gewoon je container of zakje in bakje lauw warm water leggen. Dat water komt er niet mee in contact he.

      #6
      Ik heb het opgezocht en in de koelkast blijft het meer dan een jaar goed zonder kwaliteitsverlies dus 2x een kwart ltr. in de vriezer. Probleem opgelost. ​​​​​

      Comment


      • Ganjax
        Ganjax commented
        Editing a comment
        cbd frisco's
    Bezig...
    X