Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

THC/ CBD olie en chemokuur

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    THC/ CBD olie en chemokuur

    Korting op 420shop
    Wie kan mij vertellen of THC/CBD olie samen gebruikt kan worden met medicijnen voor een chemokuur. Niet voor mijzelf maar voor een kennis. Bij voorbaat dank.

    #2
    Bij stichting mediwiet hebben ze veel ervaring met mensen met chemo in relatie tot THC en CBD en ze zijn telefonisch makkelijk te benaderen. Misschien kunnen zij je snel verder helpen

    https://www.stichtingmediwiet.nl

    2e
    3e

    Comment


      #3
      Kleine noot dat Stichting mediwiet naast een stichting ook erg activistisch is, tot het leugenachtige toe.
      Ze strijden in het voordeel van cannabis, niet per see in het voordeel van een consument/patient.
      Hier op het forum zien we een eerlijke representatie van de werkelijkheid: voor sommige mensen werkt iets, voor anderen werkt het niet, voor sommigen werkt het averechts.
      Kijk eens op mediwiet; alles is positief. De FAQ en informatie behandelen niet eens de negatieve aspecten die zeer zeker mogelijk zijn.

      Ik heb iemand mogen begraven die zich liet leiden door die uitermate positieve berichten. In donkere tijden is dat wat men zoekt.
      Mediwiet zet cannabis neer als licht aan het eind van de tunnel, terwijl het net zo goed slechts een spaarlamp aan de wand kan zijn in een tunnel zonder eind.

      Dat is het deel waar mensen zich heel bewust van moeten zijn. Een belangrijk deel. Niets is zo venijnig als valse hoop.

      Een goede arts of dokter durft toe te geven wat de nadelen zijn. Die durft een plan te herzien en weet dat er geen absolute waarheid bestaat. Voor stichting mediwiet is dat anders..
      De meeste artsen zijn zich inmiddels bewust dat CBD olie te verkrijgen is en dat het mensen kan helpen, bedrocan bestaat om die reden al jaren buiten de opiumwetgeving. Zonder medici als backup was dat niet mogelijk.

      De stichting bestaat al zo'n 10 jaar. Als het wondermedicijn zo goed was als zij zeggen, dan hadden ze inmiddels tientallen testimonials gehad.
      Een oplettende websitebezoeker ziet dat hun '500 videos met praktijkervaringen' gewoon zelfpijperij zijn van Wernard Bruining die kul verkoopt tijdens zijn lezingen.

      Zieke en zwakke mensen misleiden voor je eigen gewin, daar kots ik op.

      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        Jup, zo zie je maar..... dus dat is misschien toch niet zo'n goed adres om aan te kloppen voor een onafhankelijk advies

        Maar heb je dan een ander adres voor Kees waar 'ie wel voor betrouwbaar advies terecht kan LR2 ?
        2e
        3e

        Comment


        • LR2
          LR2 commented
          Editing a comment
          Goh, ik had een flinke weerstand verwacht om eerlijk te zijn. Vaak zijn onze mede-cannabisten erg fel in het verdedigen van st. mediwiet. Tof van je.
          Ik denk dat de huisarts en oncoloog heel goed kunnen helpen. Tenminste, bij een familielid met kanker heb ik dat gewoon kunnen bespreken met zowel de huisarts als oncoloog en zij stonden er niet negatief tegenover; proberen kon altijd!
          De issue waar men rekening mee moet houden is dat er vaak ook cytostatica gebruikt worden, stoffen die celdeling stoppen of remmen. Als cannabis die werking verstoort, dan zou een tumor door kunnen groeien - curcuma bijvoorbeeld kan zoiets doen. De ontwikkeling van zulke delings-remmers gaat zo snel, dat eigenlijk alleen volleerde oncologen goed zicht hebben op de interacties. Een oncoloog kan daarnaast altijd hulp inroepen van zijn overleg team; vaak wordt er een team van experts gevormd tijdens een behandeling, zodat er nooit met maar een enkele mening gewerkt wordt en een arts zijn beslissen ook moet kunnen beargumenteren naar andere medici.

        • kees49
          kees49 commented
          Editing a comment
          Ze heeft het comment gelezen en een gesprek met de huisarts zal wel plaats vinden. Ik zeg altijd, cannabis is geen geneesmiddel. Maar het kan wel verlichting geven. Onder andere beter slapen.
          In ieder geval bedankt voor jullie reacties.

        #5
        Welke medicijnen heb je het over? Met mijn studie heb ik het een en ander geleerd over eventuele interacties tussen cannabis en medicatie gebruikt bij chemo's...

        Comment

        Bezig...
        X