Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gezwollen oog

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Als je jouw telefoon mee neemt naar het toilet, of hem gebruikt in het openbaar vervoer, of in de supermarkt, en in de avond een joint rookt met de telefoon in de hand..
    Dan krijg je wat droge ogen, je bent moe en een beetje stoned, je wrijft er in. Verder instagram scrollen en lekker filmpjes kijken..
    Nog even wrijven.. Hoe vaak was je je handen? Doe je met je telefoon hetzelfde?

    Blowen veroorzaakt droge ogen, hierdoor kunnen vieze stofjes niet goed door het traanvocht afgebroken worden. Als je dan met je poeptelefoonvingers in je ogen wrijft.. Dan kan dat gaan ontsteken. Dat jeukt flink op het moment zelf, en daarna voelt het wat pijnlijk. Dat kan een aantal weken duren en blijvende schade opleveren. Want in feite is het een infectie. Ga daar mee naar de dokter.

    Het kan ook zijn dat de verdamping een allergische reactie veroorzaakt. Er is een naam voor, maar die ontschiet me. Je kunt kijken of het in een uur weg gaat door een hooikoorts tabletje te slikken (niet de neussprays). Omdat die een allergische reactie onderdrukt, maar ontstekingen veel minder. Zo kun je uitsluitsel krijgen. Na jaren lang blowen kan het mogelijk zijn dat je een allergie ontwikkelt. Contactallergie? Is dat het woord? Hoe dan ook, het komt veel voor bij mensen die in de tuinbouw werken; na jarenlang met bepaalde gewassen te werken, kunnen lichamen die planten zien als ongewenst. Ik krijg soms ook jeuk van mijn wietplanten.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Ja, zo een hebben we hier gehad, die dacht dat ie allergisch was voor de tent.

    • Lupina
      Lupina commented
      Editing a comment
      Hey,ja ik heb hooikoortspillen gehaald,vandaag mijne 2 de geslikt,zal zien of dat iets doet,merci voor te reageren

    • Eerstekamerlid
      Eerstekamerlid commented
      Editing a comment
      Uiteindelijk kan je zo het hele leven wel dood nuanceren. Willekeurig welke openbare ruimte je betreed wordt je geconfronteerd met meer gorigheid dan je wil weten of je telefoon überhaupt kan dragen.
      Goed voor de weerstand en als je t niet aan kan heb je gewoon geen recht van bestaan of moet je andere hobby zoeken.
      Bloody Nivea handjes overal. Grow some balls of blijf lekker op je steriele bankje zitten wachten tot de dood je komt halen.
      Van leven ga je dood. Simpel is dat
      Zo ist ook.

    #17
    Wc papier gebruiken tussen de hand en billen, dat werkt, en nadien uw handen wassen!
    Apollo 10 LED binnenkweek#1, Cakemaster tryouts; aardse mineralen, niet balen; Waterparadijs ;Kaaswaters
    Jah, ik hou van planten.

    Comment


    • Eerstekamerlid
      Eerstekamerlid commented
      Editing a comment
      T zijn altijd dezelfde met gezever.
      Volgens Darwin hadden ze al uitgestorven moeten zijn maar dat schijnt niet meer te mogen tegenwoordig..

      Stelletje natte kranten.
Bezig...
X