Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Psoriasis

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Psoriasis

    Korting op 420shop
    Zijn er hier mensen met Psoriasis en hebben een goed middel gevonden daar voor. Met of zonder cannabis . Ik heb al wiet olie geprobeert. Cbd druppels. Cocos wiet olie en eigenijk helpt niks grrr . Wie heeft er juiste tip voor mij.
    Het jeukt en krab en het word daar door nog erger
    God was never on your side..

    #2
    Ik heb het in lichte vorm rond mijn nek, wat bij mij helpt is zonlicht maar ja dat is er nu niet. En geen sieraden dragen.

    Cannabis heeft er bij mijn weten geen invloed op.
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


    • belladonna
      belladonna commented
      Editing a comment
      Ja die Zon daar ben ik naar op zoek grrr. Heb jij ook van die grote rode ronde vlekken dan in je nek. Wat bij het heeeeeel lang duurt voor het weg gaat of genees

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Ja heb er een paar in mijn nek, bij mij jeukt het overigens zelden, het brandt meer. Soms is het even weg en een dag later zit het er weer.

    #3
    Misschien warmtelamp, infrarood of uv lamp uitproberen?

    Zijn er geen psoriasis sites?

    Comment


    • belladonna
      belladonna commented
      Editing a comment
      Ja genoeg hoor die sites. Alleen daar vind ik de oplossing niet. Denk mischien zitten Hier mensen die de oplossing hebben gevonden. Ik heb warmte lamp met uv maar daar is niet goed daar door dit mijn huid nog sneller uit en nog meer jeuk

    #4
    Goeie kokosvet werkt verkoelend en van nature vochtinbrengend, mss vind je zo wat verlichting. Werkt ook aardig als hydraterend gezichtmasker, tandpasta, oil pulling, scheren en zonnecreme of brand of diepwerkende massageolie in de zomer (verkoelend)

    wat-is-precies-een-ayurvedische-massage.jpg
    Last edited by Rietslang; 1 December 2023, 15:21.
    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

    Comment


    • belladonna
      belladonna commented
      Editing a comment
      Heerlijk ik doe eens in de maand heel mijn haar en hooft huid in de cocos voor 2dagen dan kan k de korsten van de wonde op mijn hooft verwijderen. Pure kokos olie heerlijk

    #5
    Psoriasis wordt regelmatig verkeerd gediagnosticeerd in Nederland.
    Ik had last van een lokale variant volgens de dermatoloog.. Dat bleek gewoon staphylococcus aureus te zijn en met een rosacea creme van gladskin heb ik in 2 weken tijd het probleem helemaal opgelost.. Een probleem waar de dermatoloog 4 jaar voor nodig had. Ik heb zo ongeveer alle cremes in de kruitvat en etos geprobeerd totdat ik dit probeerde en ik ben flink kwaad geweest op mijn huisarts en dermatoloog omdat ik dankzij hun behandeling blijvende littekens in mijn gezicht heb. Belangrijk bij gladskin is wel dat je het zeker een volle week smeert, elke dag.

    Een kennis van me met "echte psoriasis" heeft Zudaifu creme besteld via aliexpress en die lijkt ook heel goed te werken. Dat doet ons vermoeden dat zijn psoriasis waarschijnlijk terugkerende ringworm is omdat zudaifu een anti-schimmel middel bevat. Ook hier een grote kans dat het om een foute diagnose gaat.

    https://www.ebay.com/itm/18615379428...mis&media=COPY
    Deze moet nog wel ergens voor 'n euro per tube beschikbaar zijn. Ik bestel er elk jaar een stuk of 10, omdat ik het fijn spul vind voor van alles. Misschien dat je met google Lens ergens een pagina kan vinden (temu? Aliexpress? Ebay?) waar het goedkoper is.

    Als je wolvet kan kopen, probeer dat eens. In sommige gevallen kan dat de boel veel zachter maken en minder korstig. Als je HDH (helpt droge huid) kunt vinden, dan is dat ook geen overbodige luxe. Dat bevat ureum, wat de huid ook flink kan verzachten. Maar het prikt daardoor soms wel een beetje.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


    • LR2
      LR2 commented
      Editing a comment
      Dat was precies wat ik had. Steeds weer een nieuwe laag huid eroverheen en daar onder bleef het rood en doorwoekeren. Soms met flinke jeuk, maar eigenlijk nooit dat het rustig was. Geen puistjes ook, wat je normaal verwacht bij staph. aureus. En dat maakte de diagnose ook moeilijk.
      De wondjes die ik kreeg die gingen niet dicht, zoals bij jou. Dat kon soms wel 6 weken duren.
      Maar wacht idd even de diagnose van je dermatoloog even af. Van de HDH vermoed ik dat het sommige medicatie minder effectief of juist effectiever kan maken. Van gladskin weet ik dat het geen problemen veroorzaakt met andere medicatie.

    • Silas
      Silas commented
      Editing a comment
      Komt allemaal bekend voor..bedankt voor jouw input LR2

    • LR2
      LR2 commented
      Editing a comment
      Geen probleem Silas ! Toevallig ken ik wat wetenschappers die veel met huid werken en proberen te achterhalen wat nu precies de triggers zijn voor psoriasis. Dat zijn zaken waar ik te weinig kennis van heb om er een iets zinnigs over te zeggen, da's wetenschap boven mijn niveau voorlopig.
      Tot nu toe lijkt het er op dat een gewone ontsteking niet heel veel anders gedraagt dan een psoriasis, en gewone ontstekingen hebben vaak een oorzaak in de microbiologische wereld. Aangezien het innemen van bepaalde visolien en zonlicht helpen, denk ik zelf ook dat het in veel gevallen gaat om een bacteriele of fungale infectie die slecht behandeld wordt. Huid, boven alles, houdt namelijk dingen buiten het lichaam. Als iets een weg kan vinden door de huid, en vervolgens beschermd wordt door diezelfde huid, dan wordt het moeilijk te behandelen. Omdat huid veel dode lagen bevat, is het ook moeilijk om van binnenuit iets toe te dienen; dode lichaamsdelen krijgen nauwelijks bloed en daardoor komt antibiotica niet aan, tenzij het veel te lang gebruikt wordt.
      Da's echter speculatie vanuit mij, tot nu toe lijkt niemand een goed beeld te hebben van wat er aan de bron ligt en waarom het zo lokaal is. Maar daarom hoop ik ook zo fanatiek dat meer mensen eens aan de gladskin gaan, dat bevat enzymen uit bacteriofagen (virussen die bacterien aanvallen, en dat kunnen ze gerichter dan een covid of een influenza mensen en dieren kan aanvallen) en die enzymen slaan letterlijk allemaal gaten in de bacterien waardoor ze kapot gaan. Effectiever dan antibiotica en veel minder schadelijk. Als dat op wonderbaarlijke wijze blijkt te werken bij mensen, dan hebben we een oplossing voor het leven. Zodra het lichaam weer even rust heeft gehad, kan het daarna die bacterien weer met gemak buiten houden. Als het niet werkt dan ben je 25 euro kwijt. Als het wel werkt, dan bespaar je honderden euros aan cremes voor de rest van je leven EN je hebt een oplossing als het weer voor komt.

    #6
    Check ook eens de luchtvochtigheid van je huis trouwens, het wordt kouder en de verwarming gaat aan. Dan kan de LV in huis onder de 40% zakken en dan krijg je ook droge tengels en schrale lippen op allerlei plaatsen. Dus psoriasis kan ook wat meer gaan jeuken.
    Kost wat energie en wat centen (en zet er verdomme een schotel onder LR2!!! Denk aan de houten vloer!) maar een luchtbevochtiger kan heel fijn zijn voor gevoelige mensen. Op 45-50% LV krijgt m'n vriendin geen afgebladerde nagelriemen en ingescheurde vingers meer.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


    • belladonna
      belladonna commented
      Editing a comment
      De lucht vocht is hoog hier om dat wij de verwarming weinig aan doen ik stook olie kachel . Wij zien kwa vocht soms rond de 60% soms hoger dus zou binnen in de huiskamer eerder te vochtig zijn

    • PH donner
      PH donner commented
      Editing a comment
      Ik zou de CO2 in de gaten houden met die olie kachel belladonna

    #7
    Ja, ik heb het ook in flinke mate. De dokter (Dermatoloog) zei tegen mij:"Ik kan het niet genezen, maar wel behandelen."

    Ik kreeg 2 soorten zalven. 1 voor het gezicht en de ander voor het lichaam.
    Dat neemt de meeste jeuk weg, maar soms is er geen houden aan qua krabben.
    Als je eenmaal krabt ga je door, want het kan soms best wel lekker voelen.
    Om daarna het bloed te stelpen, maar dit gebeurd niet vaak.

    Bella, de dokter kan je zalven voor schrijven die het jeuken verminderd en de wond dicht houdt.
    Het is geen pretje en soms zie je er niet uit
    Veel gestelde vragen over het forum
    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL
    "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

    Comment


    • belladonna
      belladonna commented
      Editing a comment
      Deze crèmes heb ik gehad. Vaak ook hormoon zalf Dat helpt even tot er een ander plek komt. Ik heb zelf bijna geen weerstand dus de wonden genezen duurt bij mij soms 6 maanden. Vind vreselijk zo vieze rode schilferige plek in mijn gezicht

    • Silas
      Silas commented
      Editing a comment
      Ik gebruik Elidel voor het gezicht en dat werkt heel goed. ALS je maar blijft smeren....
      Je moet dus voor komen dat je wonden maakt, maar dat is niet zo makkelijk.

    #8
    In Bulgarije is een kuuroord waar visjes ervan eten.

    Comment


    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Die visjes zijn een delicatesse. Mits je van vis houdt!

    • belladonna
      belladonna commented
      Editing a comment
      Die visjes zouden van me houden

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Ze hoeven niet gezouten te worden voordat je ze bak!

    #9
    En dit dan LR2

    Psoriasis is een chronische auto-immuunziekte, veroorzaakt door een overactief immuunsysteem. Omdat het imuunsysteem te hard werkt, worden er te snel en te veel nieuwe huidcellen gemaakt, terwijl oude huidcellen op een normaal tempo afsterven. Normaal gesproken wordt een huidcel na ca. 28 dagen vernieuwd.

    Dat is ook wat ik ervaar er is een ontsteking en dan in eens heel veel huis cellen zo veel dat het bergje bultje huid word. De plekken zijn ook allenmaal rond echt mooie rondjes . Dat had ik ook toen ik alopecia ariata had ook autoimuum problemen. Alleen toen was er geen ontsteking / wond opde huid. Maar viel mijn haar uit in rondjes vorm. Oorzaak ik denk stress.​
    God was never on your side..

    Comment


    • LR2
      LR2 commented
      Editing a comment
      Alopecia kan inderdaad een immuunreactie zijn, die wordt versterkt door stress. Vandaar dat zoveel mannen met androgene alopecia in van die instagram filmpjes trappen van andere mannen die op magische wijze hun haar terugkrijgen.. Die hadden areata, niet androgenica. Dat haar groeit terug terwijl androgeen haarverlies permanent is. Ik, en veel wetenschappers met mij, proberen daar een oplossing voor te vinden. Afgelopen jaar heb ik een androgeenblokker gevonden die super goedkoop is, en uit studies blijkt dat die sterker werkt dan bijvoorbeeld minoxidil. Waarempel heb ik mijn eigen haarverlies kunnen remmen, tot het punt dat ik nog meer 1-10 haren verlies per week. Infecties en koorts kunnen ook leiden tot alopecia areata. En als het perfecte rondjes zijn, dan durf ik bijna zeker te zeggen dat het om lokale infecties gaat.
      Als je zo'n huidbult open krabt, niet doen alsjeblieft maar ik weet hoe het gaat, zit daar dan een soort open gat onder in de vorm van een cirkeltje? Een soort wondje?
      Want normaal bij een immuunreactie zonder infectie, dan gebeurt dat niet. Krab maar eens een wespensteek of muggenbult open, dat wordt een netjes wondje van precies wat je kapot gekrabt hebt met een piepklein gaatje. Als er een holletje onder de huid bestaat, dan was dat een lokale infectie die gekapseld is door het lichaam.


      Ik vind het altijd knap dat mensen psoriasis niet kunnen thuisbrengen qua oorzaak, en dan zeggen dat het een chronische auto-immuunziekte is.
      Wat aangetoond is, is dat het immuunsysteem flink aan het werk is in psoriasis en dat huid wordt afgestoten. Ook is aangetoond dat als we het immuunsysteem lamleggen, dat het dan de klachten verminderd. Misschien is het wel een mycoplasma infectie die in de wetenschap niet bekend is, mycoplasma kun je bijna niet zien onder de microscoop en is super moeilijk te kleuren (wat we met bacterien wel kunnen) en daardoor is het niet met zekerheid te zeggen of het wel een auto-immuunziekte is, of juist een normale immuunreactie tegen iets wat we niet kunnen vinden. Neem dat HPV virus waar alle kids voor ingeënt worden tegenwoordig; dat hebben we eeuwen lang niet kunnen ontdekken, totdat iemand het WEL kon zien en testen, en toen kwam er een oplossing waardoor we in de volgende generatie bijna geen baarmoederhalskanker meer zullen zien.
      Ik denk oprecht dat er auto immuunziektes bestaan die de huid aandoen, zeker! Maar niet alles wat de dokters psoriasis noemen, is een auto-immuunziekte. Daar ben ik inmiddels wel van overtuigd. Het is ook wel lullig om 12 jaar gestudeerd te hebben en dan een patient naar huis te moeten sturen met de boodschap "Ja, weet ik ook niet!" en ik snap dat psoriasis inmiddels een verzamelnaam is geworden voor alle huidaandoeningen waar geen duidelijke oorzaak aan ligt.
      Dat klinkt misschien controversieel en een dermatoloog zal dat niet snel openbaar zeggen, maar het is niet voor niets dat we nog zo hard aan het onderzoeken zijn.
      Ik werk zelf met hele slimme artsen en doktoren en ik denk oprecht dat ik wel mee zal werken aan een psoriasis onderzoek het komende jaar, maar een van de problemen waar we tegen aan zullen lopen is dat we gaan kijken wat de cellen aan het doen zijn en wat ze denken op dat moment.. Maar niet of er een virusje of bacterie aanwezig is. Da's een beperking van de wetenschap helaas.
      Van wat ik zo snel kan vinden op google.scholar.com lijkt er wel een verband te liggen tussen de reactie van het lichaam op bepaalde bacterien, en het ontstaan van psoriasis. Zoekt zelf eens op "microbiota psoriasis" op die website en je vind met gemak een flink aantal artikelen die toch wel een redelijk sterke link vinden.
      Het is genetisch bepaald hoe sterk je reageert op sommige microben, en dat speelt zeker een rol. Maar als die kwaaie microben er niet zijn, dan hoeft je lichaam er ook niet tegen te vechten en dan maakt jouw genetica opeens niet meer uit.
      Interessante kost! Leuke discussie.

    • belladonna
      belladonna commented
      Editing a comment
      LR2 ofcorse heb ik zo wondje open gekrapt
      Het beginen eigenlijk altijd met jeuk ik kriebel of krap en in eens grote rode vlek openhuid rood rond en dan komt er witte huid op die meteen uit droog en daar op weer huid en dat gaat jeuken want het is droge huid soort schilfer. In 2 dagen word daar echt bergje huid. Maak je het open doe pijn ook dan zit er roode open huid wond onder zonder bloed ook mooi rond.. in midden is het vaak iets lichter van kleur. Dus er is een wondje wat niet de kans krijg om tegenezen dst blijft open met soort dakje er boven. Ik denk dat het door stress komt mijn lichasm is gewoon op en ik weet niet goed hoe herstel je dat?

    • LR2
      LR2 commented
      Editing a comment
      Ik weet niet hoe je dat snel en goed herstelt. Wat ik wel weet is dat stress een hele rare reactie is in het dierenrijk. Stress betekent eigenlijk dat je de fight, freeze or flight response (vechten, bevriezen, vluchten) geactiveerd hebt, maar er niets mee doet.
      Ik heb een student waar ik mee werk, en die ervaart veel stress af en toe. Vooral na een flink gesprek met haar leidinggevende. Haar hersenen zeggen dan tegen het lichaam dat ze moet vluchten of vechten, maar dat lichaam doet dat niet. Dan gaan die adrenaline en hormoonstormen een eigen leven leiden.
      Misschien helpt het, misschien niet. Maar als je veel stress ervaart zou je eigenlijk op dat moment een sprintje moeten trekken, misschien is vijftig meter al genoeg. Wat er dan gebeurt namelijk, is dat het lichaam gedacht heeft "FUCK JE MOET WEG HIER!" en dan ren je een stukje, dan denkt je lichaam "Heyyy, nice! Ik leef nog! Ik ben goed gevlucht!" en dan zakt die stress weg tot een veeeel lager niveau.
      Met die student heb ik eens drie dagen geprobeerd om dat lichaam en de hersenen in dezelfde lijn te krijgen. Op de vierde dag had ze opeens nauwelijks meer stress. Op de zesde dag vond ze dat rennen helemaal niet nodig en op de tiende dag had ze weer net zo veel stress als voorheen en beet ze haar onderlip weer kapot in de nacht van alle slechte gedachten. Stress beheersen op de korte termijn is makkelijk: je lichaam schreeuwt letterlijk wat je moet doen! Als je dat gevoel nou aanhoort en er naar luistert, en dus een kussen in elkaar slaat of de straat uit rent, dan denk ik dat je misschien al veel minder klachten hebt. Misschien voelt je lijf dan ook minder "op". Als je er niks mee doet dan blijven die hormonen en adrenaline doorstormen, dan eet je minder, dan plas en poep je slechter, dan krijg je spierspanningen, valt je haar uit.. Ga zo maar door.
      Ik wil niet zeggen dat sporten een oplossing is, want ik heb een hekel aan sporten. Maar even kort jezelf uitputten geeft wel een uitlaatklep voor de stress die we onszelf aanpraten. Herten doen dat, konijnen doen dat, honden doen dat, katten doen dat, apen doen dat, mensapen doen dat, olifanten doen dat, vissen doen dat, slakken en wormen doen dat ook, er zijn zelfs planten die dat doen.. En mensen? Die denken dat ze beter zijn dan dat en blijven lekker stil zitten terwijl ze gaarkoken in cortisol en adrenaline. Da's slecht voor alles in je lijf. Die survival modus die hebben we nu eenmaal ingebouwd, daar kun je tegen vechten maar dat verlies je altijd.

      Terugkomend op dat wondje, ik denk dat het goed is dat jouw huisarts of dermatoloog daar eens een uitstrijkje van maakt en dat uitstrijkje laat analyseren. De uitslag heb ik al een paar keer genoemd, maar die mogen ze zelf bevestigen
      Heb je toevallig een varkensboer die regelmatig op bezoek komt? Daar is het namelijk een van de meest voorkomende infecties.

    #10
    Inmiddels al een jaar of 6 de diagnose psoriasis.
    Alleen op mijn ellebogen en heel sporadisch een plekje ergens anders...
    Ik heb niks gevonden wat echt werkt helaas.
    Steroïden werken altijd tijdelijk tot mijn huid zo slecht wordt ervan dat ik het niet meer kan smeren. Dan komt het weer terug en begin ik weer bij 0.

    ​​​​​​Maar dit topic geeft mij wel weer wat inspiratie. Dat stukje schimmelinfectie ga ik eens wat mee experimenteren. Thanks @lr2

    Ik moet wel zeggen.. pas een beetje op met zalfjes van AliExpress etc..
    ik heb na een tip van een collega met psoriasis bijvoorbeeld via AliExpress Yiganerjing zalf besteld.
    dat was volgens haar en de fabrikant van de zalf zelf een natuurlijk kruidenzalf. Kan geen kwaad toch?
    ​​​​​​

    Nou het werkte in ieder geval bijzonder goed. Na een week was mijn psoriasis een enorm stuk rustiger.
    Het werkte zo goed dat ik maar eens wat extra research ben gaan doen.. En ja.. als het te mooi is om waar te zijn is dat vaak ook zo.


    ​​​​https://www.gov.uk/government/news/n...ntain-steroids

    Bleek een klasse 4 corticosteroïde in verwerkt te zitten.
    Een aardig zware steroïde zalf dus. Iets wat je normaliter niet zonder recept van een arts hoort te verkrijgen.
    Met goeie redenen trouwens.

    Eigenlijk is dit soort zalfjes importeren dus mogelijk illegaal, en een potentieel risico voor de gezondheid.

    Maja, zonlicht werkt bij mij altijd goed.
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


    • Nederhigh
      Nederhigh commented
      Editing a comment
      Ik zie nu trouwens ook dat er middelen in zaten om een schimmelinfectie te bestrijden... Interesant...

    #11
    Ik heb helaas psoriasis op mijn links enkel, aan de binnenkant zijde. Kan er enorm van genieten om er tot bloedens toe aan te krabben, maar dat is slechts van korte duur.

    Alles al geprobeerd, maar hier lijkt simpele handcrème het best te werken om het soepel en te doen te houden. Vooral opbrengen voor en na het douchen. Breng het ongeveer 2 keer per dag aan.

    Maar een wondermiddel om er vanaf te komen echt gewoon niet. Ik kan het compleet genezen krijgen maar zodra ik dan stop met de "wondermiddelen" komt het binnen een tweetal dagen de eerste irriterende symptomen al en ligt alles binnen no time weer open.
    ronde 3 - ronde 2 - ronde 1 < start

    Comment


    • batmeid
      batmeid commented
      Editing a comment
      Al eens neemolie gebruikt? Aloë vera verzacht en verkoelt ook lekker.
      In Hongarije heb je thermische baden die je huid echt verwennen misschien ideetje voor vakantie 2024.
      Het beste werkt een hormoonzalf, maar daar word je huid dun van.
      Waardoor je huid dus weer extra vatbaar is voor skimmels.
      Het is niet simpel. Waarschijnlijk moet je er gewoon mee leren leven.
      Dat doe ik m'n hele leven al ( eczeem dan , dat is weer anders,) .
      Merk wel stress maakt het erger.

    • belladonna
      belladonna commented
      Editing a comment
      Silas dat krabben is te lekker hoor ook tot bloedens toe en ik weet dat ik er van af moet blijven batmeid neem olie geprobeert wiet olie aloevera lanettecreme Krappa olie uit suriname geprobeerd. Hormoon zalf ik heb ze allemaal in huis. Het verdoesel het even maar het gaat niet weg. A.s vrijdag naar de huidarts . Ik heb het ook in mijn liezen doe erg pijn zelfs op mijn stuitje. Mijn hooft zit ook vol met korsten .

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Dermotect w3 handzalf al geprobeerd?

      Is tegen heeele droge handen met kloven.

    #12
    Had je dit altijd al of is het na corona gekomen.
    Luchtwegen en huid hangt nauw samen.
    sigpic it is just a flower

    Comment


    • belladonna
      belladonna commented
      Editing a comment
      Na de corona

    • batmeid
      batmeid commented
      Editing a comment
      Betadine shampoo , ik noem maar wat.

    • belladonna
      belladonna commented
      Editing a comment
      Heb speciale shampo van de huisards. batmeid verder heb ik alles al geptobeert mag mijn haar ook maar 2 keer in de week wassen. Hoop dat ik vrijdag meer weet

    #13
    Een matras van schuurpapier zou mij wel lekker lijken tegen de jeuk en dan lekker wrijven en daarna wil ik er wel een kusje op tegen het bloeden.
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Verschil moet er zijn!

    • belladonna
      belladonna commented
      Editing a comment
      Kusje voor Hork

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Dank je belladonna ik was alweer bebloed van het krabben maar nu doet het geen pijn meer!

    #14
    Veel mensen zijn kasplantjes geworden na de corona..
    Stress, medicijnen en voeding kunnen ook een factor zijn. Neem ff een last minute naar de zon, das ook nie slecht.

    Comment


    • belladonna
      belladonna commented
      Editing a comment
      Neem effe. Hoe dan?

    • belladonna
      belladonna commented
      Editing a comment
      Aangenaam het Kasplantje bedankt he

    #15
    Nou de Diagnose Psoriasis it is en jawel ook exzeem en door de hormooncreme een schimmel
    batmeid je kan huidards worden en ik ook want ik had zelf de diagnose Psoriasis gesteld.
    we kunnen gaan solliciteren.
    Ben naar huis gegaan met 4 verschillende crèmes. Heel mijn hooft vol gesmeerd met vette shit heel nacht in laten trekken en vanmorgen de korsten er uit gekam. Volgende creme op mijn hooft. Pfffff. En dan maar smeren op mijn lichaam. Mag over 6 weken terug komen.

    Kutte is ik haat medicinale sjit op mijn huid hooft. Moet hier is goed over gaan nadenken en proberen er een natuurlijke manier in vinden.
    Die schimmel bestrijden snap ik.
    Vind het kutzooi eigenijk ak die rotzooi kan nooit goed zijn
    God was never on your side..

    Comment


    • Silas
      Silas commented
      Editing a comment
      Ik weet waar je over praat, helaas. Maar de Dermatoloog hebben de beste medicatie hiervoor.
      Mijn gezichtscreme (Elidel) werkt heel goed Als je maar blijft smeren...

    • batmeid
      batmeid commented
      Editing a comment
      Ik ben wat dat betreft ervarings deskundige. @ Belladonna

      Nu gelukkig nergens last van.
      Huid ook beter nu gestopt met roken ben.
      Alleen m'n handen ( allergisch voor schoonmaakmiddelen) en met handschoenen werken vind ik echt kwalitatief uitermate teleurstellend kut zeg maar.
      Na corona hebben je luchtwegen een klap gehad.
      En meeste mensen met luchtweg problemen ervaren psoriasis eczeem oftewel huidproblemen.
Bezig...
X