Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

medische wiet gehoorschade

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Ja hoor suiker kan je er gewoon in doen
    God was never on your side..

    Comment


      #17
      ik ga donderdag naar de huisarts dus dan horen jullie er mee van !

      xxxjes shar

      Comment


        #18
        Muffins en cake zijn nou niet echt dingen die gemaakt worden voor medicinale gebruik maar eerder om op en andere manier stond zijn te ervaren en daar bij vind ik dat je er behoorlijk hard van kan gaan op die manier.
        En dat is nou juist niet de bedoeling als iemand het wil gebruiken voor pijn of ontspanning.
        Dus ik zou dat echt niet aan raden.

        Groetjes Sandra
        P.s ben benieuwd wat je huis ards gaat zeggen.
        God was never on your side..

        Comment


          #19
          Muffin VS Thee


          hihi , euhm ja ik denk zelf dat thee me wel een iets veiliger versie lijkt...

          aangezien als ik hier thuis een cake zou maken dat ik net even op het aanrecht legt en 1 van me ouders komen langs en denken hey lekker cake .... euhm mja....

          ik zou hem wel onthouden voor het geval dat...


          maar de thee lijkt me wel een goede oplossing gewoon veel suiker er in gooien

          Comment


            #20
            Ben benieuwd wat de huisarts je aan rade groetjesss
            God was never on your side..

            Comment


              #21
              zo nou ik ben vandaag naar de huisarts geweest en vreemd genoeg kon die niet zo heel veel vertelen over medische wiet want 5 jaar geleden was het een hele hype....

              hij heb wel het 1 en anders verteld maarja dat had ik op deze site ook al gelezen.

              hij ontmoedig me zeker niet om het een x te proberen . en hij is zelf ook erg benieuwd wat er uit komt want zo kunnen ze eventueel andere mensen het ook aan raden als wiet helpt.


              daarbij heb hij mij ook een anti depressie middel gegeven want ook je zenuwen plat ligt en euhm ik heb ook een bijsluiter van medische wiet mee gekregen om door te lezen en die van dat anti depressiva.

              euhm nou ik kan je zeggen anti depressiva dat ga ik echt niet gebruiken er zijn zo veel bij werkeningen ik mag niks meer mag geen auto rijden geen scooter helemaal niks ik kan zomaar op straat in elkaar storten woede uitbarstingen euhm ja echt zo veel nagatieve dingen dat is eigenlijk te veel om op te noemen .

              en ja met wiet waren er ook wel wat kleine puntjes maar met bij lange na niet zo veel als dat depressiva ...

              en als ik savonds 1 kopje wiet thee drink dan weet ik dat het sochtends ook weer zo goed als uit me lichaam is en dat ik zonder problemen aan het verkeer kan deelnemen...


              dus ja ... ik ga het gewoon een keer proberen gewoon zo kijken hoe ik er zelf ook op reageer en dan ga ik het een x toe passen als ik weer echt in pijn ben .

              Comment


                #22
                Hey Pink lady,
                goed dat je je eerst goed informeert voor het te proberen. Dan ben je zekerder en is de kans ook veel kleiner dat je je onprettig gaat voelen.
                Ik wens je erg veel succes en hoop dat je je pijn voor even vergeet.

                Greetz,
                zion

                Comment


                  #23

                  Comment


                    #24
                    Hoi, ik ben ook medisch gebruiker.
                    Je hebt een toffe huisarts. De mijne koste heel wat meer moeite, terwijl ik al langer erkend medisch gebruiker was. Ik heb slaapstoornis. Heb ook eerst thee gedaan. Werkt prima. Maar in vakantie was het lastig. Weeg het nu af per 20 milligram. Gewoon zo opeten. Puur zonder suiker. Heb het idee dat er dan nog minder werkzame stoffen verloren gaan. In het begin is het niet echt lekker. Nu kauw ik er gewoon langer op omdat ik de smaak ben gaan waarderen. Roken kan ik je niet aanraden. Zeker als je al geen roker bent. Spreek uit ervaring. Bovendien werkt het veel langer en is het rendement groter bij het eten ervan. Hou er rekening mee dat het wel langzamer werkt he. Geen hele gram naar binnen werken in een half uur. Krijg je vast spijt van.
                    Overigens bij kleine dosering hoef je niet zo bang te zijn in het verkeer. Ik tafeltennis (best verdienstelijk) in competitieverband en als ik onrustig ben speel ik stukken beter met cannabis. Maakt me juist alert en geconcentreerd. Uiteraard wel verstandig om eerst een beetje ervaring op te doen voor je in de auto stapt.

                    Grtz Kim
                    ps hoop dat het werkt voor je. Het lijkt me geen pretje.
                    Last edited by Kim; 14 November 2008, 09:37.
                    "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

                    Medigebruiker

                    Comment


                      #25
                      Hoi
                      fijn dat de dokter je zo goed heeft kunnen helpen ik slik wel antidepressivum maar ook die slik ik voor de pijn daar naast gebruik ik nog meer pijn stiller en zat ik bijna aan de morfine pleisters. Dat wil ik niet dus ik rook elke avond een klein jointje net genoeg om niet stoned te zijn maar wel ontspannen.
                      Ik vond de thee ook een veilige manier om mee te beginnen verwacht er niet teveel van maar geniet van het ontspannen gevoel.
                      Als je in de shop wiet gaat halen leg die gene achter de balie oko uit dat het voor het eerst is en dat je medicinaal gaat gebruiken ook hun zullen je helpen met welke soort je neemt.
                      Zie het als een verwen avondje , ik ben benieuwd hoe je ervaring zal zijn maar zal het hier wel lezen.
                      Su6 Groetjes sandra
                      God was never on your side..

                      Comment


                        #26
                        Laat wel iets weten hoor zodra je het geprobeert heb. Ben best nieuwsgierig of het werkt.
                        Grtz Kim
                        "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

                        Medigebruiker

                        Comment


                          #27
                          Hey hey , Ik wou even laten weten dat ik vrijdag avond de anti depressiva heb geprobeert . maar ik vind het 10x niks . het werkt voor me niet genoeg tegen de pijn en ik werd er eigenlijk heel moe van . heb dus wel heerlijk geslapen

                          maarja voor dat ik zo moe werd kreeg ik soort van tics . ik beweegde dan heel raar met me armen dat was wel irritant.

                          en de dag daarna ( zaterdag) had ik niks meer in genomen en toen leek het al of ik aan het afkicken was .

                          de hele dag ben ik heel rustig geweest en heb ik me best raar gevoelt . steeds warm koud warm koud . en tegen de avond kreeg ik ook hoofdpijn en . echt savonds tijdens het avond eten begon ik helemaal te trillen ik kon amper dingen op tillen omdat ik bang was om het te laten vallen .

                          nu zondag voel ik me voor het eerst weer echt helemaal normaal...

                          dus vanavond ga ik eventueel een lekker wiet theetje drinken of misschien morgen avond.

                          jullie krijgen het vervolg verhaal te horen !

                          =xxx= sharmaine

                          Comment


                            #28
                            Klinkt als echte rommel, ben benieuwt wat dat theetje gaat geven.

                            Peace

                            Comment


                              #29
                              Hoi
                              Ik gebruik ook antideprie en wat je beschrijft klopt helemaal de eerste 2 weken dat je dat gebruik moet je lichaam een spiegel in je bloed op bouwen en ben je dus heel moe misselijk beetje duizelig en ik had ook dat ik mjin arm niet stil kon houden ik moest het bewegen en werd er dood moe van ik deed het ook met mijn been soort van stuip trekkingen.
                              Antideprie werkt ook niet snel pas na 4 A 6 weken gaat dat merken dus van 1 pilletje merk je alleen de bijverschijnselen.
                              En als je stop krijg je echt afkick verschijnselen zo als je beschreef.
                              Voor mij werkt de antideprie nu toch wel tegen de pijn maar je moet eerst door die periode heen.
                              Ik hoop dat het met de thee beter gaat, waarschijnlijk voel je het niet echt hoor word je alleen ontspannen.
                              Ben benieuwd naar je reactie er op
                              groetjes Sandra
                              God was never on your side..

                              Comment


                                #30
                                zo mijn eerste wiet ervaring zit er op hahaha

                                euhm ja laat ik als eerst beginnen dat ik een fout heb begaan


                                ik begon om kwart over 7 aan me theetje . ik en mijn vriend hadden een filmpje gehuurd me ouders waren de deur uit dus we hebben gewoon lekker op de bank in de huis kamer de film bekeken . om half 9 voelde ik nog helemaal compleet niks ....

                                toen heb ik nog even gewacht en besloot om 9 uur om nog een half kopje thee te drinken ( dit was dus mijn fout :p )

                                op een gegeven moment was mijn vriend ook naar huis gegaan rond half 11

                                en toen begon het hoor whahahah ik tripte hem aardig hard ik had het gevoel of ik zwaar bezopen was .

                                ik hoorde dingen soms harder dan ze in werkelijkheid waren of die er geeneens waren ( volgens mij )

                                later kwamen mijn ouders thuis toen ben ik maar naar me bed gegaan .

                                ik viel snel in slaap maar later in de nacht werd ik constant wakker en kon ik weer moeilijk slapen .

                                sochtends was ik nog een beetje duizelig .

                                maarja dit kan natuurlijk ook door slaap te kort geweest zijn.

                                maar na een beetje frisse lucht voelde ik me weer prima....

                                en nu komt het resultaat voor me oren!!!!!!

                                *TROM GEROFFEL *

                                Wiet helpt ! om gehoorschade draagbaar te maken .

                                mijn oorsuizen was toch behoorlijk zachter . en ik had de hele dag pijn in mijn linker oor dat was toen helemaal weg .

                                en met wakker worden heb ik meestal ook last . deze ochtend had ik ook nog wel wat last maar toch wat minder dan normaal....


                                maar voortaan houd ik het echt bij 1 kopje hahahah

                                =xxx= sharmaine

                                Comment

                                Bezig...
                                X