Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

medische wiet gehoorschade

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Nu weten we het eindelijk, het helpt dus.
    Mooi zo
    Dus je bent tevreden met het resultaat pink lady?

    Greetz,
    zion

    Comment


      #32
      ja ik ben zeer tevreden met het resultaat !

      het was zeker de moeite waard om het te proberen.

      Comment


        #33
        Geweldig dat het helpt! Dat doet me echt plezier! Het klinkt misschien beetje gek maar ik weet hoe het is om na lang zoeken eindelijk iets te vinden wat werkt.
        Veel plezier ermee!
        Grtz Kim
        "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

        Medigebruiker

        Comment


          #34
          WOW jeetje dat is leuk om te lezen dat het je helpt... wat fijn jho en zo als je schrijf klopt denk dat je beetje teveel hebt gedronken. het duurt namelijk behoorlijk lang voor je het echt gaat merken en dan in eens boem.
          WOW ik vind het zo fijn voor je super gewoon even weg van de pijn. Heb je ook beetje kunnen ontspannen?
          groetjes en dikke kus en knuffel van mij Sandra
          God was never on your side..

          Comment


            #35
            Het magische kruid doet het weer, go weed go !

            Peace

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door sandra View Post
              WOW jeetje dat is leuk om te lezen dat het je helpt... wat fijn jho en zo als je schrijf klopt denk dat je beetje teveel hebt gedronken. het duurt namelijk behoorlijk lang voor je het echt gaat merken en dan in eens boem.
              WOW ik vind het zo fijn voor je super gewoon even weg van de pijn. Heb je ook beetje kunnen ontspannen?
              groetjes en dikke kus en knuffel van mij Sandra

              hey sandra , dankje wel voor je lieve berichtje ( alweer haha )

              ik was wel wat ontspannen in het begin maar toen het echt insloeg toen ging echt heel me hoofd te keer als of ik echt bezopen was dus hahah het was maar voor korte duur voor dat het insloeg heb ik me ook een tijdje soort van zweverig gevoelt ik voelde me echt zo licht als een veertje dat was dus wel relaxd alleen dat was van korte duur helaas.

              maar misschien de volgende keer als ik het echt bij 1 kopje houd dat ik me dan zo blijf voelen hahaha .

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door Smokey View Post
                Het magische kruid doet het weer, go weed go !

                Peace

                we gaan niet te positief worden over wiet he hahaha

                Comment


                  #38
                  Wat waren de bijwerkingen volgens de bijsluiter die je van je huisarts hebt gekregen van med. wiet?
                  Fijn dat het helpt trouwens, succes ermee...

                  Comment


                    #39
                    nou ik heb mijn wiet gewoon in een coffeshop gehaald . is A minder me geknoeid ( want in medi wiet is bijna er alles uit gehaald omdat het aan allerlei regels moet voldoen ) en B het is goedkoper...

                    dus ja het is gewoon de zelfde wiet die jullie smoken ...

                    als je als nog wil kan ik de bij werkingen op schrijven is wel een hele was lijst maarja

                    Comment


                      #40
                      Oorspronkelijk geplaatst door pink_lady View Post
                      is A minder me geknoeid ( want in medi wiet is bijna er alles uit gehaald omdat het aan allerlei regels moet voldoen ) en B het is goedkoper...


                      Dat knoeien, daar zou ik maar niet al te zeker over zijn. Je wilt niet weten wat commerciele kwekers allemaal doen met hun kweek. Dit is 1 van de redenen dat ik zelf ben begonnen te kweken. Alles wat eruit gehaald is, is ook niet nodig voor de medische toepassing.

                      Dat het goedkoper is, dat is een feit.
                      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                      Comment


                        #41
                        dat zegt de apotheek zelf hoor.
                        het moet aan zo veel regels voldoen er blijft eigenlijk alleen een plantje over zonder nog met de echte verdovende stoffen er in...

                        en tuurlijk in de coffee shop kan er glas en haarlak en euh wat ik wat voor dingen er nog meer in zitten .

                        maja je kan inderdaad beter zelf kweken dan weet je precies wat er mee gebeurt maarja euh mijn vader zit bij de milieu politie en euh ja de rolt dus hennep kwekerijen op dus het is niet heel handig om zelf te kweken....
                        Last edited by pink_lady; 23 November 2008, 12:05.

                        Comment


                          #42
                          Nee, das is het idd handiger als hij het gewoon meeneemt van zijn werk

                          Comment


                            #43
                            hahahah ja want het moet op proffesionele wijzen worden opgedronken euuhhhh ik bedoel vernietigd



                            Ik had trouwens nog een vraagje ik zal hem ook wel even in een andere topic zetten . wat is de houdbaarheid ( datum ) van wiet . want ik heb dus vorige week zondag 1,8 gram gekocht ik heb de helft gebruikt voor me thee . maar euhm ja ik wil het dus alleen maar gebruiken als ik pijn heb dus ik heb nu nog 0,9 gram over ... maar euhm ja tot wanneer blijft dat goed want ik kan soms ook 3 weken lang geen erge pijn hebben.... dus dat wou ik nog even weten . alvast bedankt voor het antwoord .

                            Comment


                              #44
                              Als je het goed droog en luchtdicht verpakt kun je het op een donkere koele plek vrij lang bewaren.
                              Grtz.

                              Comment


                                #45
                                Laat het in het zakje zitten en doe het evt in een donkere af gesloten pot en dan kan je het zelfs een jaar bewaren.
                                groetjes Sandra

                                P.s ik gebruik ook geen medi wiet 1 te duur 2 mindere kwaliteit en 3 de shop is makkelijk
                                God was never on your side..

                                Comment

                                Bezig...
                                X