Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

medische wiet gehoorschade

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Bedankt voor het antwoord !

    Comment


      #47
      Even over die gripzakjes, die worden statisch geladen door beweging. De haartjes die juist nodig zijn voor de werking van je wiet worden aangetrokken door het zakje en blijven erin plakken. Gevolg : potentieverlies.

      In een pot zal het weinig kwaad kunnen omdat je niet veel "schuurt" met het zakje, maar in je broekzak.....
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


        #48
        maar hij zit niet in mijn broekzak het zakje ligt in de keuken .

        we doen er niet zo stiekem over mijn ouders en familie weten het gewoon allemaal.

        Comment


          #49
          misschien nog een andere manier van innemen van thc is via een verdamper werkt perfect voor jou denk ik je krijg alleen de thc binnen en je kan dan beter doseren dan met de thee plus dat je veel sneller je thc heb bij de thee moet je wachten en bij de verdamper is het direct thc word veel sneller opgenomen in je lichaam dan met thee

          hoop dat je hier wat aan heb
          2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
          http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png

          Comment


            #50
            ja ok maar is het effect dan ook niet sneller gedaan?

            grtz

            Comment


              #51
              En hij vergeet een verdamper kost een hoop geld zeker een goede en een bakkie thee is zo gezet.... en kost niks
              God was never on your side..

              Comment


                #52
                ik ben het met Sandra eens .

                Ik had ook al voor een verdamper rond gekeken en die dingen zijn best aan de prijzige kant .

                Voor iemand die het elke dag gebruikt is het misschien een oplossing maar voor mij ik heb het nu 2x thee gedronken in ruim 3 weken tijd dus dat is vrij weinig dus in verhouding is dan een verdamper vrij duur .

                ik hou het daarom ook gewoon lekker bij de thee

                Comment


                  #53
                  inderdaad zo een verdamper kost veel en thee is heerlijk vooral met een likje honing. Wat ook leuk en lekker is is een waterpijp met fruittabak en wiet, het ademt gemakkelijker in als een joint en het smaakt heerlijk (naargelang de soort tabak).

                  Voor de rest wens ik je veel drink plezier.
                  Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

                  Comment


                    #54
                    en werkt het voor jou?
                    Last edited by janleuri; 28 December 2008, 02:52.

                    Comment


                      #55
                      dus het heeft voor jouw gewerkt pink lady of niet?
                      Schutto In tha house

                      Comment


                        #56
                        ik geloof zo niks van die zever dat ze in de kranten zetten .


                        voorbeeld roken van cannabis kan leiden tot kort termijn geheugen
                        maar het voorkomt alzheimer.

                        stond onlangs een maand geleden in het laatste nieuws

                        Greetz
                        Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
                        Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

                        sigpic

                        Comment


                          #57
                          1 glas alcohol per dag is ook goed voor je, maar een hele fust is niet zo goed .
                          Zelfde voor cannabis denk ik dan maar.
                          "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

                          Medigebruiker

                          Comment


                            #58
                            ahaha heel nice pink lady gelukkig dat wiet nog weer iemand blij kan make suc6 verder doe het rustig aan
                            Schutto In tha house

                            Comment


                              #59
                              Re: medische wiet gehoorschade

                              Ja ik ben zeker blij dat er toch nog een soort van medicatie is wat ik kan gebruiken als ik heel erg last heb van mijn oren .


                              Ik heb nou nog 1 vraag hahha

                              ik ga naar pinkpop Yeah ben ik echt heel blij om en ik weet zeker dat ik dan weer meer last krijg van mijn oren dus ik wil mijn wiet thee gewoon mee nemen maar kan je het dan ook gewoon koud op drinken als soort van ice thea

                              of raden jullie me aan om gewoon daar thee te kopen er wat uit te gooien en dan een beetje van mijn wiet thee er bij doen ?

                              Comment


                                #60
                                Re: medische wiet gehoorschade

                                Je moet je thee een uurtje laten koken voor je het kan drinken dus je moet het mee nemen . Kan je ook koud drinken
                                Wat je ook zou kunnen doen is klein beetje wiet mee nemen en iemand een jointje/sjagie laten draaien met klein beetje wiet er in en dan hijsje nemen.
                                Als je zelf niet rookt kan je iemand die wel rookt een hijs laten nemen en vragen of die persoon door middel van soort kus heel zacht in jou mond blaast en dat adem je dan is werk ook goed als je het voor zichtig aan doe.
                                je kan het ook in melk koken en dan wat choco poeder er bij doen en mee nemen mag koud zijn en dat mee nemen

                                Hoe gaat het verder Pink lady?
                                Heb je echt goed baat beide thee?
                                Ben blij dat we je hebben kunnen helpen.
                                Groetjes van mij
                                God was never on your side..

                                Comment

                                Bezig...
                                X