Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

medische wiet gehoorschade

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: medische wiet gehoorschade

    Hey belladonna,

    Oke dat zijn goede tips daar heb ik wat aan

    misschien is het als chocomelk ook wat lekkerder en dat kan je natuurlijk ook makkelijk koud drinken

    voor de rest gaat het goed met mij ik ben ook helemaal blij over dat ik naar pinkpop ga haha

    En ik heb zelf er gewoon echt baat bij en daarom wil ik het ook gewoon mee nemen naar pinkpop.

    dan kan ik gewoon sochtends en savonds even een bekertje chocomelk drinken haha


    maar ik vraag me toch nog 1 ding af ik ken echt heel veel mensen die blowen en tja niet altijd maar toch wel redelijk vaak als ze geblowt hebben krijgen ze een lach kick enz maar ik heb dan nu een paar x wiet thee gedronken en ik kreeg erg eigenlijk nooit een lach kick van ik werd er meer juist ontspanne van en moe enz....

    ik vraag me toch af hoe dit dan kan ...?

    Comment


      #62
      Re: medische wiet gehoorschade

      Als je er thee van maakt blijft het in een thermos nog wel een dag of 5 goed hoor. Ik denk dat als je thee drinkt dat het veel geleidelijker gaat. Als je blowt komt het veel sneller doorzetten. Gebruik zelf ook bijna alleen maar door het op te eten ( heb ook een jaar lang thee gezet). Die enkele keer dat ik blow (lees waterpijp) dan is het net alsof ze met een houten hamer om de hoek staan.

      Het schijnt overigens dat je werkzame stoffen nog langer goed blijven als je melkpoeder in je thermos met thee doet.
      "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

      Medigebruiker

      Comment


        #63
        Re: medische wiet gehoorschade

        Hoi Pink Lady leuk dat je terug reageert
        Super he dat je nu ook naar een festival kan gaan snap dat je het ook heel spannend vind en super leuk en der al helemaal zijn in heb.
        Kim schreef hier boven over dat een joint behoorlijk heftig kan zijn maar hij rookt een waterpijp das echt heftig hoor jointje valt mee als je maar begin met klein hijsje en zeker 15 min wacht voor je nog een hijsje neem .
        maar doe het maar met chocolade melk lekker hoor en werkt goed
        Ik denk dat je geen lach kick krijg om dat je er heel erg van ontspant maar als je het gebruik als er meer mensen bij zijn en je het super goede zin dan werkt het ook anders zal je wel gaan merken op het festival want dat hoeft je lichaam niet te ontspannen en reageer je anders en ga je waarschijnlijk ook sneller lachen om anderen.

        Het lig een beetje aan de omgeving waar je het gebruikt thuis op de bank word je lekker lui filmpje er bij dekentje heerlijk
        Op festival beleef je alles intenser kleuren worden mooier en geluid word ook anders ben benieuwd hoe jij het gaat ervaren laat je het ons wel even weten ben benieuwd.

        Wil je nog niet zelf een plantje gaan kweken deze zomer gewoon buiten in een pot
        Groetjes
        God was never on your side..

        Comment


          #64
          Re: medische wiet gehoorschade

          Hey belladonna ,

          misschien ga ik het ook wel proberen met die shotjes zal maar zeggen maar dan ga ik het eerst van de eens uit proberen of het wat voor me is ... want al pakt het verkeerd uit of wat dan ook heb ik het liever dat het gewoon bij me thuis gebeurt dan daart op het festival.

          is trouwens ook wel logisch wat jij zegt over die lachkick als je thuis gewoon op de bank of op je bed een filmpje zit te kijken wordt je daar inderdaad gewoon moeier van dan als je het misschienb buiten doet.

          ik ben zelf heel erg beniewd naar het effect op het festival .

          en ik zal het zeker laten weten hoe het is afgelopen.



          ik wil kim ook nog bedanken voor de tips maar ik heb geen waterpijp.. dus dan kan ik dat ook niet zo proberen

          Comment


            #65
            Re: medische wiet gehoorschade

            Water pijp moet je echt niet doen hoor dat is veel te heftig dan kan je out gaan.
            Probeer eerst maar is een kus sjotje
            God was never on your side..

            Comment


              #66
              Re: medische wiet gehoorschade

              Mja, lachkick krijg je praktisch alleen van het roken.

              Omdat je bv 0.3 gram in een keer op rookt in een jointje, en het heel snel inwerkt, kan je zo een klappen krijgen en zo high zijn dat je om iets grappig begint te lachen en blijft lachen.

              Mja, ik heb het niet zo vaak, maar als ik het heb, dan is het als er iets grappig gebeurt

              Peace

              Comment


                #67
                Re: medische wiet gehoorschade

                Hey Pinklady
                Ben benieuwd hoe het nu met je gaat?
                Groetjes
                God was never on your side..

                Comment

                Bezig...
                X