Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

We zijn van het reumaforum gegooid!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    We zijn van het reumaforum gegooid!

    Korting op 420shop
    Iemand had een medicinale-wietoliedraadje gestart op het reumaforum, omdat die olie verlichting van de klachten geeft. Onder andere ik was dolgelukkig met die olie en schreef over mijn ervaringen op het forum.
    Kennelijk werden daar een paar mensen paranoia van, want het hele draadje (inmiddels behoorlijk uitgegroeid) werd zonder meer gedeleted!

    Daartegen kwamen uiteraard protesten, want dat is wel erg dictatoriaal en niet meer van deze tijd.

    Van het een kwam het ander en de moderator, die nota bene zelf in 2005 schreef:
    deed de (inmiddels 3) draadjes op slot en bande de leden die geprotesteerd hadden!

    Waardeloos. En dat in 2013

    Dat moest ik even kwijt...

    #2
    Re: We zijn van het reumaforum gegooid!

    Hier zijn jullie wel van harte welkom om de ervaringen te delen.
    Het is idd een schande hoe je behandeld bent maar dat is nog steeds de hele taboe om dit wereldj.
    Maar gelukkig is hier de wereld omgedraaid en is het taboe om het wietje niet te gebruiken als medicijn.
    Mijn zusje loopt nu al een aantal jaren met de erfelijke versie eds en ik krijg het er niet aangepraat om een jointje te proberen.
    De kans is groot dat ik er ook last van heb (eerdaags testen) maar ik rook al 10 jaartjes me jointje en ik mankeer weinig zover ik weet.

    Hier zal je snel je draai vinden

    Greets
    Last edited by psychedelic1988; 15 December 2013, 20:08.

    Comment


      #3
      Re: We zijn van het reumaforum gegooid!

      Wees welgekomen!

      Comment


        #4
        Re: We zijn van het reumaforum gegooid!



        geniaal bekrompen gedoe allemaalwelkom reumaman

        Comment


          #5
          Re: We zijn van het reumaforum gegooid!

          Welkom ! deel hier ff je ervaringen met andere medi gebruikers !

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Re: We zijn van het reumaforum gegooid!

              Comment


                #8
                Re: We zijn van het reumaforum gegooid!

                Anno 2013 moet de context van medi weed zeker bespreekbaar zijn.

                Van harte welkom hier op JD!

                Grtz
                420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment


                  #9
                  Re: We zijn van het reumaforum gegooid!

                  Oorspronkelijk geplaatst door EL Guerilliero View Post
                  maar nee, alweer een zaak van overmoed ..

                  Comment


                    #10

                    Comment


                      #11
                      Re: We zijn van het reumaforum gegooid!

                      Ik zat te denken "Mag je er dan wel over andere medicijnen praten, die veel giftiger zijn?" Maar die vraag was al beantwoord door Speets, zie ik.

                      Wat het gedrag van zo'n forum vooral erg maakt, is dat zo'n forum geen concurrentie heeft. Dat forum zet alle Nederlandse reuma-patienten in het donker, en ze kunnen nergens anders heen om hun licht op te steken. Da's intellectuele gijzeling, en ik vindt dat moreel vies. Bah.

                      Welkom hier, Speets.

                      Comment


                        #12
                        Re: We zijn van het reumaforum gegooid!

                        Vergeet niet dat wietolie/hasjolie hier ook een paar jaar in de verboden-om-over-te-praten-hoek gestaan heeft.. Daar hebben ook wat mensen een ban voor gekregen, met een boel discussie tot gevolg.
                        Dat het zelfs hier een gevoelig onderwerp is (geweest tot dit jaar) zegt genoeg. Het is niet vanzelfsprekend
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment


                          #13
                          Hier op dit forum was het ook duidelijk in de regels aan gegeven dat het niet gewenst en/of bespreekbaar was, daarover was geen twijfel mogelijk. Duidelijke overtreding van de hier geldende regels resulterende in sancties.
                          Ogenschijnlijk, uitgaande van de hier verstrekte summiere info door de TS, was het wel bespreekbaar op het reumaforum. In hoeverre het bespreken kon gaan, kan ik niet nagaan...maar de deur was wel geopend daarvoor.

                          Aparte regels op aparte fora, dus niet vergelijkbaar met elkaar btw!

                          Comment


                            #14
                            Re: We zijn van het reumaforum gegooid!

                            Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                            Vergeet niet dat wietolie/hasjolie hier ook een paar jaar in de verboden-om-over-te-praten-hoek gestaan heeft.. Daar hebben ook wat mensen een ban voor gekregen, met een boel discussie tot gevolg.
                            Dat het zelfs hier een gevoelig onderwerp is (geweest tot dit jaar) zegt genoeg. Het is niet vanzelfsprekend dat je over harddrugs mag praten op een forum dat daar niet voor bedoeld is.*knip*

                            Wait.. Wa.. Why? Je hebt een medic hoekje.. En waar onder valt het.. Onder medic..

                            Oh well verbaast me niks eigenlijk.. Tis toch een aardig raar forum
                            sigpic

                            Comment


                              #15
                              Re: We zijn van het reumaforum gegooid!

                              Welke soort van reuma heb jij en ervaar jij wiet als positief?

                              Mijn kleine broertje van 14 heeft reuma helaas. Ik ga hem er zeker nu niks over vertellen maar als hij klaar is met school zou het wel handig zijn om zulke informatie achter de hand te hebben. Hij heeft vaak last van pijn in zijn vingers of knie dat het dan een beetje opzwelt of dat hij bulten heeft Enzo.

                              Comment

                              Bezig...
                              X