Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

We zijn van het reumaforum gegooid!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: We zijn van het reumaforum gegooid!

    Oorspronkelijk geplaatst door SmokinDad View Post
    Wait.. Wa.. Why? Je hebt een medic hoekje.. En waar onder valt het.. Onder medic..

    Oh well verbaast me niks eigenlijk.. Tis toch een aardig raar forum
    Illegale medicijnen/drugs blijven illegale medicijnen/drugs. Daar kan de locatie van het onderwerp op een forum niets aan veranderen.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #17
      Re: We zijn van het reumaforum gegooid!

      Maar topics met meer as 5 planten worden dan niet gezien als illegaal? Awkward...
      sigpic

      Comment


        #18
        Re: We zijn van het reumaforum gegooid!

        Of iets op het internet staat of niet, bepaalt niet de legale status voor de wet.
        Als een forum wilt gedogen of illegale content accepteert, (of juist niet,) dan is dat hun keus. Het wordt niet zomaar wettelijk legaal omdat het ergens op een forum wel/niet beschreven mag worden.

        Als je als forumbezitter je serverruimte (en dus je forum + inhoud) intact wilt houden en vrij van de politie, dan doe je er verstandig aan om de politie geen reden tot bezoek te geven. De makkelijkste manier is door illegale content te verwijderen. Het productieproces van harddrugs (ook hasjolie) openbaren is wettelijk verboden. Dat het op het forum is toegestaan om dit wel te doen, is keuze van de Mods en JD.
        Ook kweekverslagen met grote volumes worden verwijderd, kijk maar in de regels van dit forum. Awkward?
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #19
          Re: We zijn van het reumaforum gegooid!

          Het blijft wel goed dat er mensen zijn die tegen regels en nergens op slaande wetgevingen blijven aanschoppen anders komen we ook nergens en was speet na zijn eerste bericht al gebanned.

          BUKAKEEEE

          Comment


            #20
            Re: We zijn van het reumaforum gegooid!

            Hasholie is niet langer een harddrugs.
            De raad heeft bepaald dat de werkzame stoffen hetzelfde zijn, en het dus ook niet in een andere groep hoort.

            Anders had Mediwiet.nl allang de antiburgers op visite gehad.
            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

            Comment


              #21
              Re: We zijn van het reumaforum gegooid!

              Problemen van een ander forum los je daar op , weten wij veel wat er allemaal heeft afgespeeld.
              Kan je daar niet terecht dan weet je toch dat je dat hier altijd wel kan.
              Dat cannabis niet overal geaccepteerd word das toch een feit ook in 2013 of wisten jullie da nog niet
              God was never on your side..

              Comment


                #22
                Re: We zijn van het reumaforum gegooid!

                Welkom!
                Chillings

                Comment


                  #23
                  Re: We zijn van het reumaforum gegooid!

                  Dat andere product bestaat uit de opbrengst van een uit cannabis zorgvuldig gefilterd olieachtig product dat louter bestaat uit THC. Dat is hasjolie. Valt Ice-olater ook in deze categorie te scharen
                  Er is alleen een uitspraak gedaan over ice-o-lator voor zover ik weet. http://www.essensie.nl/index.php/opi...t-de-hoge-raad

                  In de opiumwet die de overheid online heeft staan, staat het volgende bij lijst 2 (toegestane drugs)
                  met uitzondering van hennepolie.
                  Omdat deze dus geen plantendelen meer bevat, is het illegaal. Het is een kwestie van wat bladgruis toevoegen.

                  Ik rust mijn zaak verder. Ik vind ook dat we het er gewoon over mogen hebben, maar tegelijkertijd vind ik ook dat iedereen dat voor zichzelf en zijn forum mag bepalen. Net als wat ze met hun lichaam doen. Ik vind 't zelf ontzettend ranzig spul, die hasjolie!
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment

                  Bezig...
                  X