Ik ben deze zomer via via aan thc olie geraakt en ben hier erg goed mee geholpen. Ik ben dan ook onmiddellijk begonnen met een wanhoopspoging om nog plantjes te kweken voor de winter, maar ik vrees dat het niet gaat lukken, en ik zit bijna zonder olie.
Volgende maandag kan mijn man verlof nemen en kunnen we naar Nederland gaan om cannabis/ knipafval te halen. (ik woon in België en zou niet weten waar ik er hier aan geraak) Volgend voorjaar ga ik zeker zelf kweken, maar om de winter te overbruggen moet ik dus aan grondstoffen geraken.
Waar kunnen we het beste naar toe rijden? Het maakt niet uit als het een paar uur rijden is, liever dichter natuurlijk, maar ben wanhopig.
Welke coffeeshops verkopen cannablad om olie van te maken?
Indien dit niet verkocht wordt, welke soort cannabis koop ik dan best?
mvg
Hobie
Volgende maandag kan mijn man verlof nemen en kunnen we naar Nederland gaan om cannabis/ knipafval te halen. (ik woon in België en zou niet weten waar ik er hier aan geraak) Volgend voorjaar ga ik zeker zelf kweken, maar om de winter te overbruggen moet ik dus aan grondstoffen geraken.
Waar kunnen we het beste naar toe rijden? Het maakt niet uit als het een paar uur rijden is, liever dichter natuurlijk, maar ben wanhopig.
Welke coffeeshops verkopen cannablad om olie van te maken?
Indien dit niet verkocht wordt, welke soort cannabis koop ik dan best?
mvg
Hobie
Comment