Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Waar cannablad halen voor het maken van olie?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Waar cannablad halen voor het maken van olie?

    Korting op 420shop

    #2
    Re: Waar cannablad halen voor het maken van olie?

    Je koopt het best een soortje met een hoog CBD gehalte, vooral voor medische doeleinden

    Comment


      #3
      Re: Waar cannablad halen voor het maken van olie?

      Aan knipafval ga je niet geraken. Daar is geen handel in.
      Coffeeshops verkopen de bloemen, waar de THC en andere stoffen op voor komen, die kun je er uit halen door te extraheren met alcohol of te laten weken in olie. Aan blad, stengel en stam heb je vrijwel niets.
      Je zult dus gewoon een paar gram 'ordinaire' wiet moeten kopen, als je zelf olie wilt maken.

      THC olie kun je van vrijwel elke coffeeshopwiet maken. Het THC percentage ligt vrij gelijk rond de 15-20% bij elke soort. Er staan een flink aantal technieken hier op het forum om daar een olie van te maken.
      Een CBD olie is lastiger; je zult dan een soort moeten vinden die een hoog CBD gehalte heeft. Vooralsnog zijn die schaars in de coffeeshop. Klanten kiezen toch liever voor een roes dan voor medicinale kwaliteiten zonder roes. Maar CBD olie kun je wel gewoon bestellen via het web.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        Re: Waar cannablad halen voor het maken van olie?

        Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
        Aan knipafval ga je niet geraken. Daar is geen handel in.
        Coffeeshops verkopen de bloemen, waar de THC en andere stoffen op voor komen, die kun je er uit halen door te extraheren met alcohol of te laten weken in olie. Aan blad, stengel en stam heb je vrijwel niets.
        Je zult dus gewoon een paar gram 'ordinaire' wiet moeten kopen, als je zelf olie wilt maken.

        THC olie kun je van vrijwel elke coffeeshopwiet maken. Het THC percentage ligt vrij gelijk rond de 15-20% bij elke soort. Er staan een flink aantal technieken hier op het forum om daar een olie van te maken.
        Een CBD olie is lastiger; je zult dan een soort moeten vinden die een hoog CBD gehalte heeft. Vooralsnog zijn die schaars in de coffeeshop. Klanten kiezen toch liever voor een roes dan voor medicinale kwaliteiten zonder roes. Maar CBD olie kun je wel gewoon bestellen via het web.
        Apollyon heeft die dacht ik(CBD-olie)

        Comment


          #5
          Re: Waar cannablad halen voor het maken van olie?

          cbd olie kan je maken van wietzaad,of hennepzaad,veel minder kostbaar en legaal.
          verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

          Comment


            #6
            Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
            Het systeem betreurt dit ten zeerste.

            Comment


              #7
              Re: Waar cannablad halen voor het maken van olie?

              Nope, je mag ook niet zomaar je tuin vol hennep zetten.
              Daar heb je 'n vergunning voor nodig.

              NotjustCBD.jpg
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: Waar cannablad halen voor het maken van olie?

                @ i love it, ik kan blijkbaar nog geen Pm sturen. Kan jij mij Pm sturen met meer info. Ik wil vooral niet voor niks tot daar rijden.

                Voor het maken van de olie heb ik veel info gevonden. En ik ben mij ook al aan het inlezen voor volgend jaar, maar ik moet nu nog de winter zien te overbruggen. En ik ben nog niet in aanraking geweest met wiet, ik ken niemand die ermee bezig is.

                ik zal in ieder geval luchtdichte doos meenemen, bedankt voor de waarschuwing.

                de cbd olie geraak ik aan, die kan ik gewoon bestellen op internet, maar daar heb ik niet genoeg effect van, met de straffere olie kan ik een nacht slapen zonder zware pijnstillers of slaappillen.

                Comment


                  #9
                  Re: Waar cannablad halen voor het maken van olie?

                  In Haarlem bij Coffeeshop Indica op de Koudenhorn 58 verkopen ze maximaal 20 gram per persoon cannablad / knipafval dus...
                  Het is gemixte resten van diverse soorten door elkaar... breed spectrum...
                  Het is cannablad zoals dat ook door Stichting mediwiet wordt gebruikt voor de wietolie productie.


                  Groetjes,
                  Peter Lunk
                  Last edited by MrLunk; 30 October 2015, 12:52.

                  Comment


                    #10
                    Re: Waar cannablad halen voor het maken van olie?

                    Alleen bij Koude Horn, Mr Lunk? We doen hier niet aan belangenverstrengeling eh?
                    Vind persoonlijk de birdy toch stuk gezelliger met betere koffie, broodje, zitgelegenheid en vrouwelijk barpersoneel..

                    De keuze is er reuze.
                    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                    Comment

                    Bezig...
                    X