Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Slaapproblemen !! Help!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Slaapproblemen !! Help!!

    Korting op 420shop
    Hallo Allemaal,

    Ik ben Henk 45jr en nieuw op dit forum.
    Last edited by Henkie5000; 2 November 2015, 08:35.

    #2
    Re: Slaapproblemen !! Help!!

    Hoi henk,als je te dik ben,zorgt het gewicht op je borst ervoor dat je slecht slaapt.Heb je gewoon een normaal gewicht,dan is het iets anders.Sporten schijnt heel goed te zijn voor je lichaam,dit kost energie,en met de juiste voeding ga,je dan zeker beter dieper en langer slapen.
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


      #3
      Re: Slaapproblemen !! Help!!

      Hoi Joremkrank,

      Ik heb inderdaad nog overgewicht maar ben van de 114 kg al afgevallen naar 96 kg. in 1 jaar.
      Last edited by Henkie5000; 2 November 2015, 08:36.

      Comment


        #4
        Re: Slaapproblemen !! Help!!

        Met cannabis los je de apneu niet op. Maar de kans is wel groter dat je makkelijker weer in slaap komt.
        De kwaliteit van je slaap met cannabis is ook niet om over naar huis te schrijven, ik merk dat ik zelf veel moeite heb om goed wakker te worden als ik 's avonds geblowd heb. Een plens koud water is dan de enige oplossing. Koffie helpt niet.

        Maar dat is niet bij iedereen zo. Ik ken een boel mensen die er heerlijk door slapen.
        Wat je kunt proberen is om een beetje wiet in de coffeeshop te halen, en dit in (extra virgine) olie te verwarmen (heel rustig, ongeveer 50 graden is ruim voldoende, dat is ongeveer 15 seconden in de magnetron). Zorg ook dat je de wiet niet te sterk verdunt, gebruik dus hooguit 30mL olie per gram wiet. Vervolgens laat je het een dag of 3 staan zodat de actieve stoffen rustig oplossen in de olie. Dek de boel af met plastic folie ofzo, zodat er geen stof in komt.
        Meng er wat gemalen olijven en basillicum doorheen, wat tomaatjes en eventueel wat jonge kaas en dan kun je iedere avond een crackertje met cannabis-pesto proberen. Doe dat een uur of twee voordat je gaat slapen en kijk of het werkt. Het kan zijn dat je 3 crackertjes moet eten, of dat een enkele al genoeg is. De dosering zul je zelf een beetje moeten bepalen door te proberen.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Re: Slaapproblemen !! Help!!

          Hoi henk,Zo te lezen doe je er veel aan om je probleem aan te pakken.Ben bang dat je op een verkeerde manier ben afgevallen,en nu te weinig spiermassa meer heb,en juist met die spiermassa val je af.Hierdoor word het heel moeilijk om verder af te vallen. Kijk of er een goede sportschool in je buurt is,en ga het gevecht aan.De eerste maaltijd van de dag is het belangrijkst,sla je deze over dan draai je nog op je reserve,dus verdiep je daarin.2 weken goed en gezond eten,en minimaal 1 uur beweging per dag,en op een vaste tijd naar bed,zonder computer ,telefoon enz,dan zal je moeten merken dat het beter gaat.Beginnen met blowen zal niemand je hier aanraden.Me broer had hetzelfde probleem,door te blowen sliep ie in het begin wel beter,maar normaal helder wakker worden ,was er al snel niet meer bij.Nu doet ie aan kracht training,hij valt er niet van af,maar ondanks zijn leeftijd 50 plus bouwt ie toch ieder jaar meer spiermassa op.En hij heeft weer een vast waak en slaap ritme.succes ermee.
          verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

          Comment


            #6
            Re: Slaapproblemen !! Help!!

            Ben er zelf ook nog mee bezig maar boek al flink wat winst in mijn gezondheid door dagelijks te blowen, regelmatig vasten , goed letten op wat ik eet en lichte inspanning. Herken dat heel goed dat je bekaf bent en je moet bewegen. Dat afvallen is een goeie start!

            Afgelopen jaar middels trial en error vanalles geprobeerd om me beter te voelen en heb veel ontdekt aan mezelf, is dus voor een ieder anders. Bij mij werkt het heel goed en sloom kan ik niet zeggen dat ik ervan word. Ik functioneer met cannabis beter als zonder, en dat zal ook wel een uitzondering zijn al begin in meer en meer te lezen over mensen die dat ook doen.

            Slaap er ook heerlijk op, dromen doe ik niet of amper meer. En misschien is dat ook wel de fijnste werking, of ik vergeet ze. Dat zou ook kunnen. Indica bankplakker voor snachts en een active voor overdag Santa Maria in mijn geval en binnenkort hopelijk wat afghaan

            Thee maken of cannabis pesto cracker of vapen, en schrijf dan op hoe het bevalt. Ik kijk graag met je mee en misschien kun je wat nuttige dingen in mijn verslag vinden.

            Mijn moeder is inmiddels ook aan de cdb druppels en heeft nog steeds de cannabis thee niet durven gebruiken. Hoop dat binnenkort nog mee te maken, die heeft parkinson en met de cdb druppels slaapt ze wel al beter. Maar het trillen word niet minder. Olie is van stichting mediwiet golyoli

            Ben daarom ook aan het kweken geslagen want je weet niet echt wat je koopt in een coffeeshop. Heb de bedrocan ook gehad van de apotheek en in overleg met de huisarts. Gelukkig werkt mijn eigen kweek prima en dat was natuurlijk ook nog maar even afwachtten.
            Last edited by Greyvol; 31 October 2015, 13:39.
            2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
            2016 - Greyvol's buitenkweek
            2017 - Santa Maria van Space Cees

            Comment


              #7
              Re: Slaapproblemen !! Help!!

              Ben er zelf ook nog mee bezig maar boek al flink wat winst in mijn gezondheid door dagelijks te blowen, regelmatig vasten , goed letten op wat ik eet en lichte inspanning. Herken dat heel goed dat je bekaf bent en je moet bewegen. Dat afvallen is een goeie start!
              Nou sorry, maar blowen is dus gewoon echt niet gezond. Het is soms zeker relaxend maar gezond is het verreweg van. Het tast je testosteron spiegel aan en maakt je longen gewoon zwart net als roken. Ik heb niks tegen af en toe een dikke roken maar ik ga niet tegen mezelf liegen om mezelf beter te laten voelen en zeggen dat het gezond is. Dat jij je er fijn bij voelt dat mag zo zijn, maar gezond is het gewoon niet.
              Hier een artikel dat er over schrijf en de studies zijn er aan gelinkt: http://www.anabolicmen.com/cannabis-testosterone/

              Ik heb inderdaad nog overgewicht maar ben van de 114 kg al afgevallen naar 96 kg. in 1 jaar.
              Maar moet terug naar 80 kg voor een goede BMI
              Daar ik Apneu patient ben met in en doorslaap problemen hunkert mijn lichaam naar suikers en is sporten een hele opgave als je je "bekaf voelt. Slaap medicatie zorgt bij mij alleen voor ellende.
              -De Perfecte Guerilla Kweek
              -Biologisch & Goedkoop Voedsel Maken Voor Je Planten

              Comment


                #8
                Re: Slaapproblemen !! Help!!

                Laatste zin van dat artikel zegt het al, chronic marijuana use showed no significant effect on hormone concentrations in either men or women.”.

                Heb je mij gezond horen zeggen? Ja, eigenlijk wel, welzijn bedoel ik. Maar thee, pesto cracker en vapen is het minst belastend voor je lichaam. En nee ik gebruik liever niet elke dag cannabis. Er is een groot verschil tussen de medicinale gebruiker en recreatieve.

                Gezondheid en dagelijks blowen, lees net mijn eigen post door. Dat bedoel ik niet nee, voutje..
                Blowen is dus echt niet gezond.
                Last edited by Greyvol; 31 October 2015, 16:25.
                2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                2016 - Greyvol's buitenkweek
                2017 - Santa Maria van Space Cees

                Comment


                  #9
                  Re: Slaapproblemen !! Help!!

                  Hoi Allen,

                  Heel erg bedankt voor jullie reactie's.
                  Last edited by Henkie5000; 2 November 2015, 08:36.

                  Comment


                    #10
                    Re: Slaapproblemen !! Help!!

                    Wat ook veel mensen gauw vergeten, met name de (g)oude garde: geen koffie meer na 18:00!
                    De oppepper die je lichaam krijgt, die voel je nauwelijks meer als koffieleut, maar hij is nog wel degelijk werkzaam op je hersens.

                    In m'n leven maar twee keer chronische slaapproblemen gehad: in de pubertijd, en toen ik begon met koffie drinken.
                    Dat laatste was het meest lastige om vanaf te komen, omdat ik simpelweg 'vergeten' was dat het een effect van koffie is. En nee, caffeinevrije koffie bevat nog steeds caffeine.
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment


                      #11
                      Re: Slaapproblemen !! Help!!

                      Thanks Ganjamaster!

                      Comment


                        #12
                        Re: Slaapproblemen !! Help!!

                        Slaap je niet met een CPAP ?
                        Mirtazepine zou eerder apneu in de hand werken, dan slaap je wel maar door de ademstops bereik je niet de diepe slaap die ons lichaam nodig heeft.
                        Dat lijkt mij met Cannabis ook het geval, zolang je de ademstops niet aanpakt
                        behaal je geen goede 'slaapkwaliteit'.
                        Stemma doet het forum, stout 2017

                        Stemma doet stout (2016)
                        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                        Comment


                          #13
                          Re: Slaapproblemen !! Help!!

                          Comment


                            #14
                            Re: Slaapproblemen !! Help!!

                            In ijsthee trouwens ook
                            Stemma doet het forum, stout 2017

                            Stemma doet stout (2016)
                            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                            Comment

                            Bezig...
                            X